MuscleMeat

Log KEUN

KEUN je moet meer naar festivals gaan :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.522
WOOOT Keun update!!

Wait.. already seen :o
luv bro!
Nog steeds een streef voor mij Koen! Ik denk dat ik er na mijn cut ook voor kies mijn vetpercentage niet oeveloos op te laten lopen.
Would hit! *nohomo*
ik ben momenteel aan het proberen te bulken door iets boven m'n onderhoud te zitten, alles gaat voorruit behalve m'n BW. Wil weer 85+ wegen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
thanks broeder
KEUN je moet meer naar festivals gaan :D
hahah no man, me shape is nu overigens beter dan toen ik probeerde te pieken laatst.
maar 'meer' is de motto, alles moet meer!

tijd voor wat chocomelk kan je makkelijk hebben met jou vet%

• #8.524
tijd voor wat chocomelk kan je makkelijk hebben met jou vet%
enige wat dat zal doen in de eerste weken is veel onnodige vocht schommelingen, daarnaast me huid is nog nooit zo clean geweest als nu en dat wil ik ook proberen te behouden

• #8.525
Kleine update;

Afgelopen woensdag ben ik met een kleine groep mogelijk wedstrijd atleten naar België geweest.
We hadden hier een meeting met de president van de IFBB BE genaamd 'Andre ..' in de Hercales Westerlo gym.
Hier mochten we alle 1 voor 1 een praatje met de president houden en daarbij enkele poses uitvoeren waarop hij kritiek gaf en mogelijk advies wat betreft wedstrijden etc.
Tussen het wachten door werden we kort begeleid door een van de Belgische juryleden om standard quarterturns en de verplichte poses te doen op een klein podium, had nog enkele tips om bepaalde poses beter uit te laten komen nog maar me posing was sowieso erg goed vond hij zelf.

Eenmaal bij de president (samen met z'n vrouw) me poses gedaan waarop ze beide erg onder de indruk waren gezien me leeftijd en me ook aanmoedigde om 1dec de open Belgische te doen.
Hij zag in iedergeval de potentie om binnen nu 2 jaar mij Europese wedstrijden te zien doen als junior nog, het verbaasde ze dat ik nog geen wedstrijd had gedaan.
Was erg gevleid met de complimenten maar het blijft een twee strijd met mezelf wat ik al jaren heb wat het deelnemen van wedstrijden betreft.

Nu gaat mijn huidige trainingspartner sowieso 1 december meedoen en is al zo verleidelijk om zelf ook mee te doen na de motiverende woorden van zowel de president van IFBB BE als de atleet/coach in mijn gym die geregeld had dat wij daarheen mochten gaan.

Stay tuned!

Kleine update;

Afgelopen woensdag ben ik met een kleine groep mogelijk wedstrijd atleten naar België geweest.
We hadden hier een meeting met de president van de IFBB BE genaamd 'Andre ..' in de Hercales Westerlo gym.
Hier mochten we alle 1 voor 1 een praatje met de president houden en daarbij enkele poses uitvoeren waarop hij kritiek gaf en mogelijk advies wat betreft wedstrijden etc.
Tussen het wachten door werden we kort begeleid door een van de Belgische juryleden om standard quarterturns en de verplichte poses te doen op een klein podium, had nog enkele tips om bepaalde poses beter uit te laten komen nog maar me posing was sowieso erg goed vond hij zelf.

Eenmaal bij de president (samen met z'n vrouw) me poses gedaan waarop ze beide erg onder de indruk waren gezien me leeftijd en me ook aanmoedigde om 1dec de open Belgische te doen.
Hij zag in iedergeval de potentie om binnen nu 2 jaar mij Europese wedstrijden te zien doen als junior nog, het verbaasde ze dat ik nog geen wedstrijd had gedaan.
Was erg gevleid met de complimenten maar het blijft een twee strijd met mezelf wat ik al jaren heb wat het deelnemen van wedstrijden betreft.

Nu gaat mijn huidige trainingspartner sowieso 1 december meedoen en is al zo verleidelijk om zelf ook mee te doen na de motiverende woorden van zowel de president van IFBB BE als de atleet/coach in mijn gym die geregeld had dat wij daarheen mochten gaan.

Stay tuned!
Koen! Met jou astetische look en goede genetics zou ik er zeker voor gaan! Je staat all year round behoorlijk droog, dus hoeft ook niet heel diep te gaan cutten.

Verder is het denk erg gaaf om een mooie bodybuilding titel op je naam te mogen zetten! Je wheels blijven me trouwens ook opvallen! Zat net even te kijken op de vorige pagina, maar die hebben een goed formaat in verhouding:thumbs:

Go for it!

Lekkooorrrr bezig koentje, ouwe buffel. Ga er voor man, haal eruit wat er in zit.

dikke arm in die side chest!

mirin

Wat betreft die wedstrijd. je leeft maar 1 keer, als je het kan inplannen met je andere bezigheden zou ik het gewoon doen!

