XXL Nutrition

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker hoor! Armen supersetten is altijd lekker. :D

• Topic Starter Topic Starter
Die supersets zien er heel goed uit( bij Bartje):):):)

Jah, die 16kg was meer dan zat t*ring zieklijke pomp op het einde, nog nooit gehad moet ik zeggen. Normaal altijd 1 oefeningen curls en crossover hammers curls zo heavy als het maar kan. Maar dit is ook ziek hoor damn:)

Lekkere training hoor buffel!;)
Tot hoever gaan die DB's @ bartjes gym btw?

Thanks, 50kg:D

Lekker hoor! Armen supersetten is altijd lekker. :D

zeker weten, was echt lekker:)

haha die bankjes zijn smal daar he xD

alsnog dikke presses hoor!

haha die bankjes zijn smal daar he xD

alsnog dikke presses hoor!

Jah best wel ja:p merkte wel bij het bankdrukken, was ff aan het opwarmen en voelde lichter aan omdat je zeg maar in het schuim van de stoel gedrukt word. 80kg ging daar stukke makkelijker dan bij de gym van mij. Bij die gym van mij is dat bankje echt keihard :p

Chestpress fullstack was 75 kilo buffel, je bent indrukwekkend sterk dude!

Ging lekker, heerlijk trainen zo. Doen we zker over!

Die 42 kg presses gingen je nog aardig makkelijk af. Idd het vinden van de balans was ff moeilijk maar toen je begon te drukken ging je ook als een malle!

Top training, jij komt er wel!

Chestpress fullstack was 75 kilo buffel, je bent indrukwekkend sterk dude!

Ging lekker, heerlijk trainen zo. Doen we zker over!

Die 42 kg presses gingen je nog aardig makkelijk af. Idd het vinden van de balans was ff moeilijk maar toen je begon te drukken ging je ook als een malle!

Top training, jij komt er wel!

Doen we zeker vaker.
Was wel ff wennen die bankjes ook, bij ons zijn die dingen keihard en daar word je er zeg maar ingedrukt:p volgende keer daar banken, kijken of ik 160 kan drukken daar haha:p

Oude fotos van jou van vroegah en nu is echt nice voor 1 jaartje:) over paar maanden sixpack haha:D duurt iig niet lang meer kerel;)

Doen we zeker vaker.
Was wel ff wennen die bankjes ook, bij ons zijn die dingen keihard en daar word je er zeg maar ingedrukt:p volgende keer daar banken, kijken of ik 160 kan drukken daar haha:p

Oude fotos van jou van vroegah en nu is echt nice voor 1 jaartje:) over paar maanden sixpack haha:D duurt iig niet lang meer kerel;)

Je had ook net het enige zachte bankje uitgekozen kerel:D die andere zijn wel allemaal knetterhard.

thanks, i'll keep on going!

Netjeuhz :D

Ik denk 10 a 11%

nee jong geen 10%:p Je ziet dat ik een six/pack heb maar er zit nog wel een klein laagje over heen en de lijn van de afscheiding (die strepen die naar je weener lopen op je onderbuik:p) is zichtbaar, daarom 11/12:)

Laatst bewerkt:
nee jong geen 10%:p Je ziet dat ik een six/pack heb maar er zit nog wel een klein laagje over heen, daarom 11/12:)

Laat meer keer meten, jou rug is hard man! Meeste hebben daar meeste vet zitten, dat kleine laagje over jou buik zegt niks! Ik gok echt op 10 a 11 procent and thats no shit!

Laat meer keer meten, jou rug is hard man! Meeste hebben daar meeste vet zitten, dat kleine laagje over jou buik zegt niks! Ik gok echt op 10 a 11 procent and thats no shit!

Is goed, ben iig wel tevreden over mijn bf als je me aan het begin had gezien en nu is wel een duidelijk verschil, gelukkig maar ook. Vorige cut mislukte allemaal:p

Ik pak nu wat meer carbs op rustdagen voordat ik cardio ga doen. En verder eet ik meer clean voedsel op trainingsdagen, apart voedingsschema maak ik daar niet voor gebruik het schema dat ik nu heb en dan eet ik er bijv 3 eieren of een extra bak kwark bij. Ga wat meer sprintjes doen, sinds ik enigszins wat conditie heb gaat het trainen ook veel chiller:)
lekker clean bulken richting de zomer

Ik ga nu lekker uit eten met me ouders, normaal een schijt hekel aan maar die salade is daar zo lekker. Hmm...kipfilet, tomaat, ei:D eet normaal nooit salades maar die is zo sweety :heart:

Nice training ouwe!

Pics?

Je gaat goed kerel. Ben ook wel erg benieuwd naar foto's als Bart beweert dat je op 10-11% staat!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven