- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rogierv zei:he jochem het houd ook niet op bij jou he met die gewichten . Straks kan ik je echt helemaal niet meer bijhouden in de gym. Respect voor wat je hebt bereikt in die korte tijd.
eduardjanssen zei:

BadMF zei:nofear: Rogier heeft inmiddels ook wel een buikje gekregen hoor, het is een FatMF geworden.... Mr ik train alleen borst / biceps / triceps
je hebt gelijk ploffie, maar hij traint soms ook wel schouders he, laten we dat niet vergeten
rogierv zei:owww de plofkoppen beginnen jaloers te worden en mij maar met zijn tween te bashen. Praat wel verder met jullie wanneer jullie vetpercentage onder de 20% komt.

rogierv zei:owww de plofkoppen beginnen jaloers te worden en mij maar met zijn tween te bashen. Praat wel verder met jullie wanneer jullie vetpercentage onder de 20% komt.

Bas Hofkens zei:
nofear train! zei:
zodra jij 80kg kan deadliften ga ik aftrainen goed?

?nofear train! zei:offtopic!!!
maak je eigen log aan voor dit soort onzin bas, ga's traine!

rogierv zei:Moet je je eens vorostellen hoe ik eruit zou wanneer ik dat ook nog kan
Idd dat zou wat zijn, een beach/bacoboy met rugspieren, je steelt de show op het strand man
Zit die dikke kop nou nooit in de weg bij sommige oefeningen?
********** uit respect gecensureerd

Bas Hofkens zei:Nee, geen eigen log voor mij. Ik ambieer geen anonieme voorgrond-positie op dit forum.![]()
Bas Hofkens zei:
nofear train! zei:jij hebt gekozen voor een anonieme afgrond positie las ik in het garehanenhok
Bas Hofkens zei:

Bas Hofkens zei:Let me refrase:
Waarop doel je met de opmerking "jij hebt gekozen voor een anonieme afgrond positie las ik in het garehanenhok"?![]()
thanks, moet je eens op AR het log van nils lezen die is nog 3 keer zo sterk als wij