MuscleMeat

Log KEUN

Leuk man, festivals zjin altijd feest. Achja je bent al zo strikt bezig een junkdag kan geen kwaad. Alleen voor het slapengaan krijg je veel eiwitten binnen 70gr ong is dat niet teveel of kan dat geen kwaad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.182
UB1

PP
15x30KG
10x50KG
8x50KG
6x70KG
5x75KG
wou eerst 85kg pakken maar ik dacht volgens mij staat me PR al op 85kg, dus heb ik 90kg erop gelegt.
0x90KG faalde op de clean
vervolgens me broer en een maat gevraagt of ze me wouden helpen de BB op me schouders te leggen.
3x90KG +2 assisted PR BOOM!
8x70KG

BOR (straploos)
12x70KG
10x90KG
4x110KG - faalde op grip door zweet handen, na de training kwam ik erachter dat ik toch straps had
12x90KG
15x70KG

CGBP
12x50KG
10x70KG
5x90KG
2x3x110KG VPR (?)
2x4x100KG
6x90KG

Strict V-bar pull-down
15x35KG
15x55KG
12x70KG
12x80KG
15x55KG
lats stonden op springen

Incline flyes (45graden) strict
12x18KG
12x22KG
8x24KG
10x26KG
10x26KG
12x20KG

Seated Side-laterals
12x12KG
12x16KG
15x16KG
12x16KG
15x12KG

1 armed (staand)
2x12x8KG pumpz

Push-down
10x30KG
10x35KG
10x40KG ss 10x25KG

Opmerkingen:
Niet zo'n gruwelijke workout verwacht, erg vasculair door wss de junkmeal van gisteren en een insane pomp. Benen zagen er ook goed uit.
Zal zo even een paar pics. uploaden van net.

Hellaas is me voeding wel wat minder vandaag nog maar 2 meals gehad
70gr havermout, 30gr brinta, 45gr whey + paar aardbeien
pre/w scoop jack3d
post/w 1 scoop pure whey hydrolisaat, 20gr dextro
2 gehaktballen, rode kool, aardappel, appelmoes

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

nette voeding voor iemand die een dagje uit is geweest! doe ik je niet na...

trainze
Het eten vond ik opzich niet zo erg alleen dat ik liever nog 2 meals erbij had gewilt maar goed, ik zie het door de vingers.

goed dat je tot de conclusie komt dat je zulke dingen vaker wilt doen man - is goed voor je! trainse
Toevallig ook de groep waar ik in juni mee na het 2e galabal ga van me vriendin, ik kan ze allemaal al een tijd. Maar toch wel mooi om wat meer sociale contacten weer te hebben.
Ben echt een ''einzelganger'' geworden.
Leuk man, festivals zjin altijd feest. Achja je bent al zo strikt bezig een junkdag kan geen kwaad. Alleen voor het slapengaan krijg je veel eiwitten binnen 70gr ong is dat niet teveel of kan dat geen kwaad?
True, maar je/ik vermaak me toch meer als ik eigenlijk wat drink, ben niet zo'n danser als ik nuchter ben. Hoewel ik wel de neiging had om shirtloos naast die superdudes te gaan staan:roflol:

Wat die nacht maaltijd betreft, ik voel me hier best wel goed bij, of het lichamelijk wel zo slim is weet ik niet, maar zo weet ik iig dat ik genoeg eiwitten binnen krijg.

Laatst bewerkt:
Lekkere training! :)
Wat voor nacht maaltijd eet je nu?

En festivals zijn altijd uberchill, en goed dat je de schade beperkt. :D

Zo, lekker getraind! Goeie PP!

• #5.185
taille op bdb vertekend een beetje, bij de fdb kon ik hem meer vacuum trekken nog maar goed.
mm ben ik erg tevreden over, vooral de zichtbare lijnen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

10fyyx3.jpg

2exyhhi.jpg

Nicee, alleen euhh TAN? :D

immens volume koen, pff. probeer af en toe wat structuur aan te brengen met bijvoorbeeld die pushpress. draai gewoon wat dubbels of tripples met een submax gewicht.

daarnaast faal je nu na 4 reps met 110 op BOR...probeer dan 3x6 of wellicht 3x8 met 100 kilo, zonder straps te doen. dan versterkt je grip ook steeds meer en draai je meer sets met de heavier weights

@ pics: dikke boomstammen

Volume is wel een van de sleutelwoorden in jouw trainingssessies he.. Ik vind je foto's erg nice maar je moet wel vaker wat zon pakken vriend! Grappige profielfoto op fb trouwens :p

• #5.189
Lekkere training! :)
Wat voor nacht maaltijd eet je nu?

En festivals zijn altijd uberchill, en goed dat je de schade beperkt. :D
emm, 500gr kwark, 10 tot 12gr eiwit p.100gr in die kwark wat ik heb.
200 a 250ml melk, 1 scoop all day protein voor de smaak - vanaf morgen word dat cassein, heb vandaag BCAA's en Cassein besteld.

Zo, lekker getraind! Goeie PP!
Thx flower:D
:roflol: ik weet het, ben te lui om te zonnen - heb nu overigens een rode nek omdat ik gister de heledag buiten was, je ziet echt zo de overgang van het t-shirt en de verbrande huid haha.
immens volume koen, pff. probeer af en toe wat structuur aan te brengen met bijvoorbeeld die pushpress. draai gewoon wat dubbels of tripples met een submax gewicht.

daarnaast faal je nu na 4 reps met 110 op BOR...probeer dan 3x6 of wellicht 3x8 met 100 kilo, zonder straps te doen. dan versterkt je grip ook steeds meer en draai je meer sets met de heavier weights

@ pics: dikke boomstammen
Ja wat die PP betreft weet ik, ik was eerst van plan om 3x3x80-85 te nemen maar ik dacht doe er 5kg bij en ik heb een PR erbij als dat lukt.

wat grip betreft ik doe nu vrijwel alles straploos, het probleem was vandaag dat ik hellemaal bezweet was, maar ik hield die 110 zowiezo ook zonder die zweethanden niet lang vol 5-7 reps mss. Bedankt voor de info, zal er aan werken!

Thanks man, krijg nu ook steeds meer definitie.
Volume is wel een van de sleutelwoorden in jouw trainingssessies he.. Ik vind je foto's erg nice maar je moet wel vaker wat zon pakken vriend! Grappige profielfoto op fb trouwens :p
Als ik me warm-up sets er niet bij vermeld lijkt het al een stuk minder.
Njah je moet toch wat he, ben niet zo iemand die veel foto's van zichzelf heeft en deze waren wel oké dus;)

Damn dude, super training! Nice PR's:)

Kheb je pic op facebook gezien, haha buffel dat je bent :D

Mooie pushpress man! 90 kg is heavy

Lekker meedoen met de junioren Keun bij de Flex Cup..

mooi foto's koen gaat hard!!! en ja volume dat kan je man!

Sterke pr's man, echt heel sterk, goeie foto's ook!

• #5.195
Bij nader inzien toch niet tevreden over de foto's haha - uitvoering enzo.
Die MM vind ik wel goed geslaagd.

Damn dude, super training! Nice PR's:)
Aint nothin to it!
Kheb je pic op facebook gezien, haha buffel dat je bent :D

Mooie pushpress man! 90 kg is heavy
Haha, mooie foto's toch:cool: - 90kg was niet niks nee, wil ook afentoe gaan oefenen op cleans echt een streven om eventjes gewichten over de 85kg makkelijk te cleanen.
Lekker meedoen met de junioren Keun bij de Flex Cup..
Ik skip deze, ben nog lang niet tevreden. Zal nu op het bf van de DBB-contest van vorig jaar wel een dikke 5kg zwaarder zijn al, das wel al mooi.
Wil met +-80kg on stage staan, dus er zal nog ongeveer 10kg bij moeten wil ik dat berreiken.

mooi foto's koen gaat hard!!! en ja volume dat kan je man!
Haha and I love it:D

Sterke pr's man, echt heel sterk, goeie foto's ook!
Dankjewel FreFF

looks good bro ;)

Respect Koen! 3x90kg PP!! En je begint echt zwaar een buffel te worden! Wel lucky voor jou dat je abs er doorheen blijven komen..en je wheels worden ook alsmaar groter! Wat meten die ondertussen?

Ok..puntje van kritiek, kleurtje:trollface: en bicep piekt wat minder bij BDB (maar dat heb ik zelf ook!)

Succes Koen met de wedstrijd plannen! Dat streeft mijn ambities flink voorbij! Kan nog van je leren!:D

Ja ff foto's bekeken, je begint een echte buffel te worden kerel!

Komt helemaal goed:)

jij bent echt vegeta!!:bow2:
alleen aan dat haar te zien nog geen ssj
Respect man:)

nice dirty bulk ingezet ofwa

Terug
Naar boven