Fitness Seller

Log KEUN

• Like
Waarderingen: KEUN
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.502
Krijg jij geen last van een vieze nasmaak enkele uren na inname van visolie caps?? Ik boer ze op man, echt nasty... daarom neem ik ze tegenwoordig bij me eerste meal v/d dag met een grote maaltijd.
ik raad ze aan ze voor je meal te nemen, net voor je eraan begint. Heb die vis boeren ook vaak gehad haha maar momenteel neem ik geen vis olie caps meer.

koentje december flexcup?

dat zou wel tof zijn ik naast koen ;)

• #8.505
  • #8.506
eind resultaat van paar dagen low carb gevolgd door anderhalve dag high carb

dzv5hc.jpg

2zfsksj.jpg

Man, man Koen! Je weet echt goed hoe je lichaam overal op reageerd!

Je kunt IMO hoge ogen gooien op de flexcup!

Geweldig gedaan goeie shape

Ziet er netjes uit beest

• #8.513
Man, man Koen! Je weet echt goed hoe je lichaam overal op reageerd!

Je kunt IMO hoge ogen gooien op de flexcup!
Ik at sowieso al een heletijd rond onderhoud en regelmatig daar onder en de voeding die ik dagelijks at reageerde ik goed op dus een paar dagen lowcarb was niet echt een drastische verandering. Heb overigens geladen met sushi ....niet door vertellen;)
We zullen zien hoe het allemaal loopt na de zomer

bedankt voor de comments broeders, luv!

Ik volg!

enig idee van je bodyfat %? (of kloppen je stats?;p)

Gruwelijk koen! Ik heb je log van het begin tot het einde gevolgd(toevallig zelfde jaar+maand geregistreerd). Wat een verandering niet alleen in size maar ook kwaliteit van de spieren.

• #8.517
lang geen update meer gedaan, momenteel ook niet echt behoefte aan maar wou even een beeld geven hoe me shape momenteel is. Weeg momenteel 80kg stabiel, met afentoe wat vocht schommelingen als ik te veel/weinig water drink. Ben laatste maanden weer dedicated bezig, shape is sterk verbeterd maar me bodyweight blijft stabiel maar ben niet van plan om onnodig me vetpercentage op te laten lopen.

1ste foto is van gisteren na me eerste meal.

2uqiwjn.jpg

afgelopen zondag
2zzrp77.jpg

WOOOT Keun update!!

Wait.. already seen :o

Nog steeds een streef voor mij Koen! Ik denk dat ik er na mijn cut ook voor kies mijn vetpercentage niet oeveloos op te laten lopen.

Would hit! *nohomo*

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven