MuscleMeat

Log KEUN

Leg press bij basic? (die gele)
Is het dan niet wat licht?

Keun traint niet op kracht he

je zou kijken hoe rug aanvoelde voor je benen ging doen

nog last van gehad.?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.103
Kijk eens naar de mooie profiel foto van sibil

uploadfromtaptalk1350541271084.jpg

Keun dont need wieghts ;-)
Naturel freak

• #8.106
Delts

Seated bb press
20x30
15x50
3x8x70

Overhead press
12x50
10x50
10x50
10x50

1 arm leaning side raise
16x12
16x12
16x10
16x10

Bent over reardelt raise
2x15x14

Rear delt bb-row ss Rear delt db-row
5x15x30 ss 15x 18-18-16-16-16

1 arm cable front-raise
15x5
15x7,5
15x5

Machine shrugs
Behind back
20x100
20x100 +40
20x100 +40

Extra
1 arm cable side raise
1 arm cable rear delt pulldown

Db shrugs
20x22
20x36
20x18

Cardio
10min hiit
1min langzaam 30sec hiit

Flink volume klasse

keun heb je btw ooit plannen om te roiden? groei je nog hard of denk je dat je bijna aan een grens aantikt?

• Like
Waarderingen: KEUN
Volgend jaar aan de insuline, hgh en test/deca/tren stack!

Keun wilt op zijn 22ste pro zijn!

The love of volume!

Welke supps gebruik je nu op dit moment? Aangezien je een flink bedrag heb op weten te halen met je dbb contest place! ;)

• #8.112
The love of volume!

Welke supps gebruik je nu op dit moment? Aangezien je een flink bedrag heb op weten te halen met je dbb contest place! ;)
Emm ik verdeel het even in basic en tijdelijke supps:

basic
-whey iso B&F
-casseine B&F

tijdelijk
post/w van Bodylab
eiwit pancakes Bodylab
crea mono B&F

gestopt
pre/w's zoals jack3d en napalm
heb ook nog pre/w van Bodylab maar ik wil gewoon alles schrappen nu

merkte dat het me niet goed deed, voornamenlijk merkbaar aan libido, heb hier met killy over gesproken wat de 1.3DMAA nu precies doet die erin zit en ben p.direct gestopt. Voel me nu al stukken beter, ook geen crash meer, ben gewoon nog fit na m'n workout ipv. een down emo bijwijze van.

xxl sups heb ik nog niks van besteld, heb nog genoeg supps in huis.

merkte dat het me niet goed deed, voornamenlijk merkbaar aan libido, heb hier met killy over gesproken wat de 1.3DMAA nu precies doet die erin zit en ben p.direct gestopt. Voel me nu al stukken beter, ook geen crash meer, ben gewoon nog fit na m'n workout ipv. een down emo bijwijze van.

xxl sups heb ik nog niks van besteld, heb nog genoeg supps in huis.
Heb je hier misschien meer info over?? :o
Desnoods via PM

• #8.116
Heb je hier misschien meer info over?? :o
Desnoods via PM
killy kan het waarschijnlijk gedetaileerder uitleggen, ik merkte voornamenlijk dat me libido laag was maar stond niet erbij stil dat het daardoor kwam hoewel ik voorheen nooit probs had. Dit icm. de crash die ik altijd had na m'n training, was dan zo down/moe/lui dat ik weet hoelang op de bank lag en er niet uit kwam:o Wil zowiezo niet afhankelijk ervan worden, het lijkt me eens in de zoveel tijd geen probleem maar goed ik stop nu gewoon ermee en hou het bij mijn koffie. Hoewel koffie ook enkele negatieven effecten kan geven, heb daar tijd terug wat over gelezen.

Misschien is het voor mij ook eens slim om te stoppen met die 'rommel'. Want ik herken me wel in de dingen die jij beschrijft :o

Lol als je teveel cafeïne neemt heb je hetzelfde effect. Je moet dosis gewoon beperken en off periodes hanteren.

ik vind die pre workouts ook maar rommel. gebruik ze niet meer.

Ik kan als een gek dingen gaan kopiëren en plakken maar de nadelige effecten van 1.3 dmaa kunnen jullie zelf ook googlen.

Ik heb zelf vrij extreme effecten ondervonden (alarmerende hoge bloeddruk en bloedneuzen naast de effecten die Keun net hierboven heeft benoemt) die na wat experimenteren terug te leiden waren naar die stof.

Ook het.feit dat coaches en atleten het gebruik er van afraden terwijl ze zelf bijvoorbeeld aas gebruiken/voorschrijven

Terug
Naar boven