Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je nog mee met de contest of mag dat niet ivm je winst afgelopen jaar?Afgelopen zaterdag voor het eerst nog eens benen getraind, qua lijnen etc. mag ik niet klagen. Weeg momenteel tussen 80-82kg. Train overigens nog steeds standaard 4 a 5 keer p.week.
Wat dingen aan me hoofd gehad waardoor ik geen behoefte had om te loggen..
Zal nu weer wat actiever worden weer.
Still mirin'! Wat een supershape Koen, zou willen dat ik er zo bij liep! *nohomo*heb al een kloontje aangemaakt
---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 11:33 ----------
update pic van vorige week ergens
![]()
Zelden eigenlijk, ik doe liever 5 reps goed uitgevoerde reps meer dan sloppy reps. Moet wel erbij zeggen dat ik sommige reps tot zo goed als failure doe met quarter reps maar dan alsnog goed uitgevoerd.Pff wederom lekkere training , wat een volume egt respect man!! Heb je soms niet het gevoel dat het teveel is?
Zelden eigenlijk, ik doe liever 5 reps goed uitgevoerde reps meer dan sloppy reps. Moet wel erbij zeggen dat ik sommige reps tot zo goed als failure doe met quarter reps maar dan alsnog goed uitgevoerd.
Ben ook erg blessure gevoelig wat mijn onderrug betreft en op de manier van trainen wat ik eigenlijk altijd al doe beperk ik dat ik weer last krijg van me onderrug en/of andere blessures.
Heb naast m'n onderrug ook nog wel eens last van me onderarmen/pols en me linker knie door die spierscheuring van maand terug maar wat dat betreft gaat het erg goed nu.
me benen niet getraind voor de duidelijkheid ghehe heb ze laatste 7 weken 3x getraind gaat steeds beter. Kan nu alleen niet meer los squatten, teveel druk op me rug. Smith squat lukt wel en leg-presses etc.Maandje niet trainen en nog mooi in shape, vooral je wheels!
ssj genen, nee maar qua genen vind ik mezelf niet echt een wonder, kwaliteits massa daartegen wat ik 'al' heb opgebouwd in die jaren dan wel. Thx man!
thx hendrie, zie ook geen reden om me bf op te laten lopen.
niet meer opgemeten, 30-08-12 in me rebound was die 81-83,5cm (ontspannen/flexed)
:$ - die klachten ben ik inmiddels wel al aangewend FMLKlote dat je last hebt man, veel beterschap.
Fysiek zie je er echt goed uit/nohomo
thx hendrie, zie ook geen reden om me bf op te laten lopen.
op werkdagen 1maal daags. Me richtlijnen zijn momenteel wat ik binnen probeer te krijgen: