XXL Nutrition

Leo's Ultimate Diet 2.0 log

Johan was er volgens mij ook bij dat ik die 10-12 x 170 deed

Was dat niet die ene van 12 feb? Ja ik schrijf alles op wat jij doet om je op dit soort momenten de les te lezen.

Nee was een van de eerste trainingen samen. Net zoals vrouwen alle details van de eerste date onthouden doe ik dit van onze eerste training.

• Topic Starter Topic Starter
Bedrieg je ons met Bodynet? :sl*t:

Ik ben heel ontrouw, ik eet graag van meerdere walletjes

Was dat niet die ene van 12 feb? Ja ik schrijf alles op wat jij doet om je op dit soort momenten de les te lezen.

Nee was een van de eerste trainingen samen. Net zoals vrouwen alle details van de eerste date onthouden doe ik dit van onze eerste training.

Zou heel goed kunnen inderdaad. Wel mooi dat een figuur met nog minder bodyweight dan mn vvm mij de les komt lezen :) En je weet: vvm is kennis

Kijk is aan, 27 februari zelfs. Ik voel me gevleid dat je je zo goed in mn trainingshistorie hebt verdiept. Van je eigen historie moet je het natuurlijk niet hebben

Hehe inderdaad mijn deadlifts zijn niet zo indrukwekkend

Je HISTORIE had ik het over heh ;)

Vergeten dat yours truly je een keer met een weddenschap (of meerdere) je had gebeat?? :D

Ja die had jij gewonnen inderdaad. Historie, helaas voor jou :D

Nou nou, wat een vijandige instelling weer. Carbcribby? Je gaat nu je dagen verschoven zijn pas vandaag laden natuurlijk:D

Morgen pas!!!

Maar de drugs slepen me erdoorheen :D

Net een appel, een paar druiven en mn whey shake, straks de laatste tension training voor de carb up:

Leg press disc loading: 200 kg

Glute/ham raises: 17 kg contra

Leg extensions: 70 kg (fullstack)

Laying leg curls: 60 kg

Lat pulldowns neutrale grip: 85 kg

Seated cable row wide grip: .. kg

Decline barbell press: 95 kg

Flat cable fly's: 32,5 kg

Shoulder press machine: .. kg

Calf raises: 200 kg

Incline dumbbell curls: 16 kg

Dippen: + 15 kg

Dumbbell side raises: 14 kg

PWO shake: 150 gram dextro. 60 gram whey en een banaan

Tension training ging wel oke, 2x de PWO shake genomen, net 1 liter melk en 100 gram brinta en vanaf half 12 ga ik me de sjenkes eten met brood: broodjes met jam, broodjes met hagelslag, broodjes met rosbief (3 pakken), broodjes met filet americain etc. 24 stuks totaal neem ik mee (ga zo de stad in en dan kan ik lekker elke 2 uur 6 broodjes kanen). Ook gelezen dat creatine de carb load kwalitatief gezien een hoop verbeterd, nou heb ik geen creatine, dus ik ga dat doen met GHB. Een flinke lading, lekker die massa volkladsen met carbs :thumbs:

24 stuks ??

Das potverdomme een heel brood per dag :o

Biest! :lifter:

En ik kan niet wachten om eraan te beginnen :D Nog een uurtje wachten en dan knallen. Ben bang dat het grootste probleem wordt om mezelf in te houden en ze niet alle 24 in 1x op te vreten

En ik kan niet wachten om eraan te beginnen :D Nog een uurtje wachten en dan knallen. Ben bang dat het grootste probleem wordt om mezelf in te houden en ze niet alle 24 in 1x op te vreten

WA? 24 sneden brood in één keer? WTF ? :p Ben je een paard ofzo ? :D

En ga je nu nog trainen?

Ja ik moet het eigenlijk spreiden over 4 maaltijden, dus hopelijk kan ik me inhouden. Beetje fruit van tevoren should do the trick. En liters water :D

En trainen heb ik vanmiddag gedaan, nou anderhalve dag carbloaden. Maandag de krachttraining en ga ik mn pr's vermorzelen

Ja ik moet het eigenlijk spreiden over 4 maaltijden, dus hopelijk kan ik me inhouden. Beetje fruit van tevoren should do the trick. En liters water :D

En trainen heb ik vanmiddag gedaan, nou anderhalve dag carbloaden. Maandag de krachttraining en ga ik mn pr's vermorzelen

Je bent gek...:bow:

Wou dat ik het allemaal binnenkreeg zoals jij :p

Carbloaden = heel veel eiwitten eten?

Succes! Ik wens het je toe! ;)

carbloaden is vooral veel vet binnen krijgen, wat dat betreft is het handig altijd olijfolie bij je te hebben

Carb. Loaden.

Carbs loaden dus..

Koolhydraten.

Terug
Naar boven