baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes Loo!
Ik ga je volgen, ben benieuwd wat er van komt!
..gozer stop the crap. We weten het, je bent 'hardcore'. We weten dat je de badboy bent met je o zo beestige manier van feesten. We weten dat je het o zo moeilijk vindt om met je schoonfamilie je tijd te moeten besteden. Kortom, het is allemaal herhaling en het komt van een gozer die 80kg weegt en al jaren traint. Je log heet wel 'shut the **** up and keep training' maar wat wil dat zeggen als je zelf alleen maar bullcrap kan typen en als een nicht traint; NIETS.
Anders ga je maar eens op een literatuur forum een column houden met je prachtige verhaaltjes.

haha, inderdaad man!!
@Loo: ga je nog kuurtje pakken?

kuren is zo overrated en overhyped hier bij de niet gebruikers. Denk dat loo dr t best lekker over kan gaan zwijgen hier mocht ie t ooit gaan doen.
succes verder met t inplannen van de trainingen en je kan natuurlijk ook wel is "nee ik wil sporten" of "nee ik heb ook mn rust nodig" zeggen als er weer is een voorstel komt om naar de schoonfamilie te gaan natuurlijk![]()
Kuren is zo overrated en overhyped hier bij de niet gebruikers. Denk dat Loo dr t best lekker over kan gaan zwijgen hier mocht ie t ooit gaan doen.
Succes verder met t inplannen van de trainingen en je kan natuurlijk ook wel is "nee ik wil sporten" of "nee ik heb ook mn rust nodig" zeggen als er weer is een voorstel komt om naar de schoonfamilie te gaan natuurlijk![]()
Denk dus niet dat hij er zo'n groot geheim van maakt.Mocht hij het ooit gaan doen? Ik kan me genoeg posts herinneren waaruit blijkt dat Loo al vaker gekuurd heeft hoorDenk dus niet dat hij er zo'n groot geheim van maakt.

Sorry, die kinderkuurtjes in een ver verleden die Loo zn fysiek geen stap verder gebracht hebben in het heden reken ik niet mee![]()

@ lezers van deze log: negatieve feedback kan je ook via PM sturen. Gelieve logs niet te doen ontsporen.
ieder z'n mening Topic kan niet ontsporen of jij loopt kans op diskwalificatie. Hopelijk duidelijk nu.Negatieve comments zijn ook welkom, m'n log hoeft niet geschoond te worden om hatelijke comments, i ain't that much of a p*ssy.
Zelfs trouwe hater Pumped is welkom,ieder z'n mening