MohamedZoundri
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 145kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het heeft goed geholpen Johny!Vette filmpjes! Ik ben gvd gewoon hees van het schreeuwe!![]()
Sterk werk jonge. Nondeju
Haha bedankt Mark. Durf ik niet te zeggen. Hij zou wel prima meekunnenEindelijk kan ik zeggen zie je die kerel daar op tv? Ja daar heb ik 4 jaar geleden nog van gewonnen.
Super Mike, mooie prestatie. Je staat er toch maar in juli. Hoe zit het met Danny, doet hij ook mee aan de kwalificatie?
Volgens mij is ie wel paar kilo lichter dan normaal nu

Zal vast daar ergens in de buurt zitten.. Maar zal er nooit achter komen als er geen normale stang in wrdstrijd zit. Want zo'n (lelijke zware) beurt zal ik in training zeker niet doen
Hoop het Mo dat er nog wat gainz gemaakt kunnen wordenBizar Mike, als je dit aanhoudt en verbeterd kan je nog wel flink wat tegenwind geven op de finale
Ja zeker. Lekker voorbereiden nu en all round sterker wordenWat is er beter dan je nu al lekker plaatsen, nu kan je rustig ongedwongen gainen zonder al die honderd kwali's en dan vlammen op de finale
waar kan ik fanboy shirts kopen met jouw lats op
Thanks! Vraag me nu toch wel af wie jij bent bij Powerbase
Thanks Frank! Dat was ook een heel mooi moment ja. Maandenlang op die 100 boom zitten pushenMike jongen, weet nog dat je bij RPB langskwam... van een buffe puber tot top niveau Sterkste man. Mooie ontwikkeling doorgemaakt.
http://www.youtube.com/watch?v=KPkXxGIYMqo