AndroidHealthClinic

Log KEUN

Je gaat wel hoge ogen gooien als je mee doet Koen!

de shit is aaaan.

hahaha suck a cawk, weet je wat ik ga doen..
ik ga tot aan de zomer vakantie niet meer trainen en dan begin ik weer zodat jij op me in kan lopen en 1 week out ga ik een McD dieeet volgen zodat je misschien kans op me maakt:trollface:

:roflol:

ben blij dat je zoveel zelfvertrouwen hebt :D

ff serial, lijkt me leuk om naast je te staan onstage. kunnen we elkaar backstage ook fijn insmeren mmmmm

no homo

• Like
Waarderingen: KEUN
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.263
Het ligt er allemaal aan hoe het deze periode gaat lopen, ga ik tot aan september door werken of krijg ik ergens iets aangeboden waardoor ik door kan werken voor 1,5jaar ofzo. Moest dat het geval zijn komt de Flex Cup wel mee mocht ik dat willen.

Ga ik weer studeren in september, dan zit het er niet in, kan het niet combineren persoonlijk.

Het ligt er allemaal aan hoe het deze periode gaat lopen, ga ik tot aan september door werken of krijg ik ergens iets aangeboden waardoor ik door kan werken voor 1,5jaar ofzo. Moest dat het geval zijn komt de Flex Cup wel mee mocht ik dat willen.

Ga ik weer studeren in september, dan zit het er niet in, kan het niet combineren persoonlijk.

Juist met studie veel meer tijd? Of gebrek aan ritme klote?

• #8.265
ik denk niet dat ik me kan focussen op studie en tegenlijk voeding/training/rust in orde te hebben, sowieso als er tentamen weken zijn.
afgelopen zomer heb ik 12 weken niks anders dan dag in dag uit me aan een vaste planning houden, geen afleiding niks, waardoor ik de gehele prep lekker in me vel zat tot 1 week out dan ofcourse:o

momenteel is gewoon me ritme klote, maar zodra ik werk heb en weer een doel voor ogen heb kan ik weer 100% dedicated ertegen aan gaan. Nu probeer ik gewoon zoveel mogenlijk eruit te krijgen met zo min mogenlijk erin te stoppen.
hier doel ik op;
4-5 keer p.week trainen
4-5 meals > gewicht onderhouden
bodyfat stabiel houden
kracht toenname creeeren door kracht schema's te gebruiken althans de opbouw van compounds

en in het weekend is het 'yolo' en tot nu toe gaat het nog steeds progressief zo.

Welcome back, de oude garde ;)

Update me ff: voedingschema, trainschema??

Ik volg weer :thumb:

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 18:41 ----------

PS: studie kan je leventje idd nekken. Het kan de heleboel omgooien en is zo onvoorspelbaar als wat. Zeker met een hobby zoals de meesten hier....

• #8.268
Wat een drama hier in het zuiden, carnaval dit dat opfl*kkeren!
Gym ook nog eens dicht erbij, limburg is om te huilen. Los van dat het volgende waar ik mee zit:

ik zit al een tijdje weer erover te denken om te gaan kickboksen (wat ik voorheen ook al wou gaan doen).
maar ik zit met een situation..ga ik kickboksen op regelmaat of beperk het tot enkele lessen p.maand?
Ga ik op regelmaat, zal een wedstrijd wat betreft bodybuilding er niet meer in zitten.
Ga ik zo nu en dan, is het een optie
En als laatste denk ik erover om eerst een wedstrijd te gaan doen en dan verder kijken hoe en wat

Hier zit ik mee laatste tijd en moet zelf tot een keuze komen waar ik achter sta,. een wedstrijd is toch wel iets waar ik vanaf me 17e al aan denk.
De reden dat ik weer aan kickboksen ben gaan denken is omdat ik laatste tijd weer klachten kreeg van me bekken/onderrug die ik nu probeer te versterken door core oefeningen te doen en dergelijke. Tot nu toe met minimale verbetering, dan gaat het goed en dan krijg ik spontaan last van me onderrug/zij met lopen, zelfs op rustdagen.

