- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
zeker wetenhehe thanks.
Voor jou ook een zalig 2012
Dat er vele Pr's gaan worden gebroken![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeker wetenhehe thanks.
Voor jou ook een zalig 2012
Dat er vele Pr's gaan worden gebroken![]()
)Nette vooruitgang hoor in deze paar maandjes!
Goede verhoudingen ook ( squat deadlift benchpress )
) omdat ik hoog vetpercentage heb. Maar dat komt wel in orde, uiteindelijk... 
Week 14, Work-out B (9/01):
Squat:
8 * 60
5 * 80
5 * 100
4 * 110 (5de rep fail)
3 * 110
3 * 110
Military Press (seated):
8 * 47.5
5 * 55
5 * 57.5
5 * 57.5
4 * 60 ==> PR
3 * 60
Deadlift:
5 * 120 ==> PR (laatste rep had ik wat moeite met mijn grip)
yup dat is het doel van rippetoeLaatste tijd gaat het wel lekker.
Bijna elke training PR![]()

) alleen doe ik wel elke 5 setjes met dezelfde gewichten en dan de volgende workout weer 2,5 erbij en dat ook weer 5 keer, ik zie dat jij het enigszins opbouwend doet?Hey Robocop, ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij. Ben 1.80 en 95kg (te zwaar dus) met een vetpercentage van zo'n 24%. Ben nu net een maand begonnen met SL, wel wat lichter begonnen (lees: alleen de stang) alleen doe ik wel elke 5 setjes met dezelfde gewichten en dan de volgende workout weer 2,5 erbij en dat ook weer 5 keer, ik zie dat jij het enigszins opbouwend doet?
Ik ga je volgen!
.
. Heb je trouwens logje?Een strak voedingsschema heb ik niet. Ik ga natuurlijk geen zakken chips zitten eten. Ik weet wat goed voor me is en wat niet en hou me daar (zo goed mogelijk) aan.
Normaal was het de bedoeling 2 weken geleden te starten met extra cardio maar dat is wegens omstandigheden niet gelukt. Dus ben ik vanaf gisteren begonnen met joggen op mijn rustdagen. Denk dat ik ook nog 15-20 minuutjes na de KT op mijn hometrainer ga zitten vanaf vandaag.