- Lid geworden
- 22 sep 2006
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- > 50%
Skatermarvin's way to 90kg
Na de fotocontest ben ik besmet geraakt door het loggen, vind het leuk om bij te houden en mezelf elke week proberen te overtreffen.
Hier nog even het begin uit de contestlog en de eindfoto's
Hey DBB'ers,
Ook ik ga hier m'n log bijhouden! Ik ben Marvin en ben sinds september 2006 lid van DBB en dat is eigenlijk ook het punt dat ik serieuzer begon te worden, want daarvoor trainde ik elke dag m'n biceps..zonder resultaat.
Geschiedenis:
Zo als ik al zei ben ik in september 2006 begonnen. Trainde toen nog thuis en had het 1 en ander tot m'n beschikking. Maar echt lukken wilde het toen nog niet + dat ik een hoop fout deed.
Mijn stats waren toen:
Lengte: 1.80m
Gewicht: 67kg
Bf: ~11/12%
In januari 2007 ben ik dan toch maar de gym binnen gestapt, om daar aan het echte werk te beginnen..Daar ging alles een stuk harder en in juni 2007 woog ik uiteindelijk 78/79kg, maar begon wel wat vet te worden!. In dat jaar heel erg m'n best gedaan en ook eens crea-mono geprobeerd...Pff wat een domper was dat..na 1 a 1,5 week gebruik compleet onder de bulten en een jeuk!!!
Januari 2008 woog ik uiteindelijk toch 81/82kg en was weer iets minder vet geworden (11/12%). Jippie in mei 2008 eindelijk nog een kilootje erbovenop! En na de NO-xplode en Cellmass woog ik in november eindelijk 85/86!
Helaas kreeg ik toen op 3 december last van steken in m'n rechterzij..op naar het ziekenhuis dan maar! M'n blinde darm moest eruit (nee..gelukkig niet m'n blinde arm). Dit resulteerde in een paar dagen ziekenhuis en een drietal weken niet sporten...VRESELIJK! Katabool als een gek en futloos ging ik eind december de gym weer in...de weegschaal liet me bijna huilen! teruggevallen naar de 80/81kg, en een lelijk litteken rijker!
2009
Vol goede moed 2009 ingeknald! Met behulp van CEE zat ik snel weer op m'n oude gewicht van ongeveer 85/86 kg! Daarna nog even doorgebulkt tot zo'n 88kg om nu voordat ik op vakantie ga (31mei - 8 juni) iets scherper te zijn! Daarna weer keihard aan de slag!
Mijn stats momenteel:
Gewicht: 85/86kg
Bf: 11/12%
Mijn doel:
Gewicht: 90a95kg
Bf: 8a12%
Foto's 11-07-2009
Met dan aan @diaephi 'Marvinnen' in een notendop:
Marvinnen:

Na de fotocontest ben ik besmet geraakt door het loggen, vind het leuk om bij te houden en mezelf elke week proberen te overtreffen.
Hier nog even het begin uit de contestlog en de eindfoto's
Hey DBB'ers,
Ook ik ga hier m'n log bijhouden! Ik ben Marvin en ben sinds september 2006 lid van DBB en dat is eigenlijk ook het punt dat ik serieuzer begon te worden, want daarvoor trainde ik elke dag m'n biceps..zonder resultaat.
Geschiedenis:
Zo als ik al zei ben ik in september 2006 begonnen. Trainde toen nog thuis en had het 1 en ander tot m'n beschikking. Maar echt lukken wilde het toen nog niet + dat ik een hoop fout deed.
Mijn stats waren toen:
Gewicht: 67kg
Bf: ~11/12%
In januari 2007 ben ik dan toch maar de gym binnen gestapt, om daar aan het echte werk te beginnen..Daar ging alles een stuk harder en in juni 2007 woog ik uiteindelijk 78/79kg, maar begon wel wat vet te worden!. In dat jaar heel erg m'n best gedaan en ook eens crea-mono geprobeerd...Pff wat een domper was dat..na 1 a 1,5 week gebruik compleet onder de bulten en een jeuk!!!
Januari 2008 woog ik uiteindelijk toch 81/82kg en was weer iets minder vet geworden (11/12%). Jippie in mei 2008 eindelijk nog een kilootje erbovenop! En na de NO-xplode en Cellmass woog ik in november eindelijk 85/86!
Helaas kreeg ik toen op 3 december last van steken in m'n rechterzij..op naar het ziekenhuis dan maar! M'n blinde darm moest eruit (nee..gelukkig niet m'n blinde arm). Dit resulteerde in een paar dagen ziekenhuis en een drietal weken niet sporten...VRESELIJK! Katabool als een gek en futloos ging ik eind december de gym weer in...de weegschaal liet me bijna huilen! teruggevallen naar de 80/81kg, en een lelijk litteken rijker!
2009
Vol goede moed 2009 ingeknald! Met behulp van CEE zat ik snel weer op m'n oude gewicht van ongeveer 85/86 kg! Daarna nog even doorgebulkt tot zo'n 88kg om nu voordat ik op vakantie ga (31mei - 8 juni) iets scherper te zijn! Daarna weer keihard aan de slag!
Mijn stats momenteel:
Gewicht: 85/86kg
Bf: 11/12%
Mijn doel:
Gewicht: 90a95kg
Bf: 8a12%
Foto's 11-07-2009
Side chest:
Front lat spread:
Back double bicep:
Back lat spread:
Abs pose (te hoog bf):
Front lat spread:
Back double bicep:
Back lat spread:
Abs pose (te hoog bf):
Met dan aan @diaephi 'Marvinnen' in een notendop:
Marvinnen:
Marcel is de naam van mijn 57-jarige oom. Marcel is corpulent en heeft een venijnige drankverslaving, wat hij zelf niet wil toegeven. "Zatte" Marcel noemen we hem soms wel eens tergend. Hij kan zich daar nogal in opjagen en beweert dan dat hij geen drankprobleem heeft, terwijl hij overduidelijk zijn dagen doorbrengt in het gezelschap van een fles rum.
"Ik kan stoppen wanneer ik wil" is een vaak gehoord statement die hij vervolgens steevast kracht bijzet door zijn fles rum ostentatief dicht te draaien. Het is allicht geen verrassing wanneer ik je zeg dat hij nog geen tien minuten later alweer aan zijn fles rum zit te nippen.
Op zich zijn er weinig raakvlakken tussen @Skatermarvin en Marcel. Behalve dat ze beide regelmatig betogen dat ze iets kunnen, Marvin zou namelijk 200kg kunnen deadliften en zatte Marcel zou zijn fles rum kunnen laten staan, maar eigenlijk zijn daar helemaal geen bewijzen voor.

Laatst bewerkt: