istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekkere training hoor buffel!
Tot hoever gaan die DB's @ bartjes gym btw?

haha die bankjes zijn smal daar he xD
alsnog dikke presses hoor!
merkte wel bij het bankdrukken, was ff aan het opwarmen en voelde lichter aan omdat je zeg maar in het schuim van de stoel gedrukt word. 80kg ging daar stukke makkelijker dan bij de gym van mij. Bij die gym van mij is dat bankje echt keihard 
Chestpress fullstack was 75 kilo buffel, je bent indrukwekkend sterk dude!
Ging lekker, heerlijk trainen zo. Doen we zker over!
Die 42 kg presses gingen je nog aardig makkelijk af. Idd het vinden van de balans was ff moeilijk maar toen je begon te drukken ging je ook als een malle!
Top training, jij komt er wel!

volgende keer daar banken, kijken of ik 160 kan drukken daar haha
over paar maanden sixpack haha
duurt iig niet lang meer kerel
Thanks
Doen we zeker vaker.
Was wel ff wennen die bankjes ook, bij ons zijn die dingen keihard en daar word je er zeg maar ingedruktvolgende keer daar banken, kijken of ik 160 kan drukken daar haha
Oude fotos van jou van vroegah en nu is echt nice voor 1 jaartjeover paar maanden sixpack haha
duurt iig niet lang meer kerel
![]()
die andere zijn wel allemaal knetterhard.Je had ook net het enige zachte bankje uitgekozen kereldie andere zijn wel allemaal knetterhard.
thanks, i'll keep on going!

ben wel tevreden zo, over mijn bf dannee jong geen 10%Je ziet dat ik een six/pack heb maar er zit nog wel een klein laagje over heen, daarom 11/12
![]()
Laat meer keer meten, jou rug is hard man! Meeste hebben daar meeste vet zitten, dat kleine laagje over jou buik zegt niks! Ik gok echt op 10 a 11 procent and thats no shit!

eet normaal nooit salades maar die is zo sweety