XXL Nutrition

Mike's road to NK sterkste man

Haha.. Ik denk dat 230 me wel moet lukken binnenkort. 5x5x160 zal ik toch echt voor moeten vechten......

Dat kan toch niet man :D
Ik ben totaal geen repper en deed met speels gemak paar maanden terug 5x5 175 en raw zonder wraps deed ik 237,5

• Topic Starter Topic Starter
Thnx heren

Sowieso weer een lekkere training.
Doe je nog wel is een wedstrijd? geen zin om je hele log door te zoeken:p
Enige wedstrijd in het vooruitzicht is de push pull 3 november (max log lift en max deadlift).

Volgend jaar moet er wel meer gedaan worden

squaten gaat lekker mike.

Thnx heren

Enige wedstrijd in het vooruitzicht is de push pull 3 november (max log lift en max deadlift).

Volgend jaar moet er wel meer gedaan worden

Ok lekker. Lijkt me leuk om een keer mee te maken. Doen hier alleen af en toe wedstrijd in de gym. Eerst maar is een x bij Richard vd Linden trainen om te kijken of dat strongman wat is.

Thanks Tom

Ok lekker. Lijkt me leuk om een keer mee te maken. Doen hier alleen af en toe wedstrijd in de gym. Eerst maar is een x bij Richard vd Linden trainen om te kijken of dat strongman wat is.
Weet bijna zeker dat je het wel vet zult vinden.

Training met Big Gokhan @ home

Deadlift
5 x 60
5 x 100
5 x 140
3 x 170
1 x 200
5 x 220 PR :)

Front squat
5 x 20
5 x 70
5 x 100
5 x 120 PR
3 x 130 PR

Military press
8 x 20
8 x 40
4 x 8 x 62,5

Bor
5 x 62,5
3 x 5 x 100

Lekker weer!

http://www.youtube.com/watch?v=RCSBI2yAHm0&feature=youtu.be

Hartd.

tjezus, wat een deadlift.. beestmike mooi techniek ook nog.

Laatst bewerkt:
Ouwhoer sterke deadlift man

Nice shit! Echt een goede training, lekker pr's gepakt en net volume op mp!

damn...sterk mike! mooie lifts ook

voor sterkste man van vlaanderen in 2010 deed ik met 4x220 zonder hitch 270 met hitch
dus, easy money!

strong deadlift = strong. jelly op die dingetje swa. sowieso props voor liften op guano apes

Bam! Sterke deads Mike!

het is wel serieus, maar die 4x220 was toen vrij makkelijk voor zover ik me kan herinneren. plus het was net na een vakantie, dus ja :D
ooh oke, zoiets hoopte ik al :p Al benadrukt het wederom dat je niet zomaar kan zeggen dat 5x... sowieso een 1x... zou moeten zijn.

Dikke DL BIG MIKE

Thnx mensen.

1rm calculator geef 257 aan. Gok wel zo rond de 260 te kunnen pakken zo aan de eerste liftoff te zien. Maar we zullen het zien. Volgende week een zware double waarschijnlijk, nog 5-6 weken te gaan dus heb vertrouwen erin

Thnx mensen.

1rm calculator geef 257 aan. Gok wel zo rond de 260 te kunnen pakken zo aan de eerste liftoff te zien. Maar we zullen het zien. Volgende week een zware double waarschijnlijk, nog 5-6 weken te gaan dus heb vertrouwen erin

komt zeker goed.

Zeer sterk. Beest!

Terug
Naar boven