Gym ook nog eens dicht erbij, limburg is om te huilen. Los van dat het volgende waar ik mee zit:

ik zit al een tijdje weer erover te denken om te gaan kickboksen (wat ik voorheen ook al wou gaan doen).
maar ik zit met een situation..ga ik kickboksen op regelmaat of beperk het tot enkele lessen p.maand?
Ga ik op regelmaat, zal een wedstrijd wat betreft bodybuilding er niet meer in zitten.
En als laatste denk ik erover om eerst een wedstrijd te gaan doen en dan verder kijken hoe en wat

Hier zit ik mee laatste tijd en moet zelf tot een keuze komen waar ik achter sta,. een wedstrijd is toch wel iets waar ik vanaf me 17e al aan denk.
De reden dat ik weer aan kickboksen ben gaan denken is omdat ik laatste tijd weer klachten kreeg van me bekken/onderrug die ik nu probeer te versterken door core oefeningen te doen en dergelijke. Tot nu toe met minimale verbetering, dan gaat het goed en dan krijg ik spontaan last van me onderrug/zij met lopen, zelfs op rustdagen.

Ga boksen bro, doe ik ook sinds een half jaar. 1 Keer per week bij de club en 1 keer thuis. Is goed te combineren op die manier, wil je er fanatiek in worden dan kun je BB wel vergeten.

Ik heb jaartje kickboksen gedaan en mijn ervaring was dat 1 keer trainen leuk was, maar dan schiet je qua techniek weinig op. 2 keer per week is al wat beter, maar zie het alsnog meer voor de lol en niet om er goed in te worden. Pas bij 3 keer per week had ik het gevoel echt lekker vooruit te gaan. Mijn instelling is dan dat ik niet een sport ga doen om maar een beetje aan te kloten maar om echt beter te worden, is het puur voor de lol/ conditie of weet ik het dan kan je 1/2 x per week doen. Denk alleen dat iemand als jij ook niet vrolijk wordt van maar wat aankloten en dan 3x minimaal is. Grtz

Koen, win nou eerst een bodybuilding wedstrijd! Ik wil je in een rose poseerslip zien *nohomo*

• Like
Waarderingen: KEUN
Probeer je bilspieren te verstevige dat heeft voor mij veel geholpen met onderrug en bekken problemen.

Hahaha ik heb ook zo'n hekel aan carnaval, achterlijken.

Kickboksen zou je erbij kunnen doen, maar je zal inderdaad moeten kiezen waar je voor wil gaan, want in beide goed zijn lukt meestal niet. Behalve dat is een vechtsport vaak ook blessuregevoelig he, dus dan is het misschien niet je onderrug maar wel weer je enkels oid. Ik zou het bij BB houden en het houden bij enkele lessen (kick)boksen per maand.

Probeer je bilspieren te verstevige dat heeft voor mij veel geholpen met onderrug en bekken problemen.

Ik denk dat je gluteus met een 150+ squat wel 'stevig' zat zijn ;)

Pak minimaal 1 wedstrijd, prepare ervoor. Jammer voor je onbenutte talent anders. Daarna kun je denken aan kickboksen van mijn part. On stage ga je goed doen, u got my support bro

Plus 3

• #8.278
Pak minimaal 1 wedstrijd, prepare ervoor. Jammer voor je onbenutte talent anders. Daarna kun je denken aan kickboksen van mijn part. On stage ga je goed doen, u got my support bro
Ben er aan het denken bro, even alles goed op een rijtje zetten en dan eens kijken wat ik kan doen;)
thx voor de support iedereen!

K*t kind! bodybuilden jij met je luie reet!!!!

Dat is toch een keuze die je helemaal zelf moet maken kerel. Ik denk dat je die sporten best kan combineren hoor! Alleen of je er dan vol voor kan gaan...

Terug
Naar boven