MuscleMeat

Gestopt Log.

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
hey is die seated MP een beetje vergelijkbaar met een 'gewone' overhead press?

hey is die seated MP een beetje vergelijkbaar met een 'gewone' overhead press?

Een seated MP bestaat niet. Is een barbell shoulder press.
En smith machine is meestal 10kg en niet 20kg. Los benchen is echt wel zwaarder want je moet nog evenwicht houden ook terwijl dit bij smith gewoon duwen is.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe komt het dat ik los meer bench dan in een smith dan?

Beetje apart dat overal waar ik tot nu toe ene beetje heb gekeken de stangen in de smith zo'n beetje 20 kilo wegen.

Het er ook niet mee eens dat the upper movement zwaarder is in de smith door de geleiders?

Voor de rest heb je wel gelijk een seated mp bestaat niet, maar het is een stukje makkelijker om te typen:p

En smith machine is meestal 10kg en niet 20kg. Los benchen is echt wel zwaarder want je moet nog evenwicht houden ook terwijl dit bij smith gewoon duwen is.

natuurlijk ermee vanuitgaande dat je de bench techniek beheerst los. En de manier en plek van het zakken is heel anders of hij beland op het midden van je borst of meer richting je keel als ik benche zorg ik dat ie op de borst beland en dan duw ik hem naar achteren richting het rek zodat je hem makkelijker kan lokken. En in de smith gaat ie recht naarboven dus kan je het lokpunt niet bepalen dus zit je of voor je te werken of in een hele onnatuurlijke baan dat het gewoon k*tvoelt.

Maar 1 ding wat in de smith makkelijker is dat als jou linker arm iets zwakker is dan de je rechter arm duw je hem niet scheef weg. En als je specifiek de borst trained kan jij je makkelijker focussen op de borst dan hoef jij je iig niet druk te maken over de bewegingsbaan waar die heen moet etc.

maar voor mij heeft los benchen meer voordelen dan in de smith benchen omdat ik me niet focus op de borst in specifiek trainen

jaaaaa sosa sterke MP, lekker skolder-workout was het

maar voor mij heeft los benchen meer voordelen dan in de smith benchen omdat ik me niet focus op de borst in specifiek trainen

Als ik bench dan bench ik ook los, laat daar geen misverstand over bestaam:p. Heb het zelf meer op zware db presses aangezien ik nogal last heb van aids in me schouder als ik bench.

Om even terug te komen op het strongman gedeelte, pressed een log veel anders als een barbell? Merk aan mezelf dat ik er meer van hou zware gewichten te verplaatsen dan een beetje met pussyweights pompen heb alleen geen idee waar ik in de buurt van enschede eens zo'n training kan doen.

Voor de man hierboven, ik bel je zo wakker. 4 uurtjes slaap zijn genoeg voor je.:D

Als ik bench dan bench ik ook los, laat daar geen misverstand over bestaam:p. Heb het zelf meer op zware db presses aangezien ik nogal last heb van aids in me schouder als ik bench.

Om even terug te komen op het strongman gedeelte, pressed een log veel anders als een barbell? Merk aan mezelf dat ik er meer van hou zware gewichten te verplaatsen dan een beetje met pussyweights pompen heb alleen geen idee waar ik in de buurt van enschede eens zo'n training kan doen.

Voor de man hierboven, ik bel je zo wakker. 4 uurtjes slaap zijn genoeg voor je.:D

Ja een log is zeer anders er zit verschil een dikte etc een dunne log is k*tter om te cleanen dan een dikke die rolt makkelijk en een dunne log is zwaarder omdat de handvaten dichterbij je lichaam zitten dan een dikke. Maar een dikke kom je moeilijker onder met je hoofd dan een dunne.

Maar een barbell kan je in een keer schuin naar boven duwen en een log gaat eerst naar voren en dan spring je eronder

• Like
Waarderingen: 515
ok,
maar is dit dan vergelijkbaar met press (overhead press) qua spiergroepen en zwaarte?

Heb jij een spotter nodig voor in de smithmachine?

• Like
Waarderingen: 515
Heb jij een spotter nodig voor in de smithmachine?

