nickr2
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx.
Ik geef alles! Eigenlijk zat er nog een 5de herhaling in, maar er was iemand bezig aan de spiegel naast mij en dat leidde mij een kleinbeetje af. bij de 4de rep heb ik ook even 5 seconden uitgeblazen.die squats blijven omhoog gaan he.
erg sterk
hoe zit het met de benen mass?

Thnx, gaat wel goed vooruit ja! Alleen heb ik een sticking point dicht bij het begin van de overhead press, CGBP en normale bench press. Ik denk de triceps die te zwak is?Close grip bench press is best netjes, maar die dips zijn echt heel ziek!
![]()
Hier zit waarheid in. Ik ga mijn raises wat hoger in herhalingen doen, denk aan ~12 reps.Als ik jou was yosh zou ik minder oefeningen doen en gewoon die raises heel strikt gaan doen en heel hoog in de herhalingen en dan bijv 2oefeningen van 15-20hh en niet gaan smijten daar krijg je op den duur ook last van. En dan bijv de MP gewoon laag in de hh
Rondom maart 2011 weeg ik 80kg @ 14% BF - moet lukken.Doelen:
80kg @ 14% BF – 5 x 140kg deadlift – 5 x 120kg squat – 5 x 70kg bench press – 5 x 50kg overhead press – 5 x 70kg bent-over barbell row – 10 BW chin-ups – 8 BW +10kg tricep dips
Chin-ups gingen wel niet echt goed.Succes met je doelen! Ik zie je het graag halen. Moet te doen zijn.
Mooie deadlift vandaag man, ook goeie techniek. Echt sterk ook.
Die rows vind ik een beetje apart, doe jij ze altijd zo? Ik doe het (bijna) vanaf de grond, kont naar achteren en bijna horizontaal lichaam. Maar ongeacht de soort uitvoering, 60kg is behoorlijk sterk.
Die chin-ups komen nog wel, binnen no-time doe je ze allemaal met bodyweight.
Filmpje gezien. Dat soort filmpjes zijn altijd heel motiverend ja.

Die hij doet zijn eigenlijk yates rows, bent over rows zijn idd van de grond![]()

Dankjewel! Leer ik ook eens wat
Dan zeg ik er maar niks over, wel oogt het best sterk![]()
Haha thnx makker, extra motivatie voor jou om "nog" harder te trainen!Prachtige DL, je hebt me er bijna op gebeat
En je vorm is ook nog eens veel beter!

Bedankt man, techniek is belangrijk voor me.Goede deadlift ik wou dat ik bij al mijn setjes zon vorm kon aanhouden![]()
Thnx, rows zijn idd. geen echte BOR's, volgende keer eens echte BOR's proberen.Succes met je doelen! Ik zie je het graag halen. Moet te doen zijn.
Mooie deadlift vandaag man, ook goeie techniek. Echt sterk ook.
Die rows vind ik een beetje apart, doe jij ze altijd zo? Ik doe het (bijna) vanaf de grond, kont naar achteren en bijna horizontaal lichaam. Maar ongeacht de soort uitvoering, 60kg is behoorlijk sterk.
Die chin-ups komen nog wel, binnen no-time doe je ze allemaal met bodyweight.
Filmpje gezien. Dat soort filmpjes zijn altijd heel motiverend ja.
Die hij doet zijn eigenlijk yates rows, bent over rows zijn idd van de grond![]()
Dankjewel! Leer ik ook eens wat
Dan zeg ik er maar niks over, wel oogt het best sterk![]()
Bedankt om dat even te verduidelijken!Je hebt ook nog pendlay rows die zijn ook van de grond bijna exact het zelfde als deze, ook onderhands. En bent over rows zijn bovenhands en die trek je recht naar boven