Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kaats hem dan terug via een persoonlijk berichtje! Daarin mag je alles tegen me zeggen, en zal ik daar ook lekker op in gaan zoals je graag wilt..
Heb je al de groetjes aan Cleo gedaan?
Good train Marvin, begin je die 20 reppers nog niet zat te worden?
Pak je dan maandag borst en woensdag weer? Je borst heeft eigenlijk 3 a 4 dagen herstel nodig toch?

Ga deze ook volgen. Is het wel handig om 4x per week je schouders te belasten(2x borst en 2x schouders) op verschillende dagen als je al gevoelige schouders hebt?

Ik train op zondagochtend ook (diehard!)
Dus zondag pak ik borst!
Ik train niet 2x voluit schouders. Ik train 1x schouders gewoon normaal, de andere schoudertraining bestaat uit 2 rehabilitatie-oefeningen die ik van de fysio heb gekregen
Zo trainde ik het eerder ook al, toen ik ook 2x per week schouders pakte.
Oke, toch zou ik oppassen. Zonder gevoelige schouders zou ik denk ik al last krijgen met dit schema. Je kan het ook verdelen in push/pull. Succes in ieder geval.

Ik zie aan je trainingen dat je een beetje klaar bent met de 20 reppers..of is het de bedoeling dat je van 20 naar 15 reps en lager gaat..?

ik zie een 10 repper ? wtf homo! hahaha
Lekkere training man, en gefeli met ajax nog!

Ik zie aan je trainingen dat je een beetje klaar bent met de 20 reppers..of is het de bedoeling dat je van 20 naar 15 reps en lager gaat..?