- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voel de grip verliezen vanuit de pink, hierna glijdt het handvat langzaam uit mijn handen. 3x per week kom ik niet eens aan momenteel, mag blij zijn met 2x. Moet weer terug naar 3 a 4x.je pink doet vrijwel niks bij holds. 99% van je grip zit in je middelvinger, wijsvinger in combi met je duim. Holds op farmers is prima voor erbij maar als je maar drie dagen traint en ik zie je volume is wellicht je totaal volume gewoon te beperkt.
Als je geen straps gebruikt op DL, Rows, shrugs, chins dan kan je gripkracht niet achteruit gaan. Voor verbetering zou je wellicht holds moeten doen of iets dergelijks maar achteruitgang is echt sterk.
Hoe lang duren jouw trainingen?
Ik denk dat ik meer moet trainen en harder, niet goed?Komop niet teveel denken chick! Gewoon volle bak verdomme

Kan wel extra setjes er tegenaan gooien, zal dat wat opleveren denk je?Gewoon rammen baas! Gooi er wat assistence werk bij, triceps, hams, core. Pompen die handel!
Ik voel de grip verliezen vanuit de pink, hierna glijdt het handvat langzaam uit mijn handen. 3x per week kom ik niet eens aan momenteel, mag blij zijn met 2x. Moet weer terug naar 3 a 4x.
Ik gebruik geen straps maar wel hookgrip bij deads. Rows train ik wel de grip idd.
Zit rond 1 uur of net wat langer.
Ik denk dat ik meer moet trainen en harder, niet goed?![]()
Kan wel extra setjes er tegenaan gooien, zal dat wat opleveren denk je?
GHR zou ik graag doen maar heb niet de mogelijkheid @PHD. Volume kan ik wel opvoeren. Na smolov ga ik deze opvoeren.Ik hou van een hoog volume, of het meer oplevert... dat is de vraag.
Ik zou bv wel rock n rolls doen, ghr indien mogelijk etc. Gaat je wel wat extra s brengen denk ik.
Pull ups wil ik binnenkort idd weer eens aan het schema toevoegen.Toch een mooie log gemaakt man
En als je je grip wil verbeteren: weighted deadhangs. Dipbelt met 50kg rond je middel en
aan de pull up gaan hangen![]()
YupGewoon weer naar 4 x in de week en niet teveel met de cijfertjes bezig zijn![]()
Haha ben nooit verder dan 140kg gekomen, vandaar de hookgrip.gewoon een tijd je deadlifts met normale grip doen.. bij 180 zou je nog geen gripfail mogen hebben imho
Eens, 2x per week is een uitzondering. Normaal train ik 3 a 4x per week.Ik denk serieus dat je dan iets verkeerd doet met je grip als je hem uit je pink voelt verliezen. Dit moet gewoon je duim zijn die eerst wat gaat glippen. Met Dave Mossing trainde we zelfs grip door pull ups te doen aan de vingers zonder de pink zo weinig draagt die bij.
En idd je totaalvolume moet gewoon omhoog 2x 1 uur is weinig en zeker als daar nauwelijks grip in wordt gedaan. Grip is iets dat mee gaat als het veel en langdurig wordt belast net als kuiten en veel lopen.
Ging wel
Ok, ga ik halen.de dikste schakel bij de doe het zelver volstaat kost een 10je of zo heb je genoeg aan. Die gebruiken we ook voor chain yoke bv.
Als je pullups gaat doen zal je met jouw gewicht weinig reps kunnen doen denk ik. Probeer het dan Pavell style te doen!
En als je een GHR zou hebben bij powerhouse dordrecht zou ik meteen langskomen.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=GheBi7S56g8&feature=fvstyou gotta hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohooooooooooooooohooooooooooooold on, mc chick!!
Haha, lage dunk heb je van me. 108kg is niet zwaar voor pullups.Als je pullups gaat doen zal je met jouw gewicht weinig reps kunnen doen denk ik. Probeer het dan Pavell style te doen!
En als je een GHR zou hebben bij powerhouse dordrecht zou ik meteen langskomen.![]()