Fitness Seller

Marvin's Log II: The return van een baas met een ****ed-up schouder!

• Topic Starter Topic Starter
Zo, vanochtend gestudeerd daarna chicks gehosseld... genoeg gedaan lijkt me! Dus het was tijd om te trainen.
Rug-bicepz!

BOR:
20 x stang (wu)
20 x 50kg
19 x 50kg
20 x 50kg
--> Overhandse grip..

20 x 50kg
18 x 50kg
20 x 35kg
--> Bovenhandse grip..

DB Row:

20 x 22kg
20 x 22kg
18 x 22kg

Lat Pulldown:
20 x 45kg
20 x 45kg
18 x 45kg
--> wide grip.
13 x 50kg
--> Reversed grip.

Reverse Cable Curl:
15 x stand 5
20 x stand 4
20 x stand 4

Concentration Curls:
20 x 10kg
20 x 10kg
14 x 12kg

EZ-Curl:
20 x 20kg
20 x 20kg
16 x 25kg

Damn killin' :)

Nette training:-)

hey kerel, gaat lekker met je 20 reps zie ik ;)

Hoorde net van casper dat ze volgende week donderdag de hele sportschool gaan herinrichten, kunnen we eindelijk weer normaal trainen!

Moest dinsdag met mn BOR de stang optillen en dan vervolgens een stap opzij doen om hem uit te kunnen voeren anders zat ik tegen die paal met die schijven aan lol.

Nice brah, word je al meer ripped ? :)

hey kerel, gaat lekker met je 20 reps zie ik ;)

Hoorde net van casper dat ze volgende week donderdag de hele sportschool gaan herinrichten, kunnen we eindelijk weer normaal trainen!

Moest dinsdag met mn BOR de stang optillen en dan vervolgens een stap opzij doen om hem uit te kunnen voeren anders zat ik tegen die paal met die schijven aan lol.

Pauper inrichting inderdaad. Ze moeten gewoon die hekjes dichtmaken.. dan kan er ook niks naar beneden pleuren.
Maar goed, we zien het wel weer!

Nice brah, word je al meer ripped ? :)

Ik merk wel dat ik meer definitie krijg! Tenminste, ik zie er wat meer sexy uit... Sowieso is de pomp altijd lekker na 't trainen!

dat gaat waarschijnlijk dus ook gebeuren ;) en ze willen alle spiergroepen bij elkaar zetten ofzo..

Yo marv, zou je nog laten weten van m'n echo van me schouder.. Vandaag gehad, kraakbeen is beschadigd en afgesplintert in een bepaald gedeelte. ****ed for life dus.

BB Curl:
20 x 20kg
20 x 30kg
18 x 35kg
18 x 35kg

CGBP:

20 x 20kg
20 x 40kg
20 x 40kg
16 x 50kg

Preacher Curl:
20 x 25kg
20 x 25kg
19 x 25kg

Reverse grip tricep pulldown:
20 x stand 4
20 x stand 4
15 x stand 4

Hammer Curl:

16 x 16kg
15 x 16kg
20 x 12kg

Tricep Pulldown:

20 x 20kg
20 x 22,5kg
18 x 25kg

---------- Post toegevoegd Fri 14 Oct 2011 om 18:25 ----------

Dat denk ik ook man! :)

Yo marv, zou je nog laten weten van m'n echo van me schouder.. Vandaag gehad, kraakbeen is beschadigd en afgesplintert in een bepaald gedeelte. ****ed for life dus.

Oei, dat is klote om te horen man!
Is er iets aan te doen? of helemaal niks?

Haha weer die 20 reppers vermoeiende shit!
Nouja, schouder stabiliteit vergroten met bepaalde oefeningen... Geloof er zelf weinig van en gelukkig heb ik op dit moment niet zo erg veel klachten. Hoe gaat het met jou schouder?

Haha weer die 20 reppers vermoeiende shit!
Nouja, schouder stabiliteit vergroten met bepaalde oefeningen... Geloof er zelf weinig van en gelukkig heb ik op dit moment niet zo erg veel klachten. Hoe gaat het met jou schouder?

Hehe, vermoeiend inderdaad.. nog 4 weken en dan weer change in schema. Ben nu al lekker aan 't nadenken over hoe dit schema er uit gaat zien.

Op dit moment gaat het goed met mijn schouder. Heb er weinig last van. Ben natuurlijk wel voorzichtig.. maar met trainen (laag gewicht) heb ik geen last.

Ja, die stabiliteitsoefeningen ken ik.. hoop dat het een beetje helpt man!

Yeah buddy! Zaterdag wokken + stappen met het team zorgde ervoor dat ik een sunday morning training heb overgeslagen.
Vandaag maar benen-borst gedaan!

Squat:
20 x 20kg
20 x 60kg
20 x 60kg
18 x 65kg

Leg Extension:
20 x 40kg
20 x 45kg
20 x 45kg

Leg Press:
20 x 120kg
20 x 150kg
19 x 160kg

Standing Calf Raises:
20 x 60kg
20 x 80kg
15 x 110kg

Incline BP:
20 x 20kg
20 x 40kg
15 x 60kg
20 x 40kg

DB Fly:
20 x 14kg
20 x 14kg
16 x 16kg

Incline Cable Fly:
20 x stand 7
20 x stand 7
20 x stand 7

Oma Fly:
20 x stand 4
20 x stand 4
15 x stand 4

ik was alweer klaar tegen de tijd dat jij binnen kwam man :P toch weer een lekkere training hoor met je 20 rep'ers! wel een beetje een gare combo, benen en borst of niet?

ik was alweer klaar tegen de tijd dat jij binnen kwam man :P toch weer een lekkere training hoor met je 20 rep'ers! wel een beetje een gare combo, benen en borst of niet?

Ja je was er vroeg bij!

haha, ik vind het geen gare combo hoor.
Zou gisteren eigenlijk borst+triceps doen en vandaag schouders-benen.
Omdat ik gister niet ben geweest deed ik maar benen-borst, morgen rug-biceps en woensdag schouders-triceps.

ook lekker, wel jammer dat je net mn zieke bench hebt gemist :(

Ik zie nu pas dat je Incline bp een vol gewicht neerzet dus niet excl stang.. heb je hem in de smith gedaan? (vraag me namelijk altijd af wat je voor die stang in de smith moet rekenen :$)

Ik zie nu pas dat je Incline bp een vol gewicht neerzet dus niet excl stang.. heb je hem in de smith gedaan? (vraag me namelijk altijd af wat je voor die stang in de smith moet rekenen :$)

Volgens mij is die stang 10kg.
Maar... instructeurs zeggen 20kg.

Terug
Naar boven