- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Heb je G-men zijn MP wel eens gezien die staat nog een stuk schuiner hoor![]()
maar zijn rug is ook wel een stuk steviger

mjah nette traingen weer San Miguel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je G-men zijn MP wel eens gezien die staat nog een stuk schuiner hoor![]()

Thnx, volgende training gaat waarschijnlijk in het weekend zijn, dan zal het wat beter gaan!

Merci man! Als ik mijn homegym zou hebben kan je altijd keer komen trainen ofzo, misschien is dat iets dichterbij voor u.

Ja, dat is wel een feit.Heb je G-men zijn MP wel eens gezien die staat nog een stuk schuiner hoor![]()

Thnx, had hem beter laten liggen, maarja, ik geef bijna nooit op en kon het niet laten...Goeie squat! Goeie deadlift ook, jammer van die slechte vorm bij de 4x120, beter laat jem dan gewoon liggen.
En wat Robert zegt, je mag toch nog wat meer naar achter leunen , je hoofd zit erg dicht bij de bar. Kan normaal zijn ook, ik zie het meestal alleen aan de voorkant van mezelf.
Kans zit er btw toch in dat ik binnenkort eens in de pinte kom trainen. Neef gaat er ook beginnen trainen en hij kan me wel halen van het station.

Bedankt sterke Mike!maar zijn rug is ook wel een stuk steviger
mjah nette traingen weer San Miguel!
Idd. goed verwoord, jij weet hoe het voelt!Toch wel lekkere rows hoor! En die pull-ups en chin-ups gaan volgens mij ook goed vooruit. Niet langer meer of je doet alleen maar setjes met lichaamsgewicht.
Ik ken het gevoel dat je na school moet trainen, dat je toch gaat zegt genoeg over je motivatie.
Ik heb nu 2 dagen waarop ik om 14:45 uit ben, kan me niet voorstellen om te trainen als ik 16:45 uit ben ofzo.
Maargoed, dat je ontevreden bent over deze training geeft des te meer motivatie om volgende training te knallen![]()
Thnx.mooi je bb curlz gaan al omhoogsuc7 met studeren enz
![]()
Bedankt, ik zou zoiets echt leuk vinden, helaas is het zo ver rijden...3x60 is netjes! Misschien ook iets voor jou Hollands got powerlifting talent?

Jup, alleen is het jammer dat ik dan nog een heleboel andere spullen moet aanschaffen. Met deze koop (€850) heb ik eigenlijk zo goed als alles. Nog hulp of informatie over een homegym is altijd welkom makker!Dat is zeker een mooie cage hier op het forum maakt ook iemand ze voor een schappelijk prijsje.
Wil net die link naar je opsturen maar zie dat je het topic al gevonden hebt![]()
Thnx.
Bedankt, ik zou zoiets echt leuk vinden, helaas is het zo ver rijden...
Jup, alleen is het jammer dat ik dan nog een heleboel andere spullen moet aanschaffen. Met deze koop (€850) heb ik eigenlijk zo goed als alles. Nog hulp of informatie over een homegym is altijd welkom makker!
Net klaar met studeren... steekt echt tegen!

hoezo ga je voor home gym man heb je echt niks aan vergeleken met quality sportschool apparaten![]()
hoezo ga je voor home gym man heb je echt niks aan vergeleken met quality sportschool apparaten![]()
Homegym is wel fijn, het enige wat ik ga missen zijn de sociale contacten. Af en toe eens praten tussen de setjes/oefeningen door vind ik altijd wel leuk mits het niet te langdradig is. Ook de variatie in een echte gym ga ik missen.homegym is het fijnste wat er is.
alles wat je nodig hebt om groot en sterk te worden is een barbell en een rack
Idd. ge zijt altijd welkom!Goe gebencht, yosh!
Kzal dan ook keer moeten komen kijken naar uwn homegym![]()

Thnx, blijven gaan.Bench is mooi vooruit in verhouding met de vorige training.
En volgens mij gaan alle lifts tot nu toe vooruit elke training. Nice
Nu lekker doorzetten!
Zou leuk zijn!Succes met het leren.
Bench gaat ook nice, wordt echt tijd dat ik eens meekom, dan zetten we een 71 of 80kg 1 RM neer.

Idd. verb is ook mijn grote voorbeeld!Gaaf hoor een eigen gym, wat heb je allemaal dan?
Zou zelf idd niet zo gauw ervoor kiezen idd vanwege de variatie en de sociale contacten + ik kan zelf redelijk goedkoop trainen dus qua kosten is het voor mij ook goedkoper. Maar ik denk dat je in een homegym iig ook heel erg groot kan worden, kijk bijv. maar naar verb.

Thnx, zou het idd. ook leuk vinden!
Kuiten zijn echt al nice aan het worden! 
Bedankt makker, ik post ook niet veel in anderen hun logjes, maar ben wel een stille lezer!kerel, ik ben niet vaak in je log...maar wilde ff kijkje nemen.
ziet er goed uit man - mooie reps, steady workouts!