Fitness Seller

Log KEUN

Squats zien er erg netjes uit Koen!

Hebben ze geen gewoon rek om te squaten in je gym??

Merk zolang ik het blijf nemen me huid goed blijft uitzien, ben erg acné gevoellig op me bovenrug. Dingen zoals noten/zuivel en vooral pindakaas moet ik altijd voorzichtig mee zijn

mmm ok. misschien ook maar eens nemen dan. Heb zelf ook best wat acne op me traps/schouders.

trainingen gaan weer lekker zo te zien. keep it up :) vind je dat btw fijn in zo'n trui en met muts op? ik heb ook weleens in trui getraind maar dan heb ik het na een paar oefeningen echt oncomfortabel warm. mja in mijn gym is geen airco dus ik weet niet hoe het bij jou zit.

Biergist koop je gewoon bij kruidvat?? Ga ik er maandag ook ff om kijken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.365
Squats zien er erg netjes uit Koen!
thx M
Hebben ze geen gewoon rek om te squaten in je gym??
als die er was, zou ik die dan niet gebruiken? Heb wel de keuze om na een andere gym te gaan in de buurt maar ga liever na deze.
mmm ok. misschien ook maar eens nemen dan. Heb zelf ook best wat acne op me traps/schouders.

trainingen gaan weer lekker zo te zien. keep it up :) vind je dat btw fijn in zo'n trui en met muts op? ik heb ook weleens in trui getraind maar dan heb ik het na een paar oefeningen echt oncomfortabel warm. mja in mijn gym is geen airco dus ik weet niet hoe het bij jou zit.
vit b en b5 werken ook goed heb ik ook voorheen wel eens gepakt voor korte tijd.
En erop letten door welke voedingsmiddelen je meer krijgt kan ook helpen.

Had eronder nog zo'n longsleeve bodysuit of hoe je het moet noemen...leg day sowieso shirt/trui aan

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 23:34 ----------

Biergist koop je gewoon bij kruidvat?? Ga ik er maandag ook ff om kijken.
ik haal ze meestal bij de tuinen

als die er was, zou ik die dan niet gebruiken? Heb wel de keuze om na een andere gym te gaan in de buurt maar ga liever na deze.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 23:34 ----------

Kon zijn dat die bezet was toch, sportscholen zonder squatrek of powercage moeten ze verbieden

• #8.367
Kon zijn dat die bezet was toch, sportscholen zonder squatrek of powercage moeten ze verbieden
Ik moet zeggen, bij een andere locatie van dezelfde firma hebben ze een squat rek en alsnog squat ik liever op 'deze' manier. De barbell is 10-12,5kg maar ik vind hem heel comfortabel bij zowel alle oefeningen. Ik prefereer deze bb over olympische stangen...

Oh okee dat je de stang beter vindt kan ik begrijpen, alleen de veiligheid als er iets mis gaat er staat ook geen spotter bij je. Heb zelf wel eens iemand out zien gaan zonder spotter met squaten dan is het toch fijn als je in een rek sta.

• #8.369
Oh okee dat je de stang beter vindt kan ik begrijpen, alleen de veiligheid als er iets mis gaat er staat ook geen spotter bij je. Heb zelf wel eens iemand out zien gaan zonder spotter met squaten dan is het toch fijn als je in een rek sta.
klopt, maar daarom spot er normaal ook iemand mee bij zware sets. Maar ik weet meestal wel tot hoever ik kan gaan qua reps/gewicht maar ben altijd voorzichtig ook omdat ik met me rug altijd zit. Met teruglopen schoot het gelijk in me rug>steken.

• #8.370
Flat bp
20x50
12x70
8x90
6x110
3x3x120
12x90

Incline db press
12x20
10x30
10x36
10x36
10x36

Cross over
15x7,5
15x12,5
12x17,5
15x10

Ez bar extension
15x10
12x30
12x30
12x30

Pushdown
15x22,5
15x32,5
10x42,5 ss 10x32,5 ss 10x22,5

Dips
3x15x

1 arm reverse grip pushdown
3x15x5-7,5kg

Laatst bewerkt:
3x3x120 is sterk man

Is this real life! Sterke bench Koen!:D

Ook nog flinke dumbbell presses erachteraan!:rocknana:

• #8.373
Seated V bar row
20x25
15x35
12x50
10x65
15x50
15x50

Behind neck pulldown
15x50
15x65
10x80 ss 10x60 ss 12x40

BOR
15x50
14x70
2x15x50

Pull up
Schouderbreedte
3x10xbw
Onderhands (close grip)
3x5xbw
Wide grip (front)
10x
8x
8x

Straight arm pulldown
15x12,5
15x20
15x25
15x17,5

Cable curl
15x17,5
15x25
15x22,5

Hammer curl
11x14
10x20
10x20

Seated DB-curl
3x10x8

Comments:
Geen slechte workout desondanks ik me niet zo lekker voelde.

Dat zullen behoorlijke stricte BOR's zijn geweest met 50kg!:thumbs:

Koen ik heb je nageaapt..ik heb dat epische witte golds hempje ook gekocht!:D Kan ik me net zo awesome voelen als jij:trollface:

Gaat lekker kerel sjsjsjsj

Mooie training ! lekker veel hh

• #8.377
Dat zullen behoorlijke stricte BOR's zijn geweest met 50kg!:thumbs:

Koen ik heb je nageaapt..ik heb dat epische witte golds hempje ook gekocht!:D Kan ik me net zo awesome voelen als jij:trollface:
bij 70kg schoot het alweer in me rug:o
laaaawd hahaha ik heb een zwarte golds gym en een witte powerhouse of world gym is het ofzo, verkeerd gedacht dus.

super saiyan beest, thx bro

Mooie training ! lekker veel hh
standaard die reps he;) thx

Lekker volume inderdaad! As always.
BOR's zijn zo laag door je rug als ik je opmerking zo lees?
Weet je wat die training nog mist? Een goede intervaltraining erna :trollface:

Keun is prince of sayins:bow2: naast vegeta offcourse...

• #8.380
Training van gisteravond

Seated row (wide grip)
20x35
15x45
12x55
15x45

Reverse grip bb-row
20x50
15x70
15x70
15x70

Behind neck pulldown
8x
8x
8x
8x

DL
4x12x70

BB-curl
4x10x30

DB-curl
Concentration-curl
?

Comments:
Laatste training was vorige donderdag, vrij t/m ma doorgewerkt en 2-3 meals p.dag kunnen nuttigen als ik geluk had 4. Beetje jammer, bodyweight gedropt, shape stuk scherper maar de zomer is nog ver dus.

Terug
Naar boven