MuscleMeat

Gestopt Log.

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede squat ;)

Voeding kan nog wel wat beter trouwens.. Nog wat noten/pinda's savonds en een bak kwark bijvoorbeeld...

• Topic Starter Topic Starter
Goede squat ;)

Voeding kan nog wel wat beter trouwens.. Nog wat noten/pinda's savonds en een bak kwark bijvoorbeeld...

Thanks..;)
Ik vind het zelf geen volwaardige squats aangezien ze in een smith zijn:o

Wat voor noten/pinda's raad je aan?

Ah oke, toch niet slecht.. Ik eet zelf altijd die ongezouten pinda's van de c1000, maar er zijn natuurlijk meer goede soorten. (cashew, amandelen enz). Zitten veel kcal in dus niet al teveel van eten, maar veel goede vetten en ook lekker veel eiwitten in bijna alle soorten noten/pinda's dus ze zijn zeker van toegevoegde waarde.

good luck

Ah oke, toch niet slecht.. Ik eet zelf altijd die ongezouten pinda's van de c1000, maar er zijn natuurlijk meer goede soorten. (cashew, amandelen enz). Zitten veel kcal in dus niet al teveel van eten, maar veel goede vetten en ook lekker veel eiwitten in bijna alle soorten noten/pinda's dus ze zijn zeker van toegevoegde waarde.

Heb even zo'n zakje pinda's gehaald bij de c1000. Goed te doen. Bedankt
voor de tip.

thanks kerel.

Me voeding van vandaag komt dus op het volgende neer, zal er ook even bijzetten wat er bij me rijst inzit enzo.

6 uur: 300 gr pasta met tartaar
8 uur: 50gr whey
10 uur: 8 boterham met kipfilet kaas en tomaat
12 uur: 200 gr pasta
14 uur: 150gr rijst/100gr kipfilet/2 hele eieren
17 uur: 200gr rijst/400gr kipfilet/2 hele eieren
20 uur: 50 gr whey/100 gr rijst
23 uur: 500gr kwark

En heb nog een zak pinda's opgegeten:o

Geen idee het aantal kcal, tel ze niet

zou 200 van de 400 gram kipfilet van 17.00 uur verplaatsen naar 20.00 en die 50 gram whey verdelen naar 25 gram voor en 25 gram na de training.

zou 200 van de 400 gram kipfilet van 17.00 uur verplaatsen naar 20.00 en die 50 gram whey verdelen naar 25 gram voor en 25 gram na de training.

Heb het aangepast, lijkt me inderdaad een betere verdeling

Krijg net die samples van body en fit binnen. Damn dat is goed te doen die whey:o

Borst

Incline DB Press:

15x18
10x28 (gaap)
10x32(gaap)
2x8x40(laatste 2 reps gingen wat lastiger:()

Decline bench:

10x60
10x80
6x100 (merkte dat ik al presses had gedaan)
50x50(for the pump!)

Cable flys:

3x12x20

Damn dat was pijnlijk:D

Biceps

EZ bar curls:

10x32.5
8x52.5
6x42.5

Chins:

3x8xbw

Aardige training, wel ****ing irritant dat ik altijd zo geil als de maddafak ben als de zon schijnt:o

Legs

Smith Squat:

15x60
10x100
8x150
8x180
6x200(dikke pr, wou voor 1rep gaan:eek:)

Lunges:
15x40
10x80
2x10x100 (fullstack)

Schouders

Db press:

10x18
10x30
6x36

Backdelts crap:

10x20
3x10x30

Side raises:
15x10
10x16
10x20
5x24

Sterke training al zeg ik het zelf, wel een vraagje betreffende benen.. Mijn 'teardrop' is goed maar me outersweep wil nog niet echt opschieten, iemand tips?

Bedankt alvast;)

holy god, 50x50 op de incline:eek:. ach ja, alles voor de pomp:D

waarom doe je trouwens squats in de smith? verder nice trainingen neergezet.

Laatst bewerkt:
hahah, ja afentoe moet er flink gepompt worden:p

bij me gym hebben ze geen losse squat, zou er eigenlijk weg moeten maar ja
ik ben een aardig lui persoon:D

Borst

Decline bench:
10x60
6x100
3x120
2x130 (PR)
1x140(faill en een dikke ook:o)
25x50(pompennn)

Chestpress machine:

3x10x100(fullstack)

Incline flys:
3x10x16

Dips:

3x10xbw

Een korte training, wel aardig wat kracht. Vanaf morgen ga ik beginnen met fullbody aangezien ik al sinds dat ik begonnen ben met trainen in een split train. Kijken of het wat oplevert. Als iemand een goed fullbody schema heeft hou ik me aanbevolen:D

lekkere borst training, en weer een pr....mooi toch!

Thx, de laatste tijd gaat het weer lekker met pr's. Waarschijnlijk omdat ik weer me oude state of mind heb. Wat gezeik gehad met t vrouwtje en shit.. Niet erg bevorderlijk stress..

Vandaag me eerste fullbody training ooit gehad, ben nog wat zoekende dus qua oefeningen enzo. Enige input zou fijn zijn:D

Schouders:

Dbpress:
10x20 10x30 5x36 4x38(pr!)
Sideraise:
5x10x14 (pussyweight)

Legs:

Legpress:
6x10x150
Legextensions:
10x50 10x80 3x10x100

Triceps:

Skulls:
10x32.5 3x1052.5(pr i think)

Biceps:
Superset seated curls/hammers

2x10x16 8x22 (last van me aanhechting linkerbicep:()

Rug:

Seated rows:

8x40 8x80 2x8x100
Chins:
3x8

Weet niet of dat fullbody me ding is, wel een lekkere training opzich. Volgende training pak ik calves erbij en wat andere oefeningen.

Heb ik het fullbody principe een beetje begrepen?:o

9kc7cz.jpg

Koud en ontspannen genomen

Drama:o

'k Vind dat je maar rare oefeningen neemt voor een fb-schema... Ik neem altijd de grote compounds als basis: squat, deadlift, bp, row, pullup, military press. En als extra voeg ik dan wat isolatieoefeningen toe om mn zwakke punten bij te schaven. Bij de compounds varieer ik dan ook nog eens elke training: op maandag gewoon bp en op zaterdag incline bp, op woensdag bor en op zaterdag dbrow, op maandag pullups en op zaterdag chin ups, ...

Maar je moet doen natuurlijk wat je het liefste doet en waar jouw lichaam het best op reageert.

'k Vind dat je maar rare oefeningen neemt voor een fb-schema... Ik neem altijd de grote compounds als basis: squat, deadlift, bp, row, pullup, military press. En als extra voeg ik dan wat isolatieoefeningen toe om mn zwakke punten bij te schaven. Bij de compounds varieer ik dan ook nog eens elke training: op maandag gewoon bp en op zaterdag incline bp, op woensdag bor en op zaterdag dbrow, op maandag pullups en op zaterdag chin ups, ...

Maar je moet doen natuurlijk wat je het liefste doet en waar jouw lichaam het best op reageert.

Kijk hier kan ik wat mee, ik ben een complete beginner als het op een fb schema aankomt. Heb altijd in split getrain dus heb geen idee hoe ik het precies moet invullen. Het voelt momenteel sowiezo nog raar een fb workout:D. Zal eens kijken wat ik ervan kan maken.

Heb het een beetje uitgezocht en ben tot de conclusie gekomen **** fb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven