ectoforce
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 173
- Lengte
- 2m
- Massa
- 121kg
- Vetpercentage
- 10%
Drink je het op? Anders gaat die drap je volgens mij echt wel tegen staan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet je maar eens havermout met water enkel proberen
ramp
wtf, man up plz. Is niets verkeerd aan. Het wordt pas ranzig als je tonijn uit blik gaat blenden.
godver ja ... tonijn + activia in de blender met nog wat kaneel erbij. Iedere dag 1.wtf, man up plz. Is niets verkeerd aan. Het wordt pas ranzig als je tonijn uit blik gaat blenden.
moet je maar eens havermout met water enkel proberen
ramp
Thnqxs
Goeie tip. Maar denk dat 5 hele eieren toch nog beest veel zijn. Shake is nog geen 30 secFine oats van B&F. Problem solved.
Geen gekookte eieren, Mike? Lekker makkelijk mee te nemen en snel op. 5 stuks is toch al 350kcals, kan je eventueel whey schrappen.
Oppakken van de grond, armen strekken tot boven het hoofd en dan zo hard mogelijk op de grond gooien. Voelde het vooral in mn quads door het diepe oppakken steeds denk.15kg slam ball wat te doen? Ik wil me er ook eentje aanschaffen en heb geen idee wat voor gewicht te nemen![]()
Ja dat sowiesoHeb je je auto verkocht om de krentebol -en cécémel leveranciers te betalen?
Haha eigenlijk wel ja. Pr van reps staat op 7 x 270. Nu wel weer rustig nette reps opbouwen met 8jes
Van het weekend wat minder maar nu wel weer goed. Kan echt slecht tegen de hoge temperaturen..Nice mike, hoe gaat met voeding hou je het schema nog goed aan