- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zijn niet echt met elkaar te vergelijken 2x100kg is heel wat minder volume dan 8x92,5kg.
Wel netjes overigens. Binnenkort doe ik 3x8x100kg.![]()
3x8x100 staat Hohoho jij staat op 8% en ik op 35%. In verhouding heb jij meer spiermassa.![]()

Waarom zou je dat niet willen? Ik begrijp dat je dan de oefening minder strict maakt. Het oefenen van deze manier van pressen kan imo helpen bij de boom waarbij het juist handig is om naar achteren te leunen. Ik merk zelf dat wanneer ik dit bij de boom doe de presses een stuk stabieler zijn geworden.echter wil je ook niet meteen teveel naar achteren leunen bij de start van de beweging.
Klopt heb moeite mijn torso gelijktijdig omhoog te laten komen. Ellebogen onder de bar drukken moet de oplossing zijn maar momenteel voor mij nog makkelijker gezegd dan gedaan.je squat gaan eerst je heupen. Borst naar voren en wellicht ook je ellebogen beter onder de barbell dan gaat dat makkelijker.
Ik zag het ja. Goeie tip, thnx.knieën meer naar buiten drukken bij het zakken en uit de hole komen
De stand mag idd iets smaller maar volgens mij ook niet veel. We hebben momenteel een bar zonder center knurl en ik merk dat deze soms bij het zakken wat lager komt te liggen. Binnenkort komt er een nieuwe bar aan met center knurl.In mijn ogen zijn dit trouwens geen typische olympic squats. Oke, de halter ligt high bar, maar de stand van de voeten is wijder dan schouderbreedte en ze zouden dan ook wat dieper mogen.
Je zou veel meer moeten kunnen dan dit volgens mij.
Ok, mij lukt het achterover leunen voorheen niet eens. Bedankt voor de coms.Wel iets, niet teveel. Ook bij boom is dat zo, de ellebogen staan daar sowieso anders door de hammergrip.
Aan de coms hecht ik veel waarde.mooie filmpjes met genoeg com waar je wat aan hebt
het was idd hard werken voor je
nice work man
Heb je log doorgenomen en idd we zitten dicht bij elkaar. Volgens mij zitten we qua leeftijd ook dicht bij elkaar.Redelijk vergelijkbare krachtstats als mij en je doet ook strongman. Ik ga dit log ook maar eens volgen![]()