Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het eten vond ik opzich niet zo erg alleen dat ik liever nog 2 meals erbij had gewilt maar goed, ik zie het door de vingers.nette voeding voor iemand die een dagje uit is geweest! doe ik je niet na...
trainze
Toevallig ook de groep waar ik in juni mee na het 2e galabal ga van me vriendin, ik kan ze allemaal al een tijd. Maar toch wel mooi om wat meer sociale contacten weer te hebben.goed dat je tot de conclusie komt dat je zulke dingen vaker wilt doen man - is goed voor je! trainse
True, maar je/ik vermaak me toch meer als ik eigenlijk wat drink, ben niet zo'n danser als ik nuchter ben. Hoewel ik wel de neiging had om shirtloos naast die superdudes te gaan staanLeuk man, festivals zjin altijd feest. Achja je bent al zo strikt bezig een junkdag kan geen kwaad. Alleen voor het slapengaan krijg je veel eiwitten binnen 70gr ong is dat niet teveel of kan dat geen kwaad?

emm, 500gr kwark, 10 tot 12gr eiwit p.100gr in die kwark wat ik heb.Lekkere training!
Wat voor nacht maaltijd eet je nu?
En festivals zijn altijd uberchill, en goed dat je de schade beperkt.![]()
Thx flower

ik weet het, ben te lui om te zonnen - heb nu overigens een rode nek omdat ik gister de heledag buiten was, je ziet echt zo de overgang van het t-shirt en de verbrande huid haha.Ja wat die PP betreft weet ik, ik was eerst van plan om 3x3x80-85 te nemen maar ik dacht doe er 5kg bij en ik heb een PR erbij als dat lukt.immens volume koen, pff. probeer af en toe wat structuur aan te brengen met bijvoorbeeld die pushpress. draai gewoon wat dubbels of tripples met een submax gewicht.
daarnaast faal je nu na 4 reps met 110 op BOR...probeer dan 3x6 of wellicht 3x8 met 100 kilo, zonder straps te doen. dan versterkt je grip ook steeds meer en draai je meer sets met de heavier weights
@ pics: dikke boomstammen
Als ik me warm-up sets er niet bij vermeld lijkt het al een stuk minder.Volume is wel een van de sleutelwoorden in jouw trainingssessies he.. Ik vind je foto's erg nice maar je moet wel vaker wat zon pakken vriend! Grappige profielfoto op fb trouwens![]()

Aint nothin to it!
Haha, mooie foto's tochKheb je pic op facebook gezien, haha buffel dat je bent![]()
Mooie pushpress man! 90 kg is heavy
- 90kg was niet niks nee, wil ook afentoe gaan oefenen op cleans echt een streven om eventjes gewichten over de 85kg makkelijk te cleanen.Ik skip deze, ben nog lang niet tevreden. Zal nu op het bf van de DBB-contest van vorig jaar wel een dikke 5kg zwaarder zijn al, das wel al mooi.Lekker meedoen met de junioren Keun bij de Flex Cup..
Haha and I love itmooi foto's koen gaat hard!!! en ja volume dat kan je man!

Dankjewel FreFFSterke pr's man, echt heel sterk, goeie foto's ook!
en bicep piekt wat minder bij BDB (maar dat heb ik zelf ook!)