istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle vier spieren van de quadriceps hechten via het ligamentum patellae (waar je last van hebt) aan op je scheenbeen. Klinkt als een tendinopathie, ook gezien het werk (grote belasting) wat je doet..
Succes in ieder geval!
heb er eigenlijk maar 1 dag met echt pijn rondgelopen, dat vind ik het rare. Moet ik dan wel denken aan een spierscheuring? Heb nog nooit spierscheurtjes gehad dus heb er niet echt ervaring mee.Goed nieuws broski, spierscheurtje herstelt probleemloos en snel over het algemeen (na een paar weken kan je weer redelijk zwaar belasten). Wat is je plan mbt herstel? Heb je ook nagedacht over de mogelijke oorzaak?
Ik heb na mijn quad scheurtje mijn quad enkele keren laten dry needlen om zeker te weten dat er geen spanning op vezels bleef zodat alles goed kan herstellen en geen nieuwe blessures konden onstaan, alleen nu heb ik weer irritatie van mn IT-band wat daar waarschijnlijk ook nog een overblijfsel van is dus ik ben minder lucky haha.
die artsen zijn in algemeen vrij shy allemaal, vorige week ook al huisarts bezoek voor me keelonsteking all veiny en stuff kreeg niks te horen

No man, niet al te zwaar belasten. Maar gaf zelf al aan of het verstandig was LB licht aan te pakken.Sterkte met je herstel man. Heb je ook adviezen meegekregen?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]get's bloodwork done, thinks he's in a pr0nscene with horny nurse![]()
Fysio aan het woord! Ik vind het te weinig informatie om al in één richting te denken. Tendinopathie is een optie maar het kan ook een kleine pees laesie zijn. Jumpersknee (tendinopathie vd patellapees) lijkt me uitgesloten op basis van de plaats van de pijn.
Maar goed, lijkt mij het beste als Koen gewoon naar de arts/sport fysio gaat. Want vanaf hier kunnen wij hem niet echt helpen.
.get's bloodwork done, thinks he's in a pr0nscene with horny nurse![]()

Gewoon langs je heupen maar het schuurt nooit last me benen althans niet storend. Je kan ze altijd een paar cm van je lichaam afhoudenKeun bij dumbbells shrugs hoe hou je de dumbbells dan want bij mij schuren ze dan vrij vervelend langs me broek
Gewoon langs je heupen maar het schuurt nooit last me benen althans niet storend. Je kan ze altijd een paar cm van je lichaam afhouden