XXL Nutrition

log nofear

he jochem het houd ook niet op bij jou he met die gewichten . Straks kan ik je echt helemaal niet meer bijhouden in de gym. Respect voor wat je hebt bereikt in die korte tijd.

• Topic Starter Topic Starter
rogierv zei:
he jochem het houd ook niet op bij jou he met die gewichten . Straks kan ik je echt helemaal niet meer bijhouden in de gym. Respect voor wat je hebt bereikt in die korte tijd.

thanks man, maar ik moet je nog steeds boven me dulden qua fysiek man, en dat is tenslotte het belangrijkste dus nog veel werk voor de boeg.

eduardjanssen zei:
Godsie mijne zeg wat ga jij goed..

mister sarcasm:rolleyes:

nofear: Rogier heeft inmiddels ook wel een buikje gekregen hoor, het is een FatMF geworden :roflol:.... Mr ik train alleen borst / biceps / triceps

BadMF zei:
nofear: Rogier heeft inmiddels ook wel een buikje gekregen hoor, het is een FatMF geworden :roflol:.... Mr ik train alleen borst / biceps / triceps

:roflol:je hebt gelijk ploffie, maar hij traint soms ook wel schouders he, laten we dat niet vergeten:D

owww de plofkoppen beginnen jaloers te worden en mij maar met zijn tween te bashen. Praat wel verder met jullie wanneer jullie vetpercentage onder de 20% komt.

rogierv zei:
owww de plofkoppen beginnen jaloers te worden en mij maar met zijn tween te bashen. Praat wel verder met jullie wanneer jullie vetpercentage onder de 20% komt.

:roflol:

zodra jij 80kg kan deadliften ga ik aftrainen goed?

nofear train! zei:
:roflol:

zodra jij 80kg kan deadliften ga ik aftrainen goed?

Moet je je eens vorostellen hoe ik eruit zou wanneer ik dat ook nog kan :)

Zit die dikke kop nou nooit in de weg bij sommige oefeningen????

rogierv zei:
Moet je je eens vorostellen hoe ik eruit zou wanneer ik dat ook nog kan :)

Idd dat zou wat zijn, een beach/bacoboy met rugspieren, je steelt de show op het strand man

Zit die dikke kop nou nooit in de weg bij sommige oefeningen????

********** uit respect gecensureerd

;)

Let me refrase:

Waarop doel je met de opmerking "jij hebt gekozen voor een anonieme afgrond positie las ik in het garehanenhok"? :D

Ja, lekker makkelijk. Iets beweren en nu niets zeggen. Wie a zegt, moet naar b fietsen. Maar goed, ik ga verder met leren.

thanks, moet je eens op AR het log van nils lezen die is nog 3 keer zo sterk als wij

heb het gezien en die gast is idd strong as ****, ook nog eens 22 kilo zwaarder dan ik en 3 cm kleiner, zal wel een huis zijn.

Terug
Naar boven