MuscleMeat

Log KEUN

ik werd echt een garnaal van dat spull
1e keer dat ik jacked naam ging ik wel t*ring hard en had een soort xtc gevoel
maar neem het al een lange tijd niet meer (maak me pwo nu zelf) en dat traint stukken beter

• Like
Waarderingen: cura
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.122
eigen pre/w samenstellen met bepaalde stoffen leek me ook wel intressant, heb alleen geen kennis op dit gebied.

@killy: dank u xoxox

mag je delen waar uit je eigen pwo dan bestaat ;)

2ml killy blood
1 table spoon of Killy sperm
0.5l Killy sweat

And final ingredient: cura's crushed hopes and dreams.

20090225015708676694-0-user8616-pic277-1214037416.jpg

• #8.129
cura is sniperx, send back from the future.

beta alanine
citrulline malate
Acetyl l-carnitine
L-Tyrosine
creatine

• Like
Waarderingen: KEUN
Mijne:
Cafeïne
Cirtulline
Agmatine
Bruistablet multi vit

Cirtulline
Agmatine

allebei??

Stelt idd niet zoveel voor een eigen Pré-w maken.

Heb zelf

Caffeïne/cacao
Agmatine
Creatine
Beta-allinine
BCAA

citrulline eruit gezwierd, zo zuur man... Net een paar citroenen die je in je mond steekt

Gebruik zelf nu ook hard. Ben er vrij resistent tegen en ervaar nooit een crash. Heb ook nog nooit direct negatieve effecten ondervonden. Enige wat me opvalt is wat killy zegt betreffende libido. Deze is hoog, maar toch wel al lager dan normaal. Maak m'n potje gewoon op en dan houd ik het waarschijnlijk bij koffie, en later eventue zelf wat samenstellen met agmatine, citrulline, creatinol, creatine, beta alanine, caffeine etc. Hangt natuurlijk een prijskaartje aan vast, en zwarte koffie helpt toch ook wel.

Ik gebruik alleen Beta-Alanine, Crea mono, Caffeine en Xtend (aminozuren en citruline) als pre-workout. Rest merk ik niets of weinig van.

Xtend tijdens de training is ook best lekker trouwens.

Interesse om hier new topic over te lezen

Is ook nog iemands Trainings log hier.:D

• #8.138
Enigste die offtopic steeds gaat ben jij XD

Ik heb nog noxi pro. Ik gebruik dat 1x per week. Op zaterdagochtend. In deze lage hoeveelheid kan het geen kwaad en zal er geen gewenning optrden. Ik ervaar geen crash en neem 1.5scoup 30min voor het trainen. En van een klein pieleke heb ik geen last :D

Terug
Naar boven