- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Burn in mn lats wasbweer niet normaal. Wellicht zijn mn lats en tri's gewoon het isolatie volume nog niet gewend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Burn in mn lats wasbweer niet normaal. Wellicht zijn mn lats en tri's gewoon het isolatie volume nog niet gewend.
ging ook door mijn hoofd

Ok scratch dat creatine verhaal. Zal morgen ff fotootje maken met nuchtere maag als ik eraan denk.Story time:
Afgelopen maand ff minder in de flow, weekje ziek geweest, weekje vakantie gehad. Op een bruiloft weer mn trouwpak aangehad, sjongejonge zat strak zeg. Het kriebelt al een tijdje, maar ik heb er nu ook daadwerkelijk de headspace voor om te gaan knallen. Nog steeds niet altijd goed te combineren met werk, eigen bedrijf en andere privézaken, maar dat hoort er nou eenmaal bij vandaag de dag.
Keek met weemoed terug naar mijn shape in 2013; ik heb ik 10 jaar vakkundig mijn max Bench en bodyweight omgewisseld met elkaar, en dan in negatieve zin. Denk met weemoed terug aan die tijd waar het enige waar ik me zorgen om hoefde te maken een tentamen wat je toch wel haalde en hoe laat ik in de gym ging zijn. Ben er in die tien jaar ook wel ff tussenuit geweest, maar toch:
The battle vs my 23 year old self has officially begun!
Gebaseerd op de spiegel schat ik mezelf tussen de 25 en 30% blubber bij 87kg (taille zo'n92-93cm). FFM zal dus vergelijkbaar zijn, misschien kilootje meer of minder (+/-63kg). Daar moet dus 10kg af om een beetje fatsoenlijk vetpercentage te hebben. Er zijn nog 13 weken tot kerst: lets fucking go.
Plan;
Ik blijf nog tot einde jaar kickboxen. Ivm andere verplichtingen is vaker dan 2x krachttraining per week meestal niet haalbaar. Huidige trainingschema bevalt goed dus blijft gehandhaafd (ben bv. wel weer sterker sinds ik hier weer ben gaan loggen begin 2022).
Onderhoud schat ik ex workouts op 2600 cals (historisch altijd laag gezeten). Huidige target is 2100 calorieën - waarvan 150gr eiwit.
Qua weight loss moet ik even kijken hoe ik bij ga stellen, maar zal toch wel aggresief op de 750gr per week mikken. Ben net een week met creatine begonnen, dus in opbouwfase even niet zo veel over te zeggen op basis van de weegschaal. 2100 calorieën is goed te handhaven (zit er nu een weekje op) en afhankelijk van progressie ga ik calorieën op niet-trainingsdagen naar beneden schroeven. Kan later altijd nog cardio toevoegen.
Weekgemiddelde bodyweight 28aug-1okt: 86.0kg (6 meetmomenten s ochtends op lege maag en blaas). Vandaag 100gr boven mn gewicht van maandag ingewogen, maar gister veel zout gehad en ik wil de eerste 2 weken niet te veel conclusies trekken op basis van gewicht omdat ik sinds een week creatine neem.
Hier even een blubberfoto van vorig weekend.
Yoooo
Nee daarom. Klinkt dan inderdaad als de aantrekkelijke optie.voeding lijkt weinig mis mee en zeker niet veel calorieën. Ik zou het dan toch zoeken in je verbruik op de dag dus meer proberen te bewegen.
Ja als je het zo stelt is het prima progressie. Misschien staat ik me teveel dood op afgelopen twee weken (en dat is ook niet eerlijk, want afgelopen week 3x ipv 5x getrained, paar keer buiten de deur geluncht (en dan s avonds kwark) etc).2,5kg eraf in een week of 4 is mooi. Ik zou persoonlijk niet minder willen eten dan dat, zou nu al de hele dag vergaan van de hongerDan idd maar cardio toevoegen. Kun je daarna altijd nog snijden in je voeding als je dat zou willen.
Ja daar zit wat in en kan t altijd achter de hand houden voor laatste weken misschien. Mmmm....Snijden in je avondeten waar je overduidelijk zoveel plezier uit haalt gaat je motivatie dus zodanig naar beneden halen en met de weinige kcal die je al eet wordt dat een lange adem om je doel te bereiken. Ik zou dan zelf kiezen voor meer bewegen en dat even aankijken. Lager in kcal kan altijd nog.
Nou das wel heul laag. Ben ook wel redelijk grote avondeten. Heb het net even ingeklopt met een typisch pastaatje en dan kom ik op ongeveer 1700 calorieën, 144gr carbs, 135gr eiwit, 60gr vetten. Maar moet ook eerlijk zeggen dat dat een ideale/saaie dag is waarop niks gebeurt. Eet ook nog wel eens buiten de deur, sociale events etc. Denk dat dat ook de dagen zijn die ik een beetje moet gaan monitoren.Als ik je calorieën zo even bij elkaar op tel
Ontbijt 235
Kwark 260 + rest = max 320
30gr whey 120
Avond eten rond de 500??
Wat rijstewafels
Totaal max +/- 1200-1300cal
Wel erg laag in calorieën, zou daar inderdaad niet veel meer in schrappen. Eet je ook genoeg vetten?
Euh ja ik weet ook niet. Je ziet t aan mn bw progressie: ga niet heel hard naar beneden.bij t aankomen richting 85+ zat ik ook maar op iets van 2750 cals. Trage stofwisseling I guess.1700 kcal op 83kg bw is echt bizar laag. Op m'n 70kg zat ik niet eens onder de 2000 kcal en verloor nog gewicht. Hoe dan
Gadverdamme.... rijstwafels. Dan cut ik liever niet

Ja, lijkt me ook. Ik vond intermediate fasting met wel lekker avondeten op zich goed vol te houden. Maar 1700 is weinig, man ....Snijden in je avondeten waar je overduidelijk zoveel plezier uit haalt gaat je motivatie dus zodanig naar beneden halen en met de weinige kcal die je al eet wordt dat een lange adem om je doel te bereiken. Ik zou dan zelf kiezen voor meer bewegen en dat even aankijken. Lager in kcal kan altijd nog.
Haha, rijstwafels en wortels zijn mijn go to als het maagje echt te hard rammelt.Gadverdamme.... rijstwafels. Dan cut ik liever niet
Ja, lijkt me ook. Ik vond intermediate fasting met wel lekker avondeten op zich goed vol te houden. Maar 1700 is weinig, man ....
Vergelijking met okt vorig jaar.Story time:
Afgelopen maand ff minder in de flow, weekje ziek geweest, weekje vakantie gehad. Op een bruiloft weer mn trouwpak aangehad, sjongejonge zat strak zeg. Het kriebelt al een tijdje, maar ik heb er nu ook daadwerkelijk de headspace voor om te gaan knallen. Nog steeds niet altijd goed te combineren met werk, eigen bedrijf en andere privézaken, maar dat hoort er nou eenmaal bij vandaag de dag.
Keek met weemoed terug naar mijn shape in 2013; ik heb ik 10 jaar vakkundig mijn max Bench en bodyweight omgewisseld met elkaar, en dan in negatieve zin. Denk met weemoed terug aan die tijd waar het enige waar ik me zorgen om hoefde te maken een tentamen wat je toch wel haalde en hoe laat ik in de gym ging zijn. Ben er in die tien jaar ook wel ff tussenuit geweest, maar toch:
The battle vs my 23 year old self has officially begun!
Gebaseerd op de spiegel schat ik mezelf tussen de 25 en 30% blubber bij 87kg (taille zo'n92-93cm). FFM zal dus vergelijkbaar zijn, misschien kilootje meer of minder (+/-63kg). Daar moet dus 10kg af om een beetje fatsoenlijk vetpercentage te hebben. Er zijn nog 13 weken tot kerst: lets fucking go.
Plan;
Ik blijf nog tot einde jaar kickboxen. Ivm andere verplichtingen is vaker dan 2x krachttraining per week meestal niet haalbaar. Huidige trainingschema bevalt goed dus blijft gehandhaafd (ben bv. wel weer sterker sinds ik hier weer ben gaan loggen begin 2022).
Onderhoud schat ik ex workouts op 2600 cals (historisch altijd laag gezeten). Huidige target is 2100 calorieën - waarvan 150gr eiwit.
Qua weight loss moet ik even kijken hoe ik bij ga stellen, maar zal toch wel aggresief op de 750gr per week mikken. Ben net een week met creatine begonnen, dus in opbouwfase even niet zo veel over te zeggen op basis van de weegschaal. 2100 calorieën is goed te handhaven (zit er nu een weekje op) en afhankelijk van progressie ga ik calorieën op niet-trainingsdagen naar beneden schroeven. Kan later altijd nog cardio toevoegen.
Weekgemiddelde bodyweight 28aug-1okt: 86.0kg (6 meetmomenten s ochtends op lege maag en blaas). Vandaag 100gr boven mn gewicht van maandag ingewogen, maar gister veel zout gehad en ik wil de eerste 2 weken niet te veel conclusies trekken op basis van gewicht omdat ik sinds een week creatine neem.
Hier even een blubberfoto van vorig weekend.
Yoooo