- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
calves/rug/borst/smaller middelLang niet meer in je log geweest, waar focus je je nu op keun? Qua bodyparts wat groter kunnen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
calves/rug/borst/smaller middelLang niet meer in je log geweest, waar focus je je nu op keun? Qua bodyparts wat groter kunnen

Dat is iets waar ik zelf nog achter moet komen, nee maar ik weet enkele technieken die kunnen helpen naast cutten maar denk als je bf hoog is je er vrij weinig aan hebt en ziet.Hoe kan je focussen op smaller waist behalve door te cutten? Plz aware me![]()

momenteel niks meer, omdat ik het nu nog onder controle heb, min of meer.Loop je voor je lage rugklachten nog steeds bij de fysio/manueel?
Core stability oefeningen zijn altijd een goede toevoeging aan je schema in mijn opzicht. Wel moet je ze correct uitvoeren. Helaas bestaat er nog veel onenigheid over een 'correcte' uitvoeringswijze. Het jammere is dat het gros van de mensen zijn zogeheten 'primary movers' (grote spieren als het ware) gebruik om core stability oefeningen te voltooien in plaats van de te trainen 'local stabilizers'.
Ik leer hier op de opleiding om eerst bewuste motorcontrol over de lage rug stabilisatoren te verkrijgen en stap voor stap dat dan toe te passen in je oefeningen zoals planken. Als je wilt kan ik je daar wel mee helpen, maar de meeste mensen vinden dat erg saai en je leert het niet in één week
Je weet me te vinden als je theorie nodig hebt
Ik had stiekem gehoopt om een training te zien in je log toen ik zag dat je hier had gereageerd haha..
momenteel niks meer, omdat ik het nu nog onder controle heb, min of meer.
en als je wilt hoor ik het graag van je!
zie vorige pagina, de extra training was overigens van gisteren niet vandaag.

orly? moet ik me maar weer eens gaan focussen op de incline bankdrukkert, come at meJa die had ik al gelezen natuurlijk
Moet zeggen dat je fysiek erg nice is Koen, maar in begin je zelfs een beetje in te halen op de incline xD
Het hele core verhaal, dat is niet echt over te brengen via telefoon/hs/whatsapp... Helaas. Daar is het toch echt te veel informatie voor. Te veel oefeningetjes en ik kan ook zo niet controleren of je het goed doet..
orly? moet ik me maar weer eens gaan focussen op de incline bankdrukkert, come at me
interval verhaal snapte ik ook de ballen van op die teksten

Het begon stekerig halverwege het werk, loop veel (horeca) en naarmate de dienst verloopte werd het steeds erger dat ik uiteindelijk begon te hinken.Klote man, probeer hem voorzichtig in beweging te houden en je kan hem koelen al zal dat voor de zwelling niet zoveel meer helpen. Merkte je ineens pijn tijdens het werken of deed het vandaag pas pijn?