AndroidHealthClinic

Log KEUN

Even lekker wezen pompen zie ik!:thumbs:

Nog even doorzetten met die tentames Koen!

Effe weze pompe kan je kop wel weer effe leeg maken en dat je er weer helemaal tegen kunt

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.184
Squat
15x50
12x90
8x120
8x140 nice
26x90

Standing calve raises (smith)
1 legged
10x50
2 legged
20x50
15x90
20x90

BOR
15x70
15x70
12x70
8x70
15x50

Pull-up
Wide
10x
10x
10x
Close grip
10x
8x
6x

DB row
3x15x30

Comments:
Geen complete workout maar ben tevreden over me squats.

strong wurkout ik zou coïtus met je hebben als je lang blond haar had en niet zo lelijk was maar helaas voor jou

Nice squat inderdaad! Waarom die 26x90 nog?

• #8.187
Ik zou je wel doen hoor Keun, mijn standaards liggen erg laag :heart:

• #8.189
Chest

Incline DB-press
15x26
10x32
8x36
6x40
8x40

Incline flyes
10x26
8x32
12x26
12x26

Flat BP
12x60
6x90
6x90
12x60

Dips
15x
3x12x

Pushdown (v-bar) gewicht x2
20x35
15x45,5
12x45,5

Reversegrip - gewicht x2
15x21
16x21
16x21

Cardio:
10min warm-up
15min na training

Geen slechte training aangezien mijn katabole weekend (werk!)

goeie training keun

• #8.191
lang geleden dat ik de 40'ers had gepakt, ging vrij easy. Vond deze opbouw van oefeningen ook wel fijn, alleen die BP in die gym is niet veel soeps, de vloer is glad en het bankje ook en dan is er ook nog een draaiende BB bij:o

Mooie training man. Een draaiende barbell? Wat moet ik me daarbij voorstellen behalve gewoon de lagers?

• #8.193
Welke supps gebruik je op dit moment om je voeding aan te vullen?

• #8.195
Inderdaad, maar het is gewoon geen fijne bench. Voeten glijden weg en je ligt niet stabiel op bankje.

Dat drukt klote inderdaad. Bij ons heeft 1 van de 3 bench press bankjes irritante 'houders' (waar je de barbell in rackt zeg maar), die hebben een te grote verhoging aan de voorkant waardoor je de barbell er een te groot stuk uit moet drukken en je je hele houding kwijt bent. Ik weiger gewoon nog op dat bankje te bankdrukken.

• #8.198
Aha, dat verklaart alles! Je bent aan het kuren:trollface:
Je hebt me door
Dat drukt klote inderdaad. Bij ons heeft 1 van de 3 bench press bankjes irritante 'houders' (waar je de barbell in rackt zeg maar), die hebben een te grote verhoging aan de voorkant waardoor je de barbell er een te groot stuk uit moet drukken en je je hele houding kwijt bent. Ik weiger gewoon nog op dat bankje te bankdrukken.
Ja precies, de houders zijn ook nog eens irritant. Bij me vaste gym is die perfect imo, de barbell is dan wel geen olympische maar vind hem erg fijn, ook met squats.

Je hebt me door

Ja precies, de houders zijn ook nog eens irritant. Bij me vaste gym is die perfect imo, de barbell is dan wel geen olympische maar vind hem erg fijn, ook met squats.

Geen oly barbell? Wat voor barbell dan?

• #8.200
Geen oly barbell? Wat voor barbell dan?
heb om eerlijk te zijn geen idee wat de naam voor de barbell is, hij weegt zo'n 10-12,5kg als het goed is. Hebben ze volgens mij bij meerdere Basic-Fit locaties. Maar omdat de dikte wat dunner is ligt die wat fijner in me palm, ben het na al die jaren gewent geraakt en als ik dan een oly-bb gebruik voelt het toch anders aan.
Maar die wat ik gister gebruikte was echt lastig.

Terug
Naar boven