Booyaka
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.387
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wheel flip niet?

squat had zwaarder gemogen. De bor ging een stuk beter dan de vorige keer.

Bahhh kleine saboteur!
Mooi
Mark maar de clean van de log is echt een drama bij je, je springt zelfs achteruit. En je staat ook extreem smal om breder uit te springen, niet echt een stevige uitgangspositie.

Geen reden. Meestal begin ik me bepaalde zaken af te vragen wanneer ik problemen bemerk. Met beide heb ik geen problemen met stabiliteit dus was er voor mij geen aanleiding om iets te veranderen.Dit + Is er een reden waarom je chains bij squat van de grond komen? Ik heb liever dat er 1 of 2 chains op de grond liggen voor wat stabiliteit.
Denk het niet, ik ben beter in herhalingen maken. Dank Marc.Nice Mark, dan ga je die 75 kg ook makkelijk pressen!
Wat is stricter? Minder buiging in je benen?Kan je uitleggen waarom je je goodmornings op deze manier uitvoert en niet wat stricter?
Resultaat zal zijn dat mijn hamstrings veel meer moeten werken. Het isoleren van de hams is nou juist niet waar ik naar op zoek was maar het ondersteunen van een beweging (stones) waar ik sterker op wil worden.Dezelfde diepte die je nu haalt alleen dan met zo min mogelijk buiging van de knieen. Dat bedoel ik dus ook met stricter. Je knieen niet of nauwelijks buigen. Ik zou zeggen probeer eens een strict Pin GM vanaf navelhoogte, ik weet zeker dat je kapot gaat en dat het een bijdrage gaat leveren aan je squat/dl/wat dan ook.
Maar is het erg wanneer je ze zo doet?Je doet ze idd wel veel uit de benen op een squat achtige manier Mark.
Misschien meer proberen echt te pullen