Fitness Seller

Mike's road to NK sterkste man

Log begint echt baas te worden. Zal niet lang meer duren voor je zo met die 110 rept.

was nice weer je te zien mikeo2989380745095, zie je niet vaak genoeg! sterke shit! BAM!

de boys uit goirle! tof om jullie erbij te hebben op zo'n dag - er staat altijd wel iemand van jullie te maxen, strainen of schreeuwen :p jammer vd 150 stone, maar de farmer pickup was sterk mike!

Wat een dag weer, zieke stones en prachtige log. Team goirle is zeer trots op u.

dikke knaltraining heb je weer neergezet mike. volgende keer 150 stone

mike echt een sterke training jammer van de 150 stone, volgende keer leg je hem erop.

Gaat lekker. Mooie farmer ook.

• Topic Starter Topic Starter
Log begint echt baas te worden. Zal niet lang meer duren voor je zo met die 110 rept.
Komt helemaal goed Gijs.. Nog even en dan net zo'n vertrouwen met de 110 als met de 100 hopelijk

was nice weer je te zien mikeo2989380745095, zie je niet vaak genoeg! sterke shit! BAM!
Zeker Big PV. moet wel vaker komen idd

de boys uit goirle! tof om jullie erbij te hebben op zo'n dag - er staat altijd wel iemand van jullie te maxen, strainen of schreeuwen :p jammer vd 150 stone, maar de farmer pickup was sterk mike!
Haha, ja de intensiteit moet hoog liggen he

Wat een dag weer, zieke stones en prachtige log. Team goirle is zeer trots op u.

dikke knaltraining heb je weer neergezet mike. volgende keer 150 stone
Thanks bob, zeker!

mike echt een sterke training jammer van de 150 stone, volgende keer leg je hem erop.
Thanks Tom

Gaat lekker. Mooie farmer ook.
Thanks

en nog steeds mooie stappen vooruit aan het zetten. Goed bezig Mike

60mm axle military press
2 x 10 x 20 (stang)
5 x 48
5 x 58
3 x 5 x 68

60mm axle bench press
5 x 48
5 x 78
5 x 98
5 x 108

Chin up's
3 x 6 x BW

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 21:12 ----------

en nog steeds mooie stappen vooruit aan het zetten. Goed bezig Mike

Thanks Frenkiepie

Klopt. De ouwe diesel moet weer even op gang komen.

Powerclean + press
5 x 20
5 x 40
3 x 60
3 x 80
1 x 100

Deadlift
5 x 60
3 x 100
3 x 140
3 x 180
1 x 200

Squat
5 x 60
3 x 5 x 100

Sit up's
3 x 10 x BW

Sterk bezig man. Je stond effe Stil... Maar dat gaat natuurlijk niet weer gebeuren!

Thanks Gokhan.

Maar rug lijkt ook wel een paar weken al niet goed te zitten. Nog nooit in mn leven naar een fysio geweest maar ga volgende week eens een keer langs.

Ik gok dat t ook een klein beetje met die 150kg stone te maken had.. Hyper extende zo ver dat ik een knakje voelde. Ook nog steeds als ik mijn glutes aanspan voel ik iets hards precies in het midden bovenaan ergens.

Laatst bewerkt:
MP
8 x 20
5 x 40
5 x 60
5 x 70
2 x 80
2 x 3 x 72,5

CGBP
legs up en paused
5 x 20
5 x 50
5 x 70
3 x 5 x 90

Chin up's
3 x 7 x BW

hey koekoek whatsup met deze trainingen

hey koekoek whatsup met deze trainingen

Onderrug voelt niet chill man.. Al ging de mp niet heel verkeerd vandaag.

Toenstraks langs fysio geweest, nog even onderzoeken wat het is volgende week dinsdag terug.
Hele dag geen last weer, maar nu na die paar setjes voel ik het weer. ook op het werk last van met vele colli's tillen ook al zijn ze licht.

Bekken enzo stonden iig gewoon goed recht allemaal. Rechterkant rug iets stugger, dat is ook waar het irriteert.

Laatst bewerkt:
Toch nog lekker die 2x80 mp :)

sterk hoor !;)

Terug
Naar boven