- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik probeer boven m'n onderhoud te zitten zo'n 3100 kcal, zal ook gelijk even een beeld geven van wat ik momenteel eet.Netjes Keun, Wat is je vp % ongeveer?
Cut je nu? of zit je gewoon op onderhoud wat betreft voeding.
thx bob, maar bij lange na nog geen 90kg. Vind dit bw stuk fijner ook..no shit
het rare is me jeans zaten voorheen velen malen strakker als nu, outsweap is imo nog wel een aandachtspunt maar dan is het goodbye jeans weerbig ass quads dude
en veel havermoutGasses al over the place
![]()

thx bob, maar bij lange na nog geen 90kg. Vind dit bw stuk fijner ook..no shit
Doe en moet ook veel doen voor flexabiliteit icm. me rugklachten en dan heb ik nog pijntjes hier en daar. En wat bp kracht betreft zit het wel goed bij mij, toch bobIk kan me er wat bij voorstellen, vooral voor je knieën, wendbaarheid etc, maar als ik dan in tshirt rondloop en in de spiegel kijk voel ik me toch weer stukken beter bij 90+ kg. En ook in de gym trouwens, vooral bij bankdrukken merk ik dat ik een stuk sterker ben op 90+ kg. Voornamelijk door meer carbs en fundament denk ik.

haha no man, luvv!

had ze paar dagen terug gemeten, ik meen dat ze 40 of 41cm waren nuKom op het juiste moment terug! Er worden weer sexy pictures gepost *nohomo*..
Wat meten jou klauwen wel niet! Ze ogen en zijn volgens mij ****ing huge!
niet veel bijzonders:mooi man
wat voor supps gebruik je op het moment?
naast whey en cassein
welkom!
word al een handje geholpen bruh :$
Merk zolang ik het blijf nemen me huid goed blijft uitzien, ben erg acné gevoellig op me bovenrug. Dingen zoals noten/zuivel en vooral pindakaas moet ik altijd voorzichtig mee zijnWaar is biergist precies voor dan? is dat gewoon een soort vitamine B supplement? aangezien dat er hoofdzakelijk inzit..
Netjes die 7x130kg?? PR?