XXL Nutrition

Mike's road to NK sterkste man

• Topic Starter Topic Starter
mmmmm lekker sexy squatje komkommer beertje

20x220 is dik baas;)

Sterk man,je komt je beloftes wel na met je 20x220 shrugs!!

sterke squat mike en dikke pomp training eergister. pompen op barbell shrugs bazige 20x220

mmmmm lekker sexy squatje komkommer beertje
hihi

Ging lekker ja

Sterk man,je komt je beloftes wel na met je 20x220 shrugs!!
Sowieso, volgende week misschien wel meer als er straps ter beschikking zijn

sterke squat mike en dikke pomp training eergister. pompen op barbell shrugs bazige 20x220
Thanks Tom

sterk man!

Thanks

UB

Savickas press
10 x 20
5 x 40
4 x 60
4 x 75 PR
3 x 75
3 x 5 x 70
Vanaf deze keer heb ik hem ook 1 pin lager gezet, hij stond denk net iets te hoog voorheen. Dus dat is mooi.. lager dode punt + hoger gewicht.

CGBP
10 x 20
5 x 40
5 x 60
3 x 90
3 x 5 x 107,5
Lekker! vorige week was 1 setje van 5 x 105 de max

Chin up's
5 x BW +15kg
2 x 5 x BW +10kg
2 x 5 x BW

Bor
5 x 60
3 x 5 x 95

Barbell curl
8 x 40
2 x 8 x 50
12 x 40

Dips
3 x 12 x BW +10kg

Comment: Lekkere training. Dips gaan laatste tijd wat minder, dus even stapje terug gedaan.

gaat hard sexy!

ah man, die overhead, lekker zeg, ketelkastkoteletje!

Thanks!

BW net op weegschaal thuis 103,6 en de andere 2 keer 104kg.. (heb er 3 x opgestaan)
Raar is dat, weeg thuis altijd wel wat minder dan op andere weegschalen, kilo's beginnen dus te komen.

Vandaag niet eens zoveel op nog niet.

Eerst uitgeslapen toen rond 12 uur:
2 afbak stokbroden
Wat plakken kaas
Paar eieren (3 of 4 denk?)
Jam

En om half 2 wat boeuf stroganoff met zo'n 150gr rijst. En na de training een liter magere goedkope chocomel.

Zo avondeten

Laatst bewerkt:
Goeie bw man! flink aan het bulken ouweee!

Je gaat er zeker op vooruit de cgbp, weet idd nog dat je best veel moeite had met de 105. En nou knal je er 3x5x107,5 uit:D

Hoe krijg je het binnen man

lekkere training mike de kilootje BW beginnen ook te komen nice !

Goeie bw man! flink aan het bulken ouweee!
:cool:

Je gaat er zeker op vooruit de cgbp, weet idd nog dat je best veel moeite had met de 105. En nou knal je er 3x5x107,5 uit:D
Volgende week 110 erop!

Naar binnen stouwen hahaha.. Probeer iig altijd op mn werk in de pauze in 1 maaltijd al 2000+ kcal te nuttigen, dan zit er al een groot deel in mn buik iig.

lekkere training mike de kilootje BW beginnen ook te komen nice !
Op naar de 110

Lekker vetmestend naar de 110!

Lekker vetmestend naar de 110!

Zal wel meevallen denk ik, buik is nog niet echt toegenomen in die paar kg. En het is de enige manier hoe ik er kom.. om even consequent mezelf vol te blijven stouwen. Anders blijf ik rond die 100 hangen en/of val ik af
Als ik aankom zit er zeker spiermassa bij en ook vet natuurlijk. maar die spiermassa is dan iig mooi meegenomen vet kan er ooit nog wel af als er genoeg muscle op zit om wat over te houden.

En rond het vet wat ik nu zit kan ik wel mee leven, mag wel wat bij nog.. heb toch al n dikke kop en die zal zomaar niet weggaan.. En hoef niet volgende maand al op 110 te zitten, over een paar maanden tijd lijkt me dat n mooi doel.

Voeding vandaag (heb middagdutje gedaan dus iets minder)

05.55 (was laat op dus geen tijd voor brinta) 4 sneden krentenbrood
09.30 300gr paarden biefstuk met 250gr sperziebonen, rijst, paprika, marinade en nog n heel dun sausje
12.30 Nog een klein beetje overschot van die bak met 1 liter chocomel
13.00-16.00 slapen
17.00 150gr paardenbiefstuk, 250gr sperziebonen, sausje (geen rijst)
18.30 ribkarbonade, prei, aardappelen, verse tomatensoep, vla
avond nog in te vullen
sowieso 500gr kwark met 2 scoops muscle milk en miss nog n litertje melk als ik voel dat ik daar behoefte aan heb

En morgen is mn schooldag dus brood..

Ontbijt zal dan brinta zijn
Op school zo'n 12 boterhammen denk ik met 1,5liter melk of zo. en als beleg gegrild gehakt, eieren, kipfilet etc...
Na school avondeten, dan richting RPB en meteen na de workout 1 liter chocomel en thuis nog wat eiwitrijks om vervolgens te gaan slapen

Laatst bewerkt:
heb je nu ook al een 100cm+ taille dan mikeymike?

Terug
Naar boven