Fitness Seller

Mike's road to NK sterkste man

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Op zich is het wel te merken... Minder opgezwollen buik, meer complimenten van poolse chicks over die ripped abs en strepen over de quads die ik dan laat zien.

spierdalaj ta kurwa is geen compliment he

Is goeie zo'n polska chicka, ik doe altijd back double biceps. Gaan ze voelen enzo

Naar hoeveel % wil je gaan Mike?

• #1.146
Haha, ben niet aan het cutten of zo he. Wil het liefst niet lichter worden maar wel wat vet droppen.
Lijkt wel dat met mn nieuwe werk en gewoon redelijk te eten dat het nu wel lukt zo. Verbrand erg veel daar en iets minder choco will do the trick.

Zo ongezond heb ik nooit gegeten eigenlijk, maar probeer nu gewoon weer op tijd mn havermout en andere goede meals binnen te krijgen.

15% zou mooi zijn, lager hoeft niet van mij. Weet niet hoever ik daar vanaf zit maar geloof niet dat het nog 18% is. Ader bicep en schouder van de week.
En hoef het ook niet precies te halen. 17 is ook goed :)

Laatst bewerkt:
  • #1.147
Gelukkig stonden er vandaag wat lichtere squats op de planning (5 x 3).
Want had maar n uurtje ofzo geslapen vannacht.

Squat
2 x 5 x 20
2 x 5 x 60
5 x 100
3 x 120
1 x 140
1 x 150
3 x 3 x 165
6 x 165

toch nice voor maar een uurtje slaap

Haha, ben niet aan het cutten of zo he. Wil het liefst niet lichter worden maar wel wat vet droppen.
Lijkt wel dat met mn nieuwe werk en gewoon redelijk te eten dat het nu wel lukt zo. Verbrand erg veel daar en iets minder choco will do the trick.

Zo ongezond heb ik nooit gegeten eigenlijk, maar probeer nu gewoon weer op tijd mn havermout en andere goede meals binnen te krijgen.

15% zou mooi zijn, lager hoeft niet van mij. Weet niet hoever ik daar vanaf zit maar geloof niet dat het nog 18% is. Ader bicep en schouder van de week.
En hoef het ook niet precies te halen. 17 is ook goed :)

Wij kunnen van de zomer samen jersey shore in brada

• #1.150
Laatst bewerkt:
Je bent goed vergeten

• #1.152
Aangepast

Goedt

flink brullen met die IFSA dan vliegen ze.
netjes mike.

Goet goet.

heb je nou mijn logtitel afgekeken

• #1.157
Eigenlijk niet, maar nu zie ik het ja. Maar 1 woord verschil + andere taal haha.
Als je een betere voor mij hebt verander ik hem wel :D

Road to flex cup 2013

Eigenlijk niet, maar nu zie ik het ja. Maar 1 woord verschil + andere taal haha.
Als je een betere voor mij hebt verander ik hem wel :D
vond die beachboy wel leuk..

maar srs interesseert me geen ****, op deze manier hebben wel een soort unieke band

nohomo

Terug
Naar boven