Lekker vetmestend naar de 110!
Zal wel meevallen denk ik, buik is nog niet echt toegenomen in die paar kg. En het is de enige manier hoe ik er kom.. om even consequent mezelf vol te blijven stouwen. Anders blijf ik rond die 100 hangen en/of val ik af
Als ik aankom zit er zeker spiermassa bij en ook vet natuurlijk. maar die spiermassa is dan iig mooi meegenomen vet kan er ooit nog wel af als er genoeg muscle op zit om wat over te houden.
En rond het vet wat ik nu zit kan ik wel mee leven, mag wel wat bij nog.. heb toch al n dikke kop en die zal zomaar niet weggaan.. En hoef niet volgende maand al op 110 te zitten, over een paar maanden tijd lijkt me dat n mooi doel.
Voeding vandaag (heb middagdutje gedaan dus iets minder)
05.55 (was laat op dus geen tijd voor brinta) 4 sneden krentenbrood
09.30 300gr paarden biefstuk met 250gr sperziebonen, rijst, paprika, marinade en nog n heel dun sausje
12.30 Nog een klein beetje overschot van die bak met 1 liter chocomel
13.00-16.00 slapen
17.00 150gr paardenbiefstuk, 250gr sperziebonen, sausje (geen rijst)
18.30 ribkarbonade, prei, aardappelen, verse tomatensoep, vla
avond nog in te vullen
sowieso 500gr kwark met 2 scoops muscle milk en miss nog n litertje melk als ik voel dat ik daar behoefte aan heb
En morgen is mn schooldag dus brood..
Ontbijt zal dan brinta zijn
Op school zo'n 12 boterhammen denk ik met 1,5liter melk of zo. en als beleg gegrild gehakt, eieren, kipfilet etc...
Na school avondeten, dan richting RPB en meteen na de workout 1 liter chocomel en thuis nog wat eiwitrijks om vervolgens te gaan slapen