- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BOR Side Raise, is die niet voor je rear delt? Verder ziet de training er goed uit!
Ben je alweer aan het cutten? Of nog ff aan het bij eten om het gewichtverlies van toen je ziek was terug te krijgen?
dus die abs-onderrug oefeningen waren om je core alvast te doorbloeden voor je aan je squats begon?
Hee Loo, tijdje geleden dat ik je log heb gezien. Doet the good old split het nog steeds voor je?
yo ijzerbroeder.
Ik ben wel weer wat avances naar andere trainingsmethoden aan het maken ja. Paar maatjes van mij hebben een crossfit gym, die zijn me sowieso iedere keer aan het verleiden tot crossfit. Maar ik moet m'n onderrug ff wat rust geven het gaat helemaal de verkeerde kant op anders.
Ik ga binnenkort weer eens ff wat op papier zetten, een soort mix van strongman, powerliften, turnen en de nodige bb-oefeningen....ik heb iets in m'n hoofd zitten ik moet het alleen nog concretiseren.

Ik heb zo'n gevoel dat ene Loo uiteindelijk weer afhaakt tijdens de contest.
Vliegen de ijzeren gewichten hier nog in de lucht of is het een verloren zaak..?![]()
Maar ik geef het nog een week, als het dan niet over is ga ik naar de dokter. Deze week wel weer begonnen met trainen, zoals gezegd veel nadruk op m'n core om de rugklachten weg te nemen. Ik moet zeggen dat ik deze week geen last heb gehad. Verder rustig aan gedaan, veel squeeze and hold, om spierpijn te vermijden. De komen week(en) ga ik zo trainen, en van daar uit wat meer olympische lifts cq turn-oefeningen doen e.d.