Fitness Seller

Linear Gains - The Novice's Haven

Toch wel lekkere rows hoor! En die pull-ups en chin-ups gaan volgens mij ook goed vooruit. Niet langer meer of je doet alleen maar setjes met lichaamsgewicht.

Ik ken het gevoel dat je na school moet trainen, dat je toch gaat zegt genoeg over je motivatie.

Ik heb nu 2 dagen waarop ik om 14:45 uit ben, kan me niet voorstellen om te trainen als ik 16:45 uit ben ofzo.

Maargoed, dat je ontevreden bent over deze training geeft des te meer motivatie om volgende training te knallen ;)

• Topic Starter Topic Starter
sterke deadlift! netjes hoor :thumbs:
Thnx, volgende training gaat waarschijnlijk in het weekend zijn, dan zal het wat beter gaan! :)
Merci man! Als ik mijn homegym zou hebben kan je altijd keer komen trainen ofzo, misschien is dat iets dichterbij voor u. :p
Heb je G-men zijn MP wel eens gezien die staat nog een stuk schuiner hoor :p
Ja, dat is wel een feit. :D
Goeie squat! Goeie deadlift ook, jammer van die slechte vorm bij de 4x120, beter laat jem dan gewoon liggen.

En wat Robert zegt, je mag toch nog wat meer naar achter leunen , je hoofd zit erg dicht bij de bar. Kan normaal zijn ook, ik zie het meestal alleen aan de voorkant van mezelf :P.

Kans zit er btw toch in dat ik binnenkort eens in de pinte kom trainen. Neef gaat er ook beginnen trainen en hij kan me wel halen van het station :).
Thnx, had hem beter laten liggen, maarja, ik geef bijna nooit op en kon het niet laten... ;)

Als je gaat trainen laat het dan zeker weten.

---------- Toegevoegd om 07:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:54 ----------

maar zijn rug is ook wel een stuk steviger :P

mjah nette traingen weer San Miguel!
Bedankt sterke Mike!
Toch wel lekkere rows hoor! En die pull-ups en chin-ups gaan volgens mij ook goed vooruit. Niet langer meer of je doet alleen maar setjes met lichaamsgewicht.

Ik ken het gevoel dat je na school moet trainen, dat je toch gaat zegt genoeg over je motivatie.

Ik heb nu 2 dagen waarop ik om 14:45 uit ben, kan me niet voorstellen om te trainen als ik 16:45 uit ben ofzo.

Maargoed, dat je ontevreden bent over deze training geeft des te meer motivatie om volgende training te knallen ;)
Idd. goed verwoord, jij weet hoe het voelt!

Training woensdag 15 september 2010.

BORST - BICEPS - BUIK

Bench press

5 x 30kg
5 x 35kg
5 x 40kg
5 x 45kg
5 x 50kg
5 x 55kg
3 x 60kg - netjes, laatste was echt heel traag en duwen.

Dumbbell flyes

9 x 14kg
7 x 14kg
6 x 14kg
6 x 14kg

Incline bench press (in losse smith, 2de gaatje)

6 x 45kg
5 x 45kg
4 x 45kg
3 x 45kg

Incline dumbbell flyes

8 x 13kg
6 x 13kg
5 x 13kg

Machine chest press

AMRAP (~15) x 45kg

Power rack barbell curls

5 x 27,5kg
4 x 27,5kg
5 x 27,5kg

Barbell curls

8 x 22kg
5 x 22kg
5 x 22kg
5 x 22kg
5 x 22kg

Dumbbell alternating curls

7 x 8kg
7 x 8kg

Weighted plank holds SS Side planks

3 sets - lichaamsgewicht + 30kg

Commentaar: Tevreden met de bench press, toch meteen de stap gezet naar de 60kg i.p.v. 57,5kg. Nu nog veel en grondig studeren...

Ik ga me trouwens hoogstwaarschijnlijk deze aanschaffen tweedehands: http://www.fitness-seller.nl/produc...stem-incl--Multi-Bench---145kg-Halterset.html

Laatst bewerkt:
mooi je bb curlz gaan al omhoog :cool: suc7 met studeren enz :)

3x60 is netjes! Misschien ook iets voor jou Hollands got powerlifting talent?

Dat is zeker een mooie cage hier op het forum maakt ook iemand ze voor een schappelijk prijsje.
Wil net die link naar je opsturen maar zie dat je het topic al gevonden hebt;)

mooi je bb curlz gaan al omhoog :cool: suc7 met studeren enz :)
Thnx.
3x60 is netjes! Misschien ook iets voor jou Hollands got powerlifting talent?
Bedankt, ik zou zoiets echt leuk vinden, helaas is het zo ver rijden... :(
Dat is zeker een mooie cage hier op het forum maakt ook iemand ze voor een schappelijk prijsje.
Wil net die link naar je opsturen maar zie dat je het topic al gevonden hebt;)
Jup, alleen is het jammer dat ik dan nog een heleboel andere spullen moet aanschaffen. Met deze koop (€850) heb ik eigenlijk zo goed als alles. Nog hulp of informatie over een homegym is altijd welkom makker!

Net klaar met studeren... steekt echt tegen!

Thnx.

Bedankt, ik zou zoiets echt leuk vinden, helaas is het zo ver rijden... :(

Jup, alleen is het jammer dat ik dan nog een heleboel andere spullen moet aanschaffen. Met deze koop (€850) heb ik eigenlijk zo goed als alles. Nog hulp of informatie over een homegym is altijd welkom makker!

Net klaar met studeren... steekt echt tegen!

hoezo ga je voor home gym man heb je echt niks aan vergeleken met quality sportschool apparaten :o

Goe gebencht, yosh!
Kzal dan ook keer moeten komen kijken naar uwn homegym :p

Bench is mooi vooruit in verhouding met de vorige training.
En volgens mij gaan alle lifts tot nu toe vooruit elke training. Nice :thumbup:

Nu lekker doorzetten!

Succes met het leren :D.

Bench gaat ook nice, wordt echt tijd dat ik eens meekom, dan zetten we een 71 of 80kg 1 RM neer :).

hoezo ga je voor home gym man heb je echt niks aan vergeleken met quality sportschool apparaten :o

homegym is het fijnste wat er is.
alles wat je nodig hebt om groot en sterk te worden is een barbell en een rack
Homegym is wel fijn, het enige wat ik ga missen zijn de sociale contacten. Af en toe eens praten tussen de setjes/oefeningen door vind ik altijd wel leuk mits het niet te langdradig is. Ook de variatie in een echte gym ga ik missen.
Goe gebencht, yosh!
Kzal dan ook keer moeten komen kijken naar uwn homegym :p
Idd. ge zijt altijd welkom! :p
Bench is mooi vooruit in verhouding met de vorige training.
En volgens mij gaan alle lifts tot nu toe vooruit elke training. Nice :thumbup:

Nu lekker doorzetten!
Thnx, blijven gaan.
Succes met het leren :D.

Bench gaat ook nice, wordt echt tijd dat ik eens meekom, dan zetten we een 71 of 80kg 1 RM neer :).
Zou leuk zijn! :D

Morgen benen trainen, wel vrijdagavond na school...

Gaaf hoor een eigen gym, wat heb je allemaal dan?
Zou zelf idd niet zo gauw ervoor kiezen idd vanwege de variatie en de sociale contacten + ik kan zelf redelijk goedkoop trainen dus qua kosten is het voor mij ook goedkoper. Maar ik denk dat je in een homegym iig ook heel erg groot kan worden, kijk bijv. maar naar verb.

Gaaf hoor een eigen gym, wat heb je allemaal dan?
Zou zelf idd niet zo gauw ervoor kiezen idd vanwege de variatie en de sociale contacten + ik kan zelf redelijk goedkoop trainen dus qua kosten is het voor mij ook goedkoper. Maar ik denk dat je in een homegym iig ook heel erg groot kan worden, kijk bijv. maar naar verb.
Idd. verb is ook mijn grote voorbeeld! :D

Het gaat om deze power cage: http://www.fitness-seller.nl/produc...stem-incl--Multi-Bench---145kg-Halterset.html

mooi ding die powercage! home gym is echt ideaal :D

kerel, ik ben niet vaak in je log...maar wilde ff kijkje nemen.

ziet er goed uit man - mooie reps, steady workouts!

Training vrijdag 17 september 2010.

BENEN

Bench squat

4 x 60kg
4 x 70kg
4 x 80kg
4 x 90kg
4 x 100kg
4 x 110kg
4 x 115kg
3 x 120kg

Squat

5 x 70kg
5 x 80kg
5 x 90kg
5 x 100kg
4 x 105kg

45° leg press

12 x 160kg
8 x 170kg
8 x 170kg
8 x 170kg
8 x 170kg

Dumbbell romainian deadlift (gewicht per hand)

15 x 20kg
12 x 26kg
10 x 26kg

Seated leg extensions

15 x 50kg
13 x 50kg

Standing calf raises (smith)

12 x 130kg
10 x 130kg
7 x 130kg
7 x 130kg
8 x 130kg

Comm: Heerlijk gevoel in mijn kuiten.

Seated calf raises

8 x 70kg
8 x 70kg
7 x 70kg

Seated dumbbell tibia curls

25 x 26kg
12 x 28kg
10 x 28kg

Commentaar: Top training, zeker voor een vrijdagavond! :) Kuiten zijn echt al nice aan het worden! :)

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

kerel, ik ben niet vaak in je log...maar wilde ff kijkje nemen.

ziet er goed uit man - mooie reps, steady workouts!
Bedankt makker, ik post ook niet veel in anderen hun logjes, maar ben wel een stille lezer! ;)

Terug
Naar boven