XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.021
Gelukkig wel weer, geen gezeik meer met mijn brachialis.

• #8.022
Dag 3/Week 1/Cycle 4
Loglift - ME
28cm
5x57,5kg
3x60,5kg
3x66,5kg
IFSA
3x72,5kg
3x78,5kg
3x84,5kg

Deadlift - ME
10x70kg
5x120kg
5x140kg
5x152kg
5x165kg
2x177kg

Yoke - DE
20m - 230kg
20m - 230kg
20m - 230kg

Farmers holds - ME
60sec - 60kg
30sec - 70kg
30sec - 80kg
20sec - 85kg

Zit de laatste tijd weinig regelmaat in mijn trainingen, kom er niet aan toe. Dat kost me progressie en met name op de oefeningen op dag 3 merk ik.

Laatste max eff deads zijn ruim 3 weken geleden, dat schiet niet op. Ga stoppen met het speedwerk op de deads om zo meer max eff te kunnen doen.

Grip linkerhand is flink achteruit gegaan. Had moeite met de 85kg vandaag wat erg zwak is. Met name bij de pink verlies ik veel kracht. Besloten om ook hier geen speedwerk meer te doen maar de komende tijd met holds kracht vergroten.

Yoke ging tot mijn verbazing zeer eenvoudig. Ben nog nooit zo snel geweest met 230kg, voelde zeer licht aan (zonder belt). Het vele squatten zal daarbij een overdracht hebben naar de yoke vermoed ik. Komende weken meer trainen.

je pink doet vrijwel niks bij holds. 99% van je grip zit in je middelvinger, wijsvinger in combi met je duim. Holds op farmers is prima voor erbij maar als je maar drie dagen traint en ik zie je volume is wellicht je totaal volume gewoon te beperkt.

Als je geen straps gebruikt op DL, Rows, shrugs, chins dan kan je gripkracht niet achteruit gaan. Voor verbetering zou je wellicht holds moeten doen of iets dergelijks maar achteruitgang is echt sterk.

Hoe lang duren jouw trainingen?

Komop niet teveel denken chick! Gewoon volle bak verdomme

Gewoon rammen baas! Gooi er wat assistence werk bij, triceps, hams, core. Pompen die handel!

• #8.026
je pink doet vrijwel niks bij holds. 99% van je grip zit in je middelvinger, wijsvinger in combi met je duim. Holds op farmers is prima voor erbij maar als je maar drie dagen traint en ik zie je volume is wellicht je totaal volume gewoon te beperkt.

Als je geen straps gebruikt op DL, Rows, shrugs, chins dan kan je gripkracht niet achteruit gaan. Voor verbetering zou je wellicht holds moeten doen of iets dergelijks maar achteruitgang is echt sterk.

Hoe lang duren jouw trainingen?
Ik voel de grip verliezen vanuit de pink, hierna glijdt het handvat langzaam uit mijn handen. 3x per week kom ik niet eens aan momenteel, mag blij zijn met 2x. Moet weer terug naar 3 a 4x.

Ik gebruik geen straps maar wel hookgrip bij deads. Rows train ik wel de grip idd.

Zit rond 1 uur of net wat langer.
Komop niet teveel denken chick! Gewoon volle bak verdomme
Ik denk dat ik meer moet trainen en harder, niet goed? :dunno: :p

Gewoon rammen baas! Gooi er wat assistence werk bij, triceps, hams, core. Pompen die handel!
Kan wel extra setjes er tegenaan gooien, zal dat wat opleveren denk je?

Ik voel de grip verliezen vanuit de pink, hierna glijdt het handvat langzaam uit mijn handen. 3x per week kom ik niet eens aan momenteel, mag blij zijn met 2x. Moet weer terug naar 3 a 4x.

Ik gebruik geen straps maar wel hookgrip bij deads. Rows train ik wel de grip idd.

Zit rond 1 uur of net wat langer.
Ik denk dat ik meer moet trainen en harder, niet goed? :dunno: :p

Kan wel extra setjes er tegenaan gooien, zal dat wat opleveren denk je?

Ik hou van een hoog volume, of het meer oplevert... dat is de vraag.
Ik zou bv wel rock n rolls doen, ghr indien mogelijk etc. Gaat je wel wat extra s brengen denk ik.

Toch een mooie log gemaakt man

En als je je grip wil verbeteren: weighted deadhangs. Dipbelt met 50kg rond je middel en
aan de pull up gaan hangen ;)

Gewoon weer naar 4 x in de week en niet teveel met de cijfertjes bezig zijn;)

gewoon een tijd je deadlifts met normale grip doen.. bij 180 zou je nog geen gripfail mogen hebben imho

Ik denk serieus dat je dan iets verkeerd doet met je grip als je hem uit je pink voelt verliezen. Dit moet gewoon je duim zijn die eerst wat gaat glippen. Met Dave Mossing trainde we zelfs grip door pull ups te doen aan de vingers zonder de pink zo weinig draagt die bij.

En idd je totaalvolume moet gewoon omhoog 2x 1 uur is weinig en zeker als daar nauwelijks grip in wordt gedaan. Grip is iets dat mee gaat als het veel en langdurig wordt belast net als kuiten en veel lopen.

• #8.032
Ik hou van een hoog volume, of het meer oplevert... dat is de vraag.
Ik zou bv wel rock n rolls doen, ghr indien mogelijk etc. Gaat je wel wat extra s brengen denk ik.
GHR zou ik graag doen maar heb niet de mogelijkheid @PHD. Volume kan ik wel opvoeren. Na smolov ga ik deze opvoeren.
Toch een mooie log gemaakt man

En als je je grip wil verbeteren: weighted deadhangs. Dipbelt met 50kg rond je middel en
aan de pull up gaan hangen ;)
Pull ups wil ik binnenkort idd weer eens aan het schema toevoegen.

