- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En de inhoud van de filmpjes? Geen commentaar op de uitvoering van de oefeningen?dat is niet zo moeilijk nu...
ot, nice filmpie mc chick.
Thnx, ja een stuk stabieler wanneer je het met deze techniek vergelijkt.mooie bench mc - goeie techniek - alles in balans
solid job
En de inhoud van de filmpjes? Geen commentaar op de uitvoering van de oefeningen?]
in dat eerste filmpje(vorige pagina), komt de barbell meer richting buik! flink stuk vind ik zelfs, tweede filmpje lijkt dat mee te vallen.
ik druk meer van uit de tepellijn, ook nog wel is daarboven.
Met borst naar voren bedoel je dan ook meer naar achter leunen (borst omhoog)?
Met dat laatste neem ik aan de kortste en rechte lijn omhoog hanteren.
Bedankt voor de tips.
kan voor iedereen anders zijn.Heb je log doorgenomen en idd we zitten dicht bij elkaar. Volgens mij zitten we qua leeftijd ook dicht bij elkaar.![]()
. Good train!Heb terug gekeken en je hebt idd gelijk. Het is wel een minder dan voorheen. Ik moet meer aandacht besteden aan het versterker van mijn hip flexors. Zijn deze zwak dan schieten je heupen bij de deads snel omhoog. Bedankt voor de reminder.Bij je start van de deadlift gaat je kont omhoog waardoor je borst omloog komt. Je trekt zo goed als volledig uit de onderrug en niets uit de benen.
Ok duidelijk. Thnx.Nee, in principe doe je dat samen met het spannen van je lats; je doet je borst naar voren en je bovenrug dus wat hol maken (op spanning). Zo kun je bij het zakken goede voorspanning opbouwen voor de volgende rep.
Verder wat betreft leunen; ik leun heel licht naar achteren (vanwege de holling in de bovenrug) bij de start, maar ga tijdens het pressen met m'n hoofd/lichaam naar voren en lock dus altijd boven/achter m'n hoofd; daardoor kun je meer gebruik maken van je zijkant schouderkoppen en traps.
Dit is overigens hoe ik het beste press en heb hier niet bewust van te voren over nagedacht, dit is wat mijn lichaam automatisch doet tijdens de bewegingkan voor iedereen anders zijn.
Thnx Mark.

. Maarre nette pr's op log en farmers, goed bezig!En het ging mega traag ook. Wanneer ik weer fris ben gaan die afstanden flink verbroken worden.
Nee nog niets. Wil een tijd rustig de gewichten verhogen voordat ik weer een wedstrijd ga doen. Meer allround worden want met een zwakke boom van 85kg verlies ik altijd weer flink wat punten in het klassement.Events gaan de goede kant weer op Mark! Nog wedstrijden op de planning staan dit jaar?