SuKar
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey is die seated MP een beetje vergelijkbaar met een 'gewone' overhead press?

Een seated MP bestaat niet. Is een barbell shoulder press.
En smith machine is meestal 10kg en niet 20kg. Los benchen is echt wel zwaarder want je moet nog evenwicht houden ook terwijl dit bij smith gewoon duwen is.
maar voor mij heeft los benchen meer voordelen dan in de smith benchen omdat ik me niet focus op de borst in specifiek trainen
. Heb het zelf meer op zware db presses aangezien ik nogal last heb van aids in me schouder als ik bench.
Voor de man hierboven, ik bel je zo wakker. 4 uurtjes slaap zijn genoeg voor je.![]()

Als ik bench dan bench ik ook los, laat daar geen misverstand over bestaam. Heb het zelf meer op zware db presses aangezien ik nogal last heb van aids in me schouder als ik bench.
Om even terug te komen op het strongman gedeelte, pressed een log veel anders als een barbell? Merk aan mezelf dat ik er meer van hou zware gewichten te verplaatsen dan een beetje met pussyweights pompen heb alleen geen idee waar ik in de buurt van enschede eens zo'n training kan doen.
Voor de man hierboven, ik bel je zo wakker. 4 uurtjes slaap zijn genoeg voor je.![]()
ok,Een seated MP bestaat niet. Is een barbell shoulder press.
En smith machine is meestal 10kg en niet 20kg. Los benchen is echt wel zwaarder want je moet nog evenwicht houden ook terwijl dit bij smith gewoon duwen is.

Ja een log is zeer anders er zit verschil een dikte etc een dunne log is k*tter om te cleanen dan een dikke die rolt makkelijk en een dunne log is zwaarder omdat de handvaten dichterbij je lichaam zitten dan een dikke. Maar een dikke kom je moeilijker onder met je hoofd dan een dunne.
Maar een barbell kan je in een keer schuin naar boven duwen en een log gaat eerst naar voren en dan spring je eronder
Nodig is het niet maar vind het opzich wel een lekker gevoel om er nog
iemand bij te hebben staan voor het geval ik echt een zware black out krijg
Klinkt als een mooie uitdaging, zal eens even kijken of dat hier in de buurt ergens kan.

Biceps:
Ez bar curls:
3x10x52.5
Superset seated hammer/blabla curls:
3x8x18
En dat was het! Training van niks natuurlijk.. De gym zit vol met mannetjes die denken in een paar weekjes groot te worden, het zag er letterlijk zwart van de mensen.
Dat is opzich mooi in de buurt, eerst een afspraak maken neem ik aan?
)

Borst:
Incline db press:
8x30
6x46 (PR)
5x50 (PR)
8x40
Superset flys/cable flys
3x10
Db=18kg Cable=20kg
Bench:
2x7x100
Heerlijke training! Heb me ingeschreven bij een andere gym. Betere apparatuur en zwaardere db's![]()
Leek me wel geschikt om het ff in te luiden met een kleine borsttraining![]()