MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Vette tattoo Marvin!

Is het een indianenstam achtige tattoo? Lijkt mij ook wel leuk om er 1 te nemen.

Moet ik wel eerst grote armen hebben:D

:wave:

18446855_1541937859213190_7917708542994051339_n.jpg
Niks mis mee wat mij betreft.

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.044
Hue hue..

Vette tattoo Marvin!

Is het een indianenstam achtige tattoo? Lijkt mij ook wel leuk om er 1 te nemen.

Moet ik wel eerst grote armen hebben:D
Thanks. Beetje combi van Mandala en realistic..Komt vanzelf! Gewoon lekker blijven trainen..

Niks mis mee wat mij betreft.
Thanks! Ik hoef natuurlijk niet alleen maar veren in mijn reet, maar iets positiefs is ook wel lekker:o

Marvin misschien beetje gekke vraag, maar hoe doe je je haar zo. Ik heb dezelfde haarstijl als jou, maar mijn haar is zo droog.

De kapper zegt dat ik andere shampoo moet gebruiken, maar die smeert mij weer zon shampoo van 20 euro aan. Mijn vrienden zeggen conditioner en wax enz, maar van wax wordt m'n haar nòg droger.

Ik weet dat dit een bodybuild forum is, maar mijn haargains moeten ook niet achterblijven.

• #32.046
Marvin misschien beetje gekke vraag, maar hoe doe je je haar zo. Ik heb dezelfde haarstijl als jou, maar mijn haar is zo droog.

De kapper zegt dat ik andere shampoo moet gebruiken, maar die smeert mij weer zon shampoo van 20 euro aan. Mijn vrienden zeggen conditioner en wax enz, maar van wax wordt m'n haar nòg droger.

Ik weet dat dit een bodybuild forum is, maar mijn haargains moeten ook niet achterblijven.
Geen probleem toch! Houdt het afwisselend hier...Ik gebruik gewoon syoss shampoo en misschien 1 keer per week Andrelon conditionner. Verder smeer ik dit spul erin..

877265.jpg

En verstevig ik de bende met:

syoss-full-hair-5-haarspray.jpg

Geen probleem toch! Houdt het afwisselend hier...Ik gebruik gewoon syoss shampoo en misschien 1 keer per week Andrelon conditionner. Verder smeer ik dit spul erin..

877265.jpg

En verstevig ik de bende met:

syoss-full-hair-5-haarspray.jpg
Thanks voor je reactie :)

Ik gebruik van dat goedkope wax van Schwarzkopf. Het is net cement. Is dat clay wat zachter?

En nog 1 vraagje : was je je haar elke dag met shampoo en föhn je het daarna meteen? De kapper zei dat ik niet zo vaak m'n haar met shampoo moest wassen omdat t zo droog is. Maar ik weet niet of ik hem moet geloven :D

Sorry voor dit extra bericht. Bb forum spacet hem

• #32.050
Thanks voor je reactie :)

Ik gebruik van dat goedkope wax van Schwarzkopf. Het is net cement. Is dat clay wat zachter?

En nog 1 vraagje : was je je haar elke dag met shampoo en föhn je het daarna meteen? De kapper zei dat ik niet zo vaak m'n haar met shampoo moest wassen omdat t zo droog is. Maar ik weet niet of ik hem moet geloven :D
Was elke dag met shampoo en fohn het daarna inderdaad *nohomo* Ik heb van mezelf slag in mijn haar, dus als ik dat niet doe gaat het alle kanten op...

Die klei moet je een beetje uithalen en dan tussen je vingers/handen een beetje warm wrijven. Ik vind het prima spul..

Sorry voor dit extra bericht. Bb forum spacet hem
No probz!
Is dit het viva ochtendje t*ring :roflol:
Ik heb op de vorige pagina nog vreten en biceps gepost...:trollface:

Was elke dag met shampoo en fohn het daarna inderdaad *nohomo* Ik heb van mezelf slag in mijn haar, dus als ik dat niet doe gaat het alle kanten op...

Die klei moet je een beetje uithalen en dan tussen je vingers/handen een beetje warm wrijven. Ik vind het prima spul..

No probz!
Ik heb op de vorige pagina nog vreten en biceps gepost...:trollface:
Thanks Marvin :).
Je haar heeft in ieder geval geen clen nodig :)

• #32.052
Sinds wanneer is Girlscene blauw geworden?

Inb4 ik zit op verkeerd forum.
Iemand nog advies nodig voor krullend haar?

Laatst bewerkt:
Wie was je trainer bij BB united?

Terug
Naar boven