Nodig is het niet maar vind het opzich wel een lekker gevoel om er nog
iemand bij te hebben staan voor het geval ik echt een zware black out krijg;)

Ja een log is zeer anders er zit verschil een dikte etc een dunne log is k*tter om te cleanen dan een dikke die rolt makkelijk en een dunne log is zwaarder omdat de handvaten dichterbij je lichaam zitten dan een dikke. Maar een dikke kom je moeilijker onder met je hoofd dan een dunne.

Maar een barbell kan je in een keer schuin naar boven duwen en een log gaat eerst naar voren en dan spring je eronder

Klinkt als een mooie uitdaging, zal eens even kijken of dat hier in de buurt ergens kan.

Nodig is het niet maar vind het opzich wel een lekker gevoel om er nog
iemand bij te hebben staan voor het geval ik echt een zware black out krijg;)

Klinkt als een mooie uitdaging, zal eens even kijken of dat hier in de buurt ergens kan.

Naja ik train in raalte en woon in nijverdal :)

Biceps:

Ez bar curls:

3x10x52.5

Superset seated hammer/blabla curls:

3x8x18

En dat was het! Training van niks natuurlijk.. De gym zit vol met mannetjes die denken in een paar weekjes groot te worden, het zag er letterlijk zwart van de mensen.

Naja ik train in raalte en woon in nijverdal :)

Dat is opzich mooi in de buurt, eerst een afspraak maken neem ik aan?

Biceps:

Ez bar curls:
3x10x52.5

Superset seated hammer/blabla curls:
3x8x18

En dat was het! Training van niks natuurlijk.. De gym zit vol met mannetjes die denken in een paar weekjes groot te worden, het zag er letterlijk zwart van de mensen.

Dat is opzich mooi in de buurt, eerst een afspraak maken neem ik aan?

Ik zal het robbert is vragen we trainen meestal rond 1uur-kwart over 1

Rug:

Deadlift:
10x100
8x130
8x150
6x180

Bor's

10x60
10x80
5x100
5x110

Laddertje pullups met wisselende grip:

5-4-3-2-1
4-3-2-1
3-2-1
2-1
1

Deadlift was uitermate zwak, niet zo gek ook aangezien ik 2 weken niet had gelift. Voor de rest ging het wel aardig, had het gevoel dat ik onder me kunnen presteerde.

Was vandaag even in een andere gym, lijkt me dat ik me daar maar ga inschrijven, zwaardere db's en fatsoenlijke apparaten

Laatst bewerkt:
Schouders:

Db press:
10x25
8x32
6x36

Seated press in smith i guess?:
10x60
10x80
3x5x110 (bijna dood laatste rep:o)

Supersetje side db/side cable raise

4x8x

Dumbbell van 18, cable op 10

Backdelt crap in peckdeck
4x15x?

Moest vandaag alleen trainen, de laatste paar dagen al aangezien een niet nader te noemen iemand een p*ssy is. Hierdoor kon ik niet het gewicht pakken wat ik
eigenlijk wou. Voor de rest wel een aardige training.

Edit: Ben ook begonnen met cutten, weegschaal gaf 88.5 aan.
Ga de eerst komende tijd op de spiegel af

Laatst bewerkt:
Borst:

Incline db press:

8x30
6x46 (PR)
5x50 (PR)
8x40

Superset flys/cable flys

3x10

Db=18kg Cable=20kg

Bench:
2x7x100

Heerlijke training! Heb me ingeschreven bij een andere gym. Betere apparatuur en zwaardere db's:cool:
Leek me wel geschikt om het ff in te luiden met een kleine borsttraining:D

Borst:

Incline db press:

8x30
6x46 (PR)
5x50 (PR)
8x40

Superset flys/cable flys

3x10

Db=18kg Cable=20kg

Bench:
2x7x100

Heerlijke training! Heb me ingeschreven bij een andere gym. Betere apparatuur en zwaardere db's:cool:
Leek me wel geschikt om het ff in te luiden met een kleine borsttraining:D

Train je nu bij club fit?

Ja, ben net terug. Ging lekker.. Leuk vrouwtje ook achter de bar

t8vnnk.jpg

Got a long way to go, net gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven