Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Andere legpress nu en train zowiezo niet op kracht.Leg press bij basic? (die gele)
Is het dan niet wat licht?
Geen last van me rug, alleen van me stuitje.Keun traint niet op kracht he
je zou kijken hoe rug aanvoelde voor je benen ging doen
nog last van gehad.?
samen met killy word die ook grootVolgend jaar aan de insuline, hgh en test/deca/tren stack!
Keun wilt op zijn 22ste pro zijn!

Emm ik verdeel het even in basic en tijdelijke supps:The love of volume!
Welke supps gebruik je nu op dit moment? Aangezien je een flink bedrag heb op weten te halen met je dbb contest place!![]()

killy personal trainer from hell

Heb je hier misschien meer info over??merkte dat het me niet goed deed, voornamenlijk merkbaar aan libido, heb hier met killy over gesproken wat de 1.3DMAA nu precies doet die erin zit en ben p.direct gestopt. Voel me nu al stukken beter, ook geen crash meer, ben gewoon nog fit na m'n workout ipv. een down emo bijwijze van.
xxl sups heb ik nog niks van besteld, heb nog genoeg supps in huis.

killy kan het waarschijnlijk gedetaileerder uitleggen, ik merkte voornamenlijk dat me libido laag was maar stond niet erbij stil dat het daardoor kwam hoewel ik voorheen nooit probs had. Dit icm. de crash die ik altijd had na m'n training, was dan zo down/moe/lui dat ik weet hoelang op de bank lag en er niet uit kwamHeb je hier misschien meer info over??
Desnoods via PM
Wil zowiezo niet afhankelijk ervan worden, het lijkt me eens in de zoveel tijd geen probleem maar goed ik stop nu gewoon ermee en hou het bij mijn koffie. Hoewel koffie ook enkele negatieven effecten kan geven, heb daar tijd terug wat over gelezen.