XXL Nutrition

Marvin's Log II: The return van een baas met een ****ed-up schouder!

20 kg me reet ja.. dan bench ik meer declined dan flat lol

nou weten onze instructeurs sowieso niet altijd even veel.. zo moest ik toen ik vroeg om uitleg van de deadlift een stifflegged deadlift uitvoeren.. terwijl ik om een normale deadlift vroeg :p ze zijn wel aardig, maar weten niet alles

Vaak is het wel zo dat je declined meer kan benchen dan flat, dus dat is niet eens zo raar;).

opzich heb je daar wel een punt, maar toch geloof ik het niet helemaal :p hij voelt niet zo zwaar aan in ieder geval.. zal de weegschaal wel een meenemen en het wegen :p

• Topic Starter Topic Starter
Pull-ups:
4 setjes met contragewicht.. zodat ik alsnog 20reps kon maken!
Beetje opwarmen tochhh <3

T-Bar Row:
20 x 40kg
20 x 60kg
18 x 60kg
20 x 40kg

Lat Pulldown:
20 x 45kg
20 x 45kg
20 x 40kg

DB Row:
20 x 20kg
18 x 20kg
16 x 20kg

BB Curl:
20 x 25kg
20 x 25kg
16 x 25kg

21'en
--> lekker pompen brah!

Pff, echt ziek moet die pomp zijn na zo'n workout! Als ik al 1 oefening 1 set 20 reps doe knalt die betreffende spiergroep al uit elkaar!

de nieuwe indeling al gezien? niet echt bijzonder imo.. vooral die roeiapparaten boven slaan nergens op

de nieuwe indeling al gezien? niet echt bijzonder imo.. vooral die roeiapparaten boven slaan nergens op

Jupp, ben net geweest.
Beetje onzin jaa! Ze hebben nu alle spiergroepen wel bij elkaar.. Maar nu staan er cardio apparaten in het krachtgedeelte.
Achja.. zolang ik nog fatsoenlijk kan trainen vind ik het prima.

woensdag van 9 tot 4 in de regen gestaan tijdens het helpen bij een voetbaldag voor Etjes en Fjes bij de voetbalclub..
Dat was niet goed voor me, want ben er ziek van geworden!
Woensdag en donderdag dus niet getraind.
NU gaat het wel redelijk, dus ben vanochtend maar schouders-triceps gaan trainen.. die had ik nog niet gedaan deze woche!

DB Shoulder Press:
20 x 12kg
20 x 14kg
20 x 14kg
20 x 14kg

Upright Row:
20 x 20kg
20 x 25kg
20 x 25kg

Side Raises:
20 x 8kg
20 x 8kg
20 x 6kg

Reverse Cable Fly:
20 x stand 4
20 x stand 4
14 x stand 5

Skullcrushers:

20 x 20kg
20 x 25kg
18 x 25kg
19 x 25kg

Reverse Grip Tricep Pulldown:
20 x 20kg
18 x 20kg
18 x 17.5kg

Nog even wat buikspieren gepakt en 15 minuutjes cardio.

LAST VAN JE SCHOUDER?

Pijn is tijdelijk. Een hopeloze lozer zijn duurt voor altijd.

Ha, dan heb jij vast een k*t leven!
Je moet trouwens even langs de Action! Alle kaarsen in de aanbieding :)

PxCj4.gif

marvin, spijtig om te lezen van je schouder. Ik ben gister op mn plaat gegaan met de scooter, schouder uit de kom als gevolg. ****ed up, hoop dat het een beetje snel herstelt.

Leuk man! Toch grappig om te zien dat je plaatjes moet gaan posten als je geen woorden meer kan verzinnen om wat terug te zeggen!
Groetjes aan Cleo trouwens :)

marvin, spijtig om te lezen van je schouder. Ik ben gister op mn plaat gegaan met de scooter, schouder uit de kom als gevolg. ****ed up, hoop dat het een beetje snel herstelt.

Klote inderdaad! Hoop ook dat het snel geneest man! Gewoon zorgen dat je niet meer valt ;)

Dat is soms nog best tricky. haha

Leuk man! Toch grappig om te zien dat je plaatjes moet gaan posten als je geen woorden meer kan verzinnen om wat terug te zeggen!
Groetjes aan Cleo trouwens :)

Klote inderdaad! Hoop ook dat het snel geneest man! Gewoon zorgen dat je niet meer valt ;)

1297791924696.jpg

wie de bal kaatst kan hem terug verwachten

Kaats hem dan terug via een persoonlijk berichtje! Daarin mag je alles tegen me zeggen, en zal ik daar ook lekker op in gaan zoals je graag wilt..

Heb je al de groetjes aan Cleo gedaan?

Terug
Naar boven