HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
150mg test en 100mg primo. Winstrol is eruit. Hatelijk om die zooi te pinnen. Neem volgende keer wel tabs, weer wat geleerd.
Dankjewel man!
Je kunt op zoń moment beter niet ook nog gaan trainen. Ben je nog in Assen geweest (TT)Bah, ziek. Gisteren amper vooruit te branden, amper van de bank gekomen.
Vandaag iets beter. Knallende hoofdpijn. Wel gaan werken en trainen maar echt veel kwam er niet uit, nouja niks, gewichten en reps allemaal prima tot mn verbazing alleen moest mezelf echt vooruit slepen. Alle oefeningen netjes gedaan alleen biceps overgeslagen want werd een beetje flauw na een uurtje.
Als ik deze week gewoon 4x in de gym sta dan vind ik het al een geslaagde week eigenlijk🤣.
Nee ik ben van plan volgend jaar te gaan. Dan is mn zoon op een betere leeftijd om daar een dag lekker te zijn zonder teveel gedoe. Dus die zit in de pijplijn❤️Je kunt op zoń moment beter niet ook nog gaan trainen. Ben je nog in Assen geweest (TT)
Nee ik ben van plan volgend jaar te gaan. Dan is mn zoon op een betere leeftijd om daar een dag lekker te zijn zonder teveel gedoe. Dus die zit in de pijplijn❤️Je kunt op zoń moment beter niet ook nog gaan trainen. Ben je nog in Assen geweest (TT)
Morgen rustdag
Die zijn al wat ouder denk ik?Wij waren met zń drieën. mijn 2 zoons en ik. dit jaar zonder camper en lekker ouderwets rondslenteren en tijdens de race Tribune de Bult
Yup, mijn kleine dikkie is de jongste nu 7. sleep haar niet mee, want als madam het niet zint zit ik er mooi mee. Dus Boys onder elkaar. Dames hadden ook Beauty dagje zondagDie zijn al wat ouder denk ik?
Mijne is 3 jaar, net te jong om een hele dag of dagen daar te zijn. Alstie richting 5 gaat is dat al een stukje makkelijker met lopen etc
Ja dat denk ik dus ook. Had hem wel meegenomen naar tractor pulling aantal weken terug en naar de classic races Wemeldinge. Tractor pulling was nog net te intens voor hem 🤣🤣Yup, mijn kleine dikkie is de jongste nu 7. sleep haar niet mee, want als madam het niet zint zit ik er mooi mee. Dus Boys onder elkaar. Dames hadden ook Beauty dagje zondag
Ze is als eens mee geweest naar DTM, maar zat ze veel in de Buggy (en in dromenland).Ja dat denk ik dus ook. Had hem wel meegenomen naar tractor pulling aantal weken terug en naar de classic races Wemeldinge. Tractor pulling was nog net te intens voor hem 🤣🤣
Mijne is in de geen buggy-geen slaapje meer- maar wel kapot zijn smiddags-fase dus dan snap je meteen waarom ik een jaartje wacht🤣Ze is als eens mee geweest naar DTM, maar zat ze veel in de Buggy (en in dromenland).
ze was toen ook 3 of zo. was wel leuk. als ze wakker was op me nek, grote gele Dunlop pet opMijne is in de geen buggy-geen slaapje meer- maar wel kapot zijn smiddags-fase dus dan snap je meteen waarom ik een jaartje wacht🤣