Je krijgt altijd meer spijt van de dingen die je niet doet! ;)

Vind je fysiek echt gruwelijk atm. Goede verhoudingen en epic droog. Zo voel je je in het dagelijks leven ook het best imo. Doel ook op het feit dat je je niet de hele dag hoeft vol te stampen met food. :)

• #8.530
thanks voor de comments doet me deugd!
Ik hoop deze stijgende lijn vol te houden nu en hoop dat ik een wedstrijd prep ertussen kan plaatsen tegen die tijd, ondertussen probeer ik nog enkele kg's te pakken althans focussen op meer kwaliteit nog.

om even een beeld te geven wat ik nu dagelijks eet standaard:

150gr oats
2 hele eieren
1 ei-eiwit
50gr whey
stuk fruit

80-100gr rijst
150-200gr rundergehakt of zalm
groente

pre/w
100gr rijst
275gr pangasius (2 stuks)
groente

extra meal soms >deze meal zie ik als een kleine carb up vaak ook me pre meal
50-70gr bambix
25gr whey
fruit >bessen/frambozen en dergelijke

post/w
50gr whey
50gr havermout

130gr tonijn
groente

50gr casseine
1-3 rijstwafels
(soms 250gr griekse yogurt erdoor of 100ml melk)

Weet je, ik denk dat je chest op die frontal pic iets kleiner lijkt omdat je je schouder naar voren laat hangen. Ik denk dat als je de schouder wat meer naar achter trekt je borst er al heel anders uitziet, op die side chest is toch duidelijk te zien dat-ie dik is.

Jaloers op die biceps in die side chest, damn.

• #8.533
Weet je toevallig hoeveel kcals dit zijn (en de macro's) of eet je volledig op gevoel?

Is de rijst gekookt of ongekookt gewicht?
+-3000 kcals, heb het voorheen uitgerekend allemaal maar eet vrijwel altijd de zelfde hoeveelheden, kleine aanpassingen zo nu en dan maar zorg dat me shape/bf stabiel blijft.

rijst is gekookt gewicht, ik doe overigens zilvervlies en witte rijst samen koken.
Weet je, ik denk dat je chest op die frontal pic iets kleiner lijkt omdat je je schouder naar voren laat hangen. Ik denk dat als je de schouder wat meer naar achter trekt je borst er al heel anders uitziet, op die side chest is toch duidelijk te zien dat-ie dik is.

Jaloers op die biceps in die side chest, damn.
me borst is laatste tijd sterk vooruit gegaan en nu ook meer in verhouding met de rest van me lichaam, desondanks me gewicht op 80kg blijft hangen oog ik toch een stuk voller.
thx voor je reactie!

• #8.534
update pic van vandaag, krijg hem niet in de juiste grootte voor gallerij..

9s3siu.jpg

Gave foto man! Dikke armen.

thanks voor de comments doet me deugd!
Ik hoop deze stijgende lijn vol te houden nu en hoop dat ik een wedstrijd prep ertussen kan plaatsen tegen die tijd, ondertussen probeer ik nog enkele kg's te pakken althans focussen op meer kwaliteit nog.

om even een beeld te geven wat ik nu dagelijks eet standaard:

150gr oats
2 hele eieren
1 ei-eiwit
50gr whey
stuk fruit

80-100gr rijst
150-200gr rundergehakt of zalm
groente

pre/w
100gr rijst
275gr pangasius (2 stuks)
groente

extra meal soms >deze meal zie ik als een kleine carb up vaak ook me pre meal
50-70gr bambix
25gr whey
fruit >bessen/frambozen en dergelijke

post/w
50gr whey
50gr havermout

130gr tonijn
groente

50gr casseine
1-3 rijstwafels
(soms 250gr griekse yogurt erdoor of 100ml melk)
Leuk om te weten! Vroeg ik me al af nav je foto's. Met deze voeding zet je nog gewicht aan?

En hoe vaak cheatmeal/dag/whatever?

Redelijk low carb wel als dat de gekookte hoeveelheden rijst zijn. Wat zijn de e/k/v verhoudingen totaal ongeveer?

• #8.537
Vandaag nog eens alles opgemeten vroeg me wel af wat me afmetingen momenteel waren.

Aangespannen)
Armen RL 39,5
Onder arm RL32,5
Bovenbeen L60 R61
Kuit L38 R38,5
(Ontspannen)
Schouder 123,5
Borst 95,5
Taille 76,5

• #8.538
Leuk om te weten! Vroeg ik me al af nav je foto's. Met deze voeding zet je nog gewicht aan?

En hoe vaak cheatmeal/dag/whatever?

Redelijk low carb wel als dat de gekookte hoeveelheden rijst zijn. Wat zijn de e/k/v verhoudingen totaal ongeveer?
Gewicht blijft momenteel stabiel, shape word wel steeds beter.
Rijst is gekookte hoeveelheid, doe nu al een tijdje zilvervlies en witte rijst samen.
Cheatmeals heb ik zo goed als nooit, ik zie tagliatelle met zalm als cheatmeal.
Daarnaast ga ik eens in de zoveel tijd sushi eten maar dan wel low carb tot ik begin.

Vandaag nog eens alles opgemeten vroeg me wel af wat me afmetingen momenteel waren.

Aangespannen)
Armen RL 39,5
Onder arm RL32,5
Bovenbeen L60 R61
Kuit L38 R38,5
(Ontspannen)
Schouder 123,5
Borst 95,5
Taille 76,5
Erg mooie verhoudingen Koen! Enkel borst kan nog wat extra gebruiken bij deze front pose.

Jou benen en armen zijn wel een beetje mijn streven qua omtrek!

Daarnaast ga ik eens in de zoveel tijd sushi eten maar dan wel low carb tot ik begin.
:thumbs:

Terug
Naar boven