BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik te hoog in vetten ga merk ik het gelijk aan me huid.zitten je vetten dan niet wat aan de lage kant ? of merk je daar niks van ?
ontbijt varieert of oats pannekoek/shake of
250ml melk
70gr+ brinta
1 banaan
+
2 ei-eiwitten
1 hele
4 sneeën bruin brood
---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 14:25 ----------
als ik te hoog in vetten ga merk ik het gelijk aan me huid.
haal me vetten uit eieren, gehakt, omega 3 caps en soms kaas (extra).
Juist, meestal alleen op op me traps gedeelte. Ik ga nu de vis olie erweer uit halen merk dat ik weer lichtjes acne krijg en toen ik het niet nam ik nergens last van had. Zelfs niet bij cheatmeals
Wat ik merk, als ik eieren eet dat ik binnen 2 dagen acne op mn gezicht krijg terwijl ik nooit acne op mn gezicht heb, had specifiek gelet toen ik de eieren zat te eten telkens en kreeg keer op keer acne.Juist, meestal alleen op op me traps gedeelte. Ik ga nu de vis olie erweer uit halen merk dat ik weer lichtjes acne krijg en toen ik het niet nam ik nergens last van had. Zelfs niet bij cheatmeals
Welk festival ga je zaterdag heen..deze week ga ik paar dagen low-carb doen (gister begonnen), wil in korte depletion komen en zaterdag pieken.
omdat het kan
KEUN zei:

ben d'r bijWelk festival ga je zaterdag heen..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2300kcals, hoe kom je daarbij bro?2300 kcals.. Ik wou dat ik zo weinig kon eten.. Ik zal het niet snel vergeten:
Verder zeker niet zo veel zin meer om te loggen?
Maar welk?
op werkdagen 1maal daags. Me richtlijnen zijn momenteel wat ik binnen probeer te krijgen:
2285kcals - 233e - 342kh - 66

^^ die macro's kloppen vgm niet. als ik het uitreken zou dat 2894 kcal zijn
geen wonder dat bij mijn schema ook niet klopte..die 2 moet een 8 zijn dus
Krijg jij geen last van een vieze nasmaak enkele uren na inname van visolie caps?? Ik boer ze op man, echt nasty... daarom neem ik ze tegenwoordig bij me eerste meal v/d dag met een grote maaltijd.