Gewoon weer naar 4 x in de week en niet teveel met de cijfertjes bezig zijn;)
Yup

gewoon een tijd je deadlifts met normale grip doen.. bij 180 zou je nog geen gripfail mogen hebben imho
Haha ben nooit verder dan 140kg gekomen, vandaar de hookgrip.
Ga proberen wat verder hiermee te komen.

Ik denk serieus dat je dan iets verkeerd doet met je grip als je hem uit je pink voelt verliezen. Dit moet gewoon je duim zijn die eerst wat gaat glippen. Met Dave Mossing trainde we zelfs grip door pull ups te doen aan de vingers zonder de pink zo weinig draagt die bij.

En idd je totaalvolume moet gewoon omhoog 2x 1 uur is weinig en zeker als daar nauwelijks grip in wordt gedaan. Grip is iets dat mee gaat als het veel en langdurig wordt belast net als kuiten en veel lopen.
Eens, 2x per week is een uitzondering. Normaal train ik 3 a 4x per week.

Vandaag tijd, dus trainen.

Dag 1/Week 2/Cycle 4
Press - DE chains (20kg)
10x20kg
5x35kg
2x58,5kg
2x58,5kg
2x58,5kg
2x58,5kg
2x58,5kg

Squat - DE chains (40kg)
10x20kg
5x70kg
2x122,5kg
2x122,5kg
2x122,5kg
2x122,5kg
2x122,5kg

Floorpress
8x93kg
8x93kg
8x93kg PR

Ankle sled drag
xxx

Atlas stones - borsthoogte
5x80kg
4x90kg
3x100kg

Press ging lekker explosief, lekker.

Helaas de kabel gebroken waarmee we sled pulls doen. Ga binnenkort maar een ketting van 5m halen om weer sled te kunnen trainen.

80kg steen, mooi om explosief in een pull door te trekken. Binnenkort ga ik deze gebruiken voor het schouderen op te bouwen. Onderrug gesloopt na de 100kg, zeker na de deads van gisteren.

lekker getraind mc

de dikste schakel bij de doe het zelver volstaat kost een 10je of zo heb je genoeg aan. Die gebruiken we ook voor chain yoke bv.

• #8.035
Ging wel

de dikste schakel bij de doe het zelver volstaat kost een 10je of zo heb je genoeg aan. Die gebruiken we ook voor chain yoke bv.
Ok, ga ik halen.

Dag 2/Week 2/Cycle 4
Bench press - ME chains (30kg)
12x20kg
5x60kg
5x100kg
5x106,5kg
3x113kg
2x120kg
0x127kg

Squat - ME chains (40kg)
12x20kg
6x70kg
5x141kg
5x151kg
3x160,5kg
2x170,5kg
1x180,5kg

Wheelflip - 280kg
xxx

Pendlay row
5x93,5kg PR
5x93,5kg
5x93,5kg

Barbell curl
5x47,5kg
5x52,5kg
5x57,5kg

Farmer holds
30sec 80kg
30sec 90kg
30sec 95kg

Holds een stuk beter. Ben er achter gekomen dat de grip niet optimaal was. Sluit nu minder diep in mijn hand, geen grip verlies meer.

Als je pullups gaat doen zal je met jouw gewicht weinig reps kunnen doen denk ik. Probeer het dan Pavell style te doen!

En als je een GHR zou hebben bij powerhouse dordrecht zou ik meteen langskomen. :P

Als je pullups gaat doen zal je met jouw gewicht weinig reps kunnen doen denk ik. Probeer het dan Pavell style te doen!

En als je een GHR zou hebben bij powerhouse dordrecht zou ik meteen langskomen. :P

weinig reps vanwege zijn bw?

• #8.039
you gotta hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohooooooooooooooohooooooooooooold on, mc chick!!
http://www.youtube.com/watch?v=GheBi7S56g8&feature=fvst

Haha, lage dunk heb je van me. 108kg is niet zwaar voor pullups.
Heb het jaren niet gedaan wegens een blessure aan mijn arm.
Naar aanleiding van je opmerking vandaag geprobeerd en 7 reps (1 set) gedaan, ging nog vrij eenvoudig.

Dag 3/Week 2/Cycle 4
Loglift - 28cm ME
5x57,5kg
2x62,5kg
2x68,5kg
IFSA
2x75kg
2x81kg
2x87kg
3x80kg
IFSA - C&J
7x70kg

Deadlift - chains (40kg) ME
10x70kg
5x120kg
5x163kg
5x175kg
3x187kg
2x199kg
2x211kg

Farmer holds
60sec - 60kg
60sec - 65kg

Pull up
7x108kg (speciaal voor neusje) ;)

Yoke - ME
20m 230kg
20m 260kg
10m 285kg - belt
6m 310kg 1 drop PR

Log gelukkig weer beter. Merk wel dat ik moeite heb met conditie op dit onderdeel. Nog wat reps met 80kg na afloop gemaakt en 70kg C&J's.

230 en 260 yoke zonder belt en best easy. De 285 viel wat tegen en bij de 310 kreeg ik na 5m een steek in linkerbeen. Voorzichtig gedaan, geen zin in een blessure. 300kg is nu wel een zekerheidje geworden.

Films volgen.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven