Fitness Seller

Mike's road to NK sterkste man

t*ring sterk Mike.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.822
Thnx mensen

ziek sterk mike

whoa....mooie cijfertjes

sterke bench!

Niet zo heel veel bijzonders eigenlijk.

Laatste periode van 2-3 maanden bench als 3e oefening. Waarbij de 1e oef log strict was op 8 reps een hele tijd gevolgd door swissbar mp 8 reps en dat gevolgd door cgbp 8 reps en dat wekelijks opbouwen.

Nu een paar weken de reps verlaagd. Vorige week 4 x 150 gedaan en nu 2 x 155 1 x 170. Volgende week denk een 2 x 160 proberen en dan na de flexcup misschien nog eens maxen maar is nu te riskant denk ivm flex

Riskant? Ik durf niet te zeggen of het riskant is wanneer je normaal niet maxt en dan ineens wel, maar ik max elke week en heb niet het idee dat ik meer blessures heb dan voordat ik dat deed.

Riskant? Ik durf niet te zeggen of het riskant is wanneer je normaal niet maxt en dan ineens wel, maar ik max elke week en heb niet het idee dat ik meer blessures heb dan voordat ik dat deed.

Is toch vrij logisch dat het risico op blessures groter wordt naarmate je zwaardere/dicht bij je max gewichten gaat verzetten.

Denk dat je je vooral moet afvragen wat het voor Mike voor zin heeft om zn lichaam te belasten met max beurten die er niet toe doen voor de wedstrijd. Je zal idd door een bench single niet ineens je ellebogen afbreken ofzo.

Denk dat je je vooral moet afvragen wat het voor Mike voor zin heeft om zn lichaam te belasten met max beurten die er niet toe doen voor de wedstrijd. Je zal idd door een bench single niet ineens je ellebogen afbreken ofzo.

Oh shit ik zie dat de Flex al over 2,5 week is :P
Dan heb ik niks gezegd!
Ik zou zelf nu inderdaad al aan het afbouwen zijn in intensiteit en volume, en vooral focussen op explosiviteit en techniek.

Is toch vrij logisch dat het risico op blessures groter wordt naarmate je zwaardere/dicht bij je max gewichten gaat verzetten.

Je hebt een goed punt Sven, maar aan de andere kant is mijn ervaring dat naarmate de jaren voorbij gaan Max Effort zo natuurlijk aanvoelt dat ik daar in ieder geval nooit meer blessures van heb.

hoi Mike!

djees harde bench mike

Keihard man

nice man!

Mirin...

Sterk !

• #2.837
Thnx! Huidige methode werkt wel redelijk om schouders beetje in kracht op te schroeven.

Hoe ziet de opbouw eruit kwam reps& sets& %?

whoa knappe presses...
(dat ik ze überhaupt nog kon zien, zag enkel die schouders :eek:)

• #2.840
Terug
Naar boven