MuscleMeat

Contest Log Loo's "shut the **** up and keep training" log

Succes Loo! :thumb:
Ik ga je volgen, ben benieuwd wat er van komt!

Succes, ben benieuwd kerel hoe je het gaat doen komende tijd.

beste loo,

welkom op dit forum en succes met het behalen van je doelen.

Succes

gozer stop the crap. We weten het, je bent 'hardcore'. We weten dat je de badboy bent met je o zo beestige manier van feesten. We weten dat je het o zo moeilijk vindt om met je schoonfamilie je tijd te moeten besteden. Kortom, het is allemaal herhaling en het komt van een gozer die 80kg weegt en al jaren traint. Je log heet wel 'shut the **** up and keep training' maar wat wil dat zeggen als je zelf alleen maar bullcrap kan typen en als een nicht traint; NIETS.

Anders ga je maar eens op een literatuur forum een column houden met je prachtige verhaaltjes.

:roflol:
haha, inderdaad man!!

@Loo: ga je nog kuurtje pakken?

:roflol:
haha, inderdaad man!!

@Loo: ga je nog kuurtje pakken?

Sommige mensen houden van die crapverhalen, werkt ontspannend in deze haastige maatschappij. :D

Denk wel dat Loo een kuurtje gaat pakke anders zou die dit niet openen en poosje geleden al een kuur aankondigen.

Ben wel benieuwd naar de hoeveelste kuur dit is?

Suc7 verder Loo

Kuren is zo overrated en overhyped hier bij de niet gebruikers. Denk dat Loo dr t best lekker over kan gaan zwijgen hier mocht ie t ooit gaan doen.

Succes verder met t inplannen van de trainingen en je kan natuurlijk ook wel is "nee ik wil sporten" of "nee ik heb ook mn rust nodig" zeggen als er weer is een voorstel komt om naar de schoonfamilie te gaan natuurlijk ;)

Goodluck, Loo!

Ben benieuwd hoe je erbij staat!

kuren is zo overrated en overhyped hier bij de niet gebruikers. Denk dat loo dr t best lekker over kan gaan zwijgen hier mocht ie t ooit gaan doen.
succes verder met t inplannen van de trainingen en je kan natuurlijk ook wel is "nee ik wil sporten" of "nee ik heb ook mn rust nodig" zeggen als er weer is een voorstel komt om naar de schoonfamilie te gaan natuurlijk ;)

+1

Kuren is zo overrated en overhyped hier bij de niet gebruikers. Denk dat Loo dr t best lekker over kan gaan zwijgen hier mocht ie t ooit gaan doen.

Succes verder met t inplannen van de trainingen en je kan natuurlijk ook wel is "nee ik wil sporten" of "nee ik heb ook mn rust nodig" zeggen als er weer is een voorstel komt om naar de schoonfamilie te gaan natuurlijk ;)

Mocht hij het ooit gaan doen? Ik kan me genoeg posts herinneren waaruit blijkt dat Loo al vaker gekuurd heeft hoor ;) Denk dus niet dat hij er zo'n groot geheim van maakt.

Mocht hij het ooit gaan doen? Ik kan me genoeg posts herinneren waaruit blijkt dat Loo al vaker gekuurd heeft hoor ;) Denk dus niet dat hij er zo'n groot geheim van maakt.

Sorry, die kinderkuurtjes in een ver verleden die Loo zn fysiek geen stap verder gebracht hebben in het heden reken ik niet mee :rolleyes:

En nu hopen dat je niet vroegtijdig afhaakt... ;-]

Hm ben verrast dit topic hier te vinden na de berichten in zijn log de laatste weken gelezen te hebben.
Toch heb ik hoge verwachtingen.

Succes Loo!

• Like
Waarderingen: KEUN
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks bro's.
Ik ga m'n best doen om niet geowned te worden.

@ lezers van deze log: negatieve feedback kan je ook via PM sturen. Gelieve logs niet te doen ontsporen.

Negatieve comments zijn ook welkom, m'n log hoeft niet geschoond te worden om hatelijke comments, i ain't that much of a p*ssy.
Zelfs trouwe hater Pumped is welkom,:wave: ieder z'n mening

Over kuren;

Ik ben al een hele tijd een twijfelaar of ik wel of niet ga kuren, als het slecht gaat zou ik het wel willen doen maar dan is de situatie er niet juist voor (als je kuurt dan moet je zorgen dat je 110% op bb kunt focussen) en als de situatie er wel juist voor is dan vind ik het wel weer lekker gaan naturel en stel ik het uit. Ik ben al tijden niet op een punt geweest waar ik het gevoel had dat ik naturel tegen een muur liep. En nu zit ik in een situatie waarin ik niet zou kuren omdat ik te weinig tijd heb om me goed op bb te focussen. Het is sowieso niet mogelijk ivm mijn werk. Dan is het onzin om te kuren.
In ieder geval; al zou ik gaan kuren dan zou ik het niet hier verkondigen ivm prive-redenen. Dus dan weten jullie dat alvast.

Laatst bewerkt:
Negatieve comments zijn ook welkom, m'n log hoeft niet geschoond te worden om hatelijke comments, i ain't that much of a p*ssy.
Zelfs trouwe hater Pumped is welkom,:wave: ieder z'n mening
Topic kan niet ontsporen of jij loopt kans op diskwalificatie. Hopelijk duidelijk nu.

Terug
Naar boven