AndroidHealthClinic

Log KEUN

Bezoekers in dit topic

:eek: Respect.

Stemt me wel droevig dat dus nodig is om er zo goed bij te staan.:o
De rijst hoeveelheden waren overigens ongekookt gewicht, had me vergist.

Verhoudingen zijn:
3061 kcal

292gr e(38%)
349gr kh(45%)
56 gr v(16%)

Op trainingsdagen zal het totaal op 3300-3500kcals (max.) zitten heb soms dingen extra zoals 250gr griekse yoghurt bij me casseine, bosbessen, banaan tussendoor - kleine hoeveelheden.
 
Weinig vetten man, is dat bewust?
 
Weinig vetten man, is dat bewust?
Probeer bewust na me training > avond uren geen vetten meer binnen te krijgen.
Enige vet bronnen waar ik naar kijk zijn voornamenlijk eieren, rundergehakt, zalm daarnaast heb ik bij me salades altijd wat van olijf olie ertussen.
Ben wel aan het denken om me vetten iets hoger te doen en kijken of 10-25gr vetten meer doet met me shape, herstel etc.
Laatste dagen heb ik bij me casseine nog een thee lepel pindakaas toegevoegd, maar veel verschil merk ik nog niet. Ben voorzichtig met het verhogen van me vetten ivm me (vroegere) gevoeligheid voor acné waar ik met me huidige voeding totaal geen last meer van heb. Huid ziet al een hele tijd egaal uit sinds ik me voeding op heb gepakt.
 
Probeer bewust na me training > avond uren geen vetten meer binnen te krijgen.
Enige vet bronnen waar ik naar kijk zijn voornamenlijk eieren, rundergehakt, zalm daarnaast heb ik bij me salades altijd wat van olijf olie ertussen.
Ben wel aan het denken om me vetten iets hoger te doen en kijken of 10-25gr vetten meer doet met me shape, herstel etc.
Laatste dagen heb ik bij me casseine nog een thee lepel pindakaas toegevoegd, maar veel verschil merk ik nog niet. Ben voorzichtig met het verhogen van me vetten ivm me (vroegere) gevoeligheid voor acné waar ik met me huidige voeding totaal geen last meer van heb. Huid ziet al een hele tijd egaal uit sinds ik me voeding op heb gepakt.

Als je nu tevreden bent over je shape (lijkt me wel;)), gezondheid, gewrichten, huid etc dan maakt het wellicht idd niet zoveel uit. Met zo weinig vetten ga ik me minder fit voelen, gewrichten voelen minder lekker etc. Apart dat je huid er zo op reageert, bij mij zijn het juist carbs waar mn huid slechter van wordt, mijn huid is perfect en egaal op een ketogeen dieet.
 
Respect man, je staat er goed droog bij zeg zozo! Nogmaals respect :cool:
 
Beetje laat, maar ik volg ;)
Je shape ziet er echt goed uit op je leeftijd.
 
Waddap KEUN? update? vond je log altijd leuk om te volgen..
 
KEUN hoe is het met je?
 
Kak...elke keer denk ik dat Koen zijn log weer leven inblaast...

zijn er enkel mensen die hetzelfde willen..:sad:
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Kak...elke keer denk ik dat Koen zijn log weer leven inblaast...

zijn er enkel mensen die hetzelfde willen..:sad:

I+know+that+feel.+The+night+my+_6cf308036e6162206838a0af9300d2c9.jpg
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Ik leef nog! Was toevallig van plan een beeld te geven hoe het met me gaat.
Misschien dat ik een dezer nog even een uitgebreide update plaats.

2yx41g0.jpg


sbhgf8.jpg


21c87b5.jpg


2irub20.jpg


Nu nog een kleurtje:p
 
Vuile baas! Wat info over trainen, voeding en plannen?
 
Man, man. Ik maar hopen dat je weer helemaal ecto was geworden..ben je nog steeds ****ing buff..
 
Still a boss :thumbs:
 
Goed buff maat, je geeft alleen wel licht idd:D
 
Haha die eerste pagina "mijn gym heeft geen squat rek" dat feel bro. Maar dat terzijde ik ga me op werk eens vermaken met je log kijken of ik er nog wat wijzer uit kan worden! masjiene.
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Buffel, staat er nog altijd goed bij gozer!
 
Yo Keun, hoe is ie dan?
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
3150A43B-D37F-4F99-BAC6-ED9AA7E94F51.jpeg


Het is alweer een tijd geleden voor mij op DBB.
Uit het oog, maar nooit uit het hart.
Hier is waar het allemaal begon voor me.

Bij deze wil ik een aankondiging doen.
En om maar gelijk to the point te komen.

Ik wil een ‘comeback’ maken.
De vraag vanuit mijn kant is hierbij, wie is er nog met me?














625F1834-D047-449E-9E72-CDAB4502D260.png
 
Back
Naar boven