Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede squat![]()
Voeding kan nog wel wat beter trouwens.. Nog wat noten/pinda's savonds en een bak kwark bijvoorbeeld...

Ah oke, toch niet slecht.. Ik eet zelf altijd die ongezouten pinda's van de c1000, maar er zijn natuurlijk meer goede soorten. (cashew, amandelen enz). Zitten veel kcal in dus niet al teveel van eten, maar veel goede vetten en ook lekker veel eiwitten in bijna alle soorten noten/pinda's dus ze zijn zeker van toegevoegde waarde.

zou 200 van de 400 gram kipfilet van 17.00 uur verplaatsen naar 20.00 en die 50 gram whey verdelen naar 25 gram voor en 25 gram na de training.

Heb het aangepast, lijkt me inderdaad een betere verdeling
Krijg net die samples van body en fit binnen. Damn dat is goed te doen die whey![]()
)

)
)

)
'k Vind dat je maar rare oefeningen neemt voor een fb-schema... Ik neem altijd de grote compounds als basis: squat, deadlift, bp, row, pullup, military press. En als extra voeg ik dan wat isolatieoefeningen toe om mn zwakke punten bij te schaven. Bij de compounds varieer ik dan ook nog eens elke training: op maandag gewoon bp en op zaterdag incline bp, op woensdag bor en op zaterdag dbrow, op maandag pullups en op zaterdag chin ups, ...
Maar je moet doen natuurlijk wat je het liefste doet en waar jouw lichaam het best op reageert.
. Zal eens kijken wat ik ervan kan maken.