MuscleMeat

Gestopt Log.

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
haha, ja heel me plezier in het trainen is weg door die crap:o

gewoon weer terug naar the good 'ol split.

ff me stats aangepast.

Schouders:

Seated mp in smith:
10x60
8x80
5x100
3x110 (PR!)
1x120(PR!)

Side raises db:

10x12
10x16
6x20
5x22

Backdelt crap:
3x10x?

Haha ik weet niet wat dit voor training was maar me kracht is gigantisch aan het vooruitgaan.. Normaal gesproken had ik nog een spiergroep erbij gepakt maar had er weinig zin in. Kon alleen nog maar tegenvallen;)

Split:heart:

lekkere MP man!! nice training+

Bedankt kerel, denk dat het te danken was aan de paar daagjes rust die ik heb genomen. Komt zelden voor dat ik meer als 1 dag niet train.

Borst:

Decline bench smith:
10x40(warmup)
10x110
3x130 |(rep pr)
0x140 (weet niet of er veel gespot werd dus fail)
10x110
12x110(rep pr)

Cable flys:
15x10
10x20
8x25
3x30
15x15

Korte training, maar wel weer sterk voor mijn doen. Bevalt me goed 1 spiergroep per training aanpakken.:cool:

Rug:

Cable rows:

10x50
10x80
10x100(fullstack)
12x75

Bor's:
10x60
3x10x80

Chins:
5x5xbw

Backdelt crap:

4x10x?

En toen was het uit met de pret, zwaar matige training had niet echt een voldaan gevoel. Hoop dat de barbell snel terug is zodat ik weer kan deadliften want ik voel me een p*ssy.

Schouders:

Seated mp in smith:
10x60
6x110 (rep PR)
3x120 (PR?)
8x100

Side raises db:

10x12
10x18
8x24
8x26

Side cable raises:

3x12x15

Backdelt crap:

3x10x?

Klopte weer vrij weinig van, zat eerst te klote met dumbbells omhoog gooien, ****ing moeite met 36 in positie te krijgen dus ik dacht **** it. Dacht dat het een dramatische training zou worden aangezien ik 3 dagen ****ed up heb geslapen en weinig heb gegeten ivm kiespijn. Het viel wel mee opzich:p

sterke schouder training!

3x120 mp is te ziek !!!

Jij denkt zeker dat de stang in de smith machine 20 kilo is?
Probeer het eens los.

Goed bezig. Wel cutten man.

Jij denkt zeker dat de stang in de smith machine 20 kilo is?
Probeer het eens los.

Goed bezig. Wel cutten man.

We rekenen hem als 20 inderdaad, voor mijn gevoel is het nog een stuk zwaarder the upper movement eigenlijk. Zal wel iets met de geleiders te maken hebben.

Ga vandaag bij een andere gym kijken (bodygym) daar zou ik het los kunnen doen.

En ik moet binnekort inderdaad gaan cutten, gelukkig drop ik snel in bf:D

smith machine stang is no way 20. Geloof mij. mayb 5 ofzo

Je weet dat er verschillende smith machines zijn? Ik weet toevallig dat er een technogym machine is die inclusief geleiders enzo de stang 25 kilo weegt;)

smith machine stang is no way 20. Geloof mij. mayb 5 ofzo

Jij denkt dat er in elke smith al gelijk contra gewicht aanzit over het algemeen kan je het contra gewicht eraf halen en dan is het gewoon 20kg.

En smith machine is in de meeste gevallen zwaarder dan los. Omdat je 1 bewegingsbaan volgt en met MP's kan jij de stang niet schuin naar je hoofd toe duwen zoals je bij los wel kunt.

Damm impressive je schouderkracht

nette training jongen

Bedankt kerel, voor mijn gevoel is het in de smith ook een stukje zwaarder als ik het vergelijk met los benchen dan.

Klopt ik heb het allebei gedaan en ik moet zeggen als je het gewicht eenmaal goed in balans kan krijgen wat een tijdje terug nogal een struggle was is het los makkelijker dan smith.

haha en je karma ik ben lang niet zo sterk, someday i will :)

haha, kan nog net met jou meekomen joe:D

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Klopt ik heb het allebei gedaan en ik moet zeggen als je het gewicht eenmaal goed in balans kan krijgen wat een tijdje terug nogal een struggle was is het los makkelijker dan smith.

haha en je karma ik ben lang niet zo sterk, someday i will :)

Heb precies hetzelfde, voelde me eerst nogal een p*ssy omdat ik minder haalde in de smith dan los haha.

Gaat volgens mij helemaal goedkome ndat nog sterker worden kerel;)

haha, kan nog net met jou meekomen joe:D

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Heb precies hetzelfde, voelde me eerst nogal een p*ssy omdat ik minder haalde in de smith dan los haha.

Gaat volgens mij helemaal goedkome ndat nog sterker worden kerel;)

zeker al moet het voormij op de log komen :) ik doe het volgensmij nog wel aardig met 5x32kg db shoulderpress

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven