AndroidHealthClinic

Gestopt Mike's contestlog 2023, Rebound

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie atletische look man, goed bezig!

wat draai jij nu kwa gear dan ?

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere drop.

95.9 in de avond❤️

Bah, ziek. Gisteren amper vooruit te branden, amper van de bank gekomen.
Vandaag iets beter. Knallende hoofdpijn. Wel gaan werken en trainen maar echt veel kwam er niet uit, nouja niks, gewichten en reps allemaal prima tot mn verbazing alleen moest mezelf echt vooruit slepen. Alle oefeningen netjes gedaan alleen biceps overgeslagen want werd een beetje flauw na een uurtje.
Als ik deze week gewoon 4x in de gym sta dan vind ik het al een geslaagde week eigenlijk🤣.

Dankjewel man!

Nog steeds zo gaar als wat maar hoofdpijn is ver weggetrokken. Toch maar wat aan de benen geprobeerd.

Leg press 45° 2 sets.

3 Setjes RDL

2 sets lying hack squat

3 sets van 15reps lying hamstring curls

3 Sets/15 reps adductoren

4 sets leg extension.

Gewichten bagger en energie ook.
Dat ik er was en heb gepusht daar ben ik al Content mee, ik zal lichamelijk niks beter van geworden zijn maar mentaal geeft het toch even een boost.

20230627_165229.jpg

Bah, ziek. Gisteren amper vooruit te branden, amper van de bank gekomen.
Vandaag iets beter. Knallende hoofdpijn. Wel gaan werken en trainen maar echt veel kwam er niet uit, nouja niks, gewichten en reps allemaal prima tot mn verbazing alleen moest mezelf echt vooruit slepen. Alle oefeningen netjes gedaan alleen biceps overgeslagen want werd een beetje flauw na een uurtje.
Als ik deze week gewoon 4x in de gym sta dan vind ik het al een geslaagde week eigenlijk🤣.
Je kunt op zoń moment beter niet ook nog gaan trainen. Ben je nog in Assen geweest (TT)

Je kunt op zoń moment beter niet ook nog gaan trainen. Ben je nog in Assen geweest (TT)
Nee ik ben van plan volgend jaar te gaan. Dan is mn zoon op een betere leeftijd om daar een dag lekker te zijn zonder teveel gedoe. Dus die zit in de pijplijn❤️

Verder eens. Maar ben er niet slechter van geworden, voelde me na het eten stuk beter.
Gelukkig gaat het per dag weer wat beter. Het zit vlakbij mijn werk dus ik rij gewoon langs. Is het niks dan is het niks en is het wel wat, dan mooi meegenomen.

Wij waren met zń drieën. mijn 2 zoons en ik. dit jaar zonder camper en lekker ouderwets rondslenteren en tijdens de race Tribune de Bult

Nee ik ben van plan volgend jaar te gaan. Dan is mn zoon op een betere leeftijd om daar een dag lekker te zijn zonder teveel gedoe. Dus die zit in de pijplijn❤️

Verder eens. Maar ben er niet slechter van geworden, voelde me na het eten stuk beter.
Gelukkig gaat het per dag weer wat beter. Het zit vlakbij mijn werk dus ik rij gewoon langs. Is het niks dan is het niks en is het wel wat, dan mooi meegenomen.

Idd. Lekker uitzieken en dan weer volgas knallen.
Morgen rustdag

Wij waren met zń drieën. mijn 2 zoons en ik. dit jaar zonder camper en lekker ouderwets rondslenteren en tijdens de race Tribune de Bult
Die zijn al wat ouder denk ik?

Mijne is 3 jaar, net te jong om een hele dag of dagen daar te zijn. Alstie richting 5 gaat is dat al een stukje makkelijker met lopen etc

Die zijn al wat ouder denk ik?

Mijne is 3 jaar, net te jong om een hele dag of dagen daar te zijn. Alstie richting 5 gaat is dat al een stukje makkelijker met lopen etc
Yup, mijn kleine dikkie is de jongste nu 7. sleep haar niet mee, want als madam het niet zint zit ik er mooi mee. Dus Boys onder elkaar. Dames hadden ook Beauty dagje zondag

Yup, mijn kleine dikkie is de jongste nu 7. sleep haar niet mee, want als madam het niet zint zit ik er mooi mee. Dus Boys onder elkaar. Dames hadden ook Beauty dagje zondag
Ja dat denk ik dus ook. Had hem wel meegenomen naar tractor pulling aantal weken terug en naar de classic races Wemeldinge. Tractor pulling was nog net te intens voor hem 🤣🤣

Dat gaar en beetje warm en koud zou trouwens ook goed ontwenning van de Cannabis en roken kunnen zijn bedenk ik me net.
Het gaat praktisch boven verwachting prima, eerlijk, ik heb wel nog een sporadisch enkel peukje op maar mentaal is dit wel heel erg zwaar voor mij.

Van 15/20 per dag naar enkele per week. Voelt wel heel erg goed eigenlijk, maar nog niet genoeg. Ik wil echt helemaal ervan af.

Heb 21 jaar gerookt en 19 jaar geblowd

Laatst bewerkt:
Ja dat denk ik dus ook. Had hem wel meegenomen naar tractor pulling aantal weken terug en naar de classic races Wemeldinge. Tractor pulling was nog net te intens voor hem 🤣🤣
Ze is als eens mee geweest naar DTM, maar zat ze veel in de Buggy (en in dromenland).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven