AndroidHealthClinic

Contest Log Loo's "shut the **** up and keep training" log

Ben je alweer aan het cutten? Of nog ff aan het bij eten om het gewichtverlies van toen je ziek was terug te krijgen?

Laatst bewerkt:
dus die abs-onderrug oefeningen waren om je core alvast te doorbloeden voor je aan je squats begon?

• Topic Starter Topic Starter
BOR Side Raise, is die niet voor je rear delt? Verder ziet de training er goed uit!

klopt ja, die pak ik tegenwoordig met rug mee.

voor een dikke pomp geen slechte training....:)

Met die rustige uitvoeringen is de TUT veel langer, daardoor krijg ik een brutale pomp man, vooral in m'n biceps/onderarmen.

Ben je alweer aan het cutten? Of nog ff aan het bij eten om het gewichtverlies van toen je ziek was terug te krijgen?

Ik ben voorzichtig aan wat carbs aan het schrappen ja, ff kijken hoe ik erop reageer. Ik ben nu ook weer een procentje gezakt in vet.
Dat gewichtsverlies van die buik-bacterie whatever viel achteraf mee, max.2kg denk ik.

dus die abs-onderrug oefeningen waren om je core alvast te doorbloeden voor je aan je squats begon?

Ja, en de regio wat "tighter" te maken; als er al een pomp in die lage rug zit dan is je rug automatisch stabieler; als een natuurlijke riem zeg maar.
Het was me wel goed bevallen; al vallen fullsquats wel tegen daarna.
Maar geen extra pijn.

Hee Loo, tijdje geleden dat ik je log heb gezien. Doet the good old split het nog steeds voor je?

optrekken is de oef voor big biceps
nice

Hee Loo, tijdje geleden dat ik je log heb gezien. Doet the good old split het nog steeds voor je?

yo ijzerbroeder.
Ik ben wel weer wat avances naar andere trainingsmethoden aan het maken ja. Paar maatjes van mij hebben een crossfit gym, die zijn me sowieso iedere keer aan het verleiden tot crossfit. Maar ik moet m'n onderrug ff wat rust geven het gaat helemaal de verkeerde kant op anders.
Ik ga binnenkort weer eens ff wat op papier zetten, een soort mix van strongman, powerliften, turnen en de nodige bb-oefeningen....ik heb iets in m'n hoofd zitten ik moet het alleen nog concretiseren.

UPDATE

****ing k*tweek gehad, ik zit niet lekker in m'n ritme de laatste weken; het begon met die epic buiktieves, daar had ik het geluk bij dat het snel herstelde, maar meteen daarna dat lange weekend in België, daarna wel een paar matige trainingen gehad met rugpijn en sinds deze week ben ik aan het hoesten als een tbc-patiënt, keelpijn, ****ed up. En daarbij nog super slecht eten, ik vind het moeilijk om me aan m'n voeding te houden de laatste weken.
Vanaf morgen ga ik mezelf eens ff goed bij de kloten pakken, ik weet dat ze er nog zitten ik laat het regelmatig checken door m'n vriendin, maargoed als ik ze zelf nog voel zitten dan is het gewoon weer tijd voor "shut the **** up mother****er en keep training". Lets ****ing do this, ik begin me echt zwak te voelen nu.

Laatst bewerkt:
yo ijzerbroeder.
Ik ben wel weer wat avances naar andere trainingsmethoden aan het maken ja. Paar maatjes van mij hebben een crossfit gym, die zijn me sowieso iedere keer aan het verleiden tot crossfit. Maar ik moet m'n onderrug ff wat rust geven het gaat helemaal de verkeerde kant op anders.
Ik ga binnenkort weer eens ff wat op papier zetten, een soort mix van strongman, powerliften, turnen en de nodige bb-oefeningen....ik heb iets in m'n hoofd zitten ik moet het alleen nog concretiseren.

Crossfit nog wel! I like. Ben al enige weken zelf bezig met een crossfit-ish trainings schema! Bad voor je kracht maar brutaal voor de conditioning. Zou willen dat er in de buurt van noord brabant zon gym zat. Nu kijkt iedereen me ook aan of ik bezig ben met apankooi:p

het leeft! ;)

en nu echt gaan knallen kerel, anders kom je van een koude kermis thuis

Loo, kerel dat had je vroegah ook al regelmatig (dat hoestje). Misschien maar ff naar de dokter? ;)

Ik heb zo'n gevoel dat ene Loo uiteindelijk weer afhaakt tijdens de contest. ;)

Vliegen de ijzeren gewichten hier nog in de lucht of is het een verloren zaak..? :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij is vandaag nog gewoon online geweest rond 18:00. Heeft niet meer zo zin in loggen blijkbaar.

• Like
Waarderingen: Loo
Herhaling van vorig jaar xD?

er zijn bepaalde logs waarin hellemaal niet word gepost dus ik zie 't probleem niet???
niet iedereen heeft zin/tijd om te loggen.

hoop wel dat Loo gewoon in shape is voor de contest.

• Like
Waarderingen: Loo
Yo yo broeders.

Ik heb weinig tijd om te loggen de laatste tijd, en het is ook niet echt relevant, vandaar. Daarnaast een paar weken niet getraind, grotendeels omdat ik erg veel aan het hoesten ben. M'n pa & ma hebben er ook al weken last van, dus het zal wel een of ander virus zijn of zo. Kinkhoest ofzo. Anyway; zaterdag nog ff flink los gegaan op Awakenings festival, en daarna is het gek genoeg wel wat beter geworden. Zal wel door de medicatie komen.:rolleyes: Maar ik geef het nog een week, als het dan niet over is ga ik naar de dokter. Deze week wel weer begonnen met trainen, zoals gezegd veel nadruk op m'n core om de rugklachten weg te nemen. Ik moet zeggen dat ik deze week geen last heb gehad. Verder rustig aan gedaan, veel squeeze and hold, om spierpijn te vermijden. De komen week(en) ga ik zo trainen, en van daar uit wat meer olympische lifts cq turn-oefeningen doen e.d.

Maandag

Borst / Triceps / Biceps

Bankdrukken 10 x 60/80/100/90
Schuindrukken (60 graden) 3 x 10 x 32
Standing cable fly 3 x 12 x ?
Dips 4 x 12 x bw
Rope pull down 3 x 12 x ?
Barbell curl 4 x 10 x 40
Db curl 3 x 10 x 16

Dinsdag

Benen / Lage rug

Hyperextensions 2 x 15x / 2 x 15x + 20kg
Fullsquat 10 x 40 / 60 / 80 / 80
Lunges 3 x 10 x 40
SLDL 4 x 10 x 80

Woensdag

Schouders / core

Crunches op bal 4 x 15x
Leg raises op bal 4 x 15x
Aantal core-oefeningen op kinesis
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Shoulder press machine 4 x 10 x ?
Barbell front raises 4 x 10 x 25
Side raise 4 x 10 x 10

Donderdag

rust

Sterkte ermee beest ;) Je bent tenminste weer lekker bezig. Heel wat waard.

Krijg je ervan als je geen groente eet Loo, dan is de weerstand weg.

Ik heb het je altijd nog zo gezegd, maar Loo zei van groente is nog nooit iemand groter geworden..
Zie hier het resultaat.

Ik **** je eff.

Sterkte met je progressiee en beterschap, je hebt toch al een bruut fysiek dus dit kan erook nog wel bij.

Laatst bewerkt:
balen maat - ben benieuwd wat je ervan bakt in de laatste maand

Terug
Naar boven