XXL Nutrition

Mike's road to NK sterkste man

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
al een idee wat je wilt gaan doen ofnie?

mooi squat! opbouwen met 5jes nu fwat

Heb echt geen idee... Als iemand tips heeft om erachter te komen hoor ik t graag.

Meestal wel met een 5je ja. Vaak ook een 3tje en een 2tje erbij maar soms ook met singles

• #1.262
Training van net

Al paar dagen beetje last van mn schouder, was al iets minder..
Trekt wel weg denk, al weet ik niet precies wat het is en hoe het komt heb het nooit eerder gehad.

Log lift (strict)
5 x 60
3 x 70
3 x 80
1 x 90
2 x 95 PR
1 x 97 "pr"
5 x 80 (iedere rep clean)

Farmers walk
40m x 50kg
40m x 120kg
Lekker!

Stones
5 x 112kg @ 132 (3 meteen door)
5 x 112kg @ 132 (4 meteen door)

Tricep push down
2 x 15

Goed. Hopelijk trekt schouder pijntje wel snel weg

http://www.youtube.com/watch?v=uh59jpc4ku8&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=-d9D9ILnTWc&feature=youtu.be

Laatst bewerkt:
HAha nette training leuk bedacht met die stones

Hard mike

• #1.265
Not bad idd.. Maar toch moet de stone ook harder kunnen

Gaat lekker man, vooral nette log!

• #1.267
Thanks. Volgende week weer eens met push proberen, dan de week erop knallen en daarna weer strict verder.
En binnenkort weer eens afreizen naar een andere locatie om de stones wat zwaarder te pakken

Je gaat erg hard voorruit de laatste tijd Mike! Hoe die stones erop vliegen is ook echt heel sterk

waarom leg je geen dikke plaat hout van de ene safetybar naar de andere safetybar bij de stones, is tog veel makkelijker dan dit
schroef aan de onderkant naast de safety's aan beide kanten latjes zodat de plaat ook niet kan verschuiven en de plaat zo breed maken dat die tussen de stijlen van de powerrack kunnen. dan blijft de plaat mooi liggen. maar zorg wel voor stevig plaatmateriaaal. liefste multiplex. 3platen van 18mm opmelkaar schroeven moet genoeg zijn. het is een idee

• #1.270
Je gaat erg hard voorruit de laatste tijd Mike! Hoe die stones erop vliegen is ook echt heel sterk
Haha en toch moet het nog harder allemaal :)

waarom leg je geen dikke plaat hout van de ene safetybar naar de andere safetybar bij de stones, is tog veel makkelijker dan dit
schroef aan de onderkant naast de safety's aan beide kanten latjes zodat de plaat ook niet kan verschuiven en de plaat zo breed maken dat die tussen de stijlen van de powerrack kunnen. dan blijft de plaat mooi liggen. maar zorg wel voor stevig plaatmateriaaal. liefste multiplex. 3platen van 18mm opmelkaar schroeven moet genoeg zijn. het is een idee
Dat is een heel goed idee ja.

Maar zijn dat goedkopere platen dan de underlayment die ik voor mijn platform heb gebruikt want die waren redelijk aan de prijs.

Hier nog filmpje van de farmers

http://www.youtube.com/watch?v=2dXvv60Hil0

• #1.271
Nieuwe schoenen zijn ook binnen. Voelen toch wel een stuk steviger dan de Strengthshop lions die ik had

nwkozm.jpg

Zien er goed uit mike, quanta Costa als ik mag vragen?

Nice shoes & good train

• #1.275
Thanks

SLDL
5 x 60
5 x 100
5 x 120
3 x 150
1 x 170
5 x 190
3 x 195
2 x 200
Gingen goed hard deze keer

Seated rows
8 x 10

chiqie patas gino, en DL was harder dan vorige keer volgens mij.

• #1.278
Aii

goeie seated rows.

Wat is het idee achter heel zwaar stifflegged deadliften? Is dat met compleet gestrekte benen of iets gebogen (romanian).

Terug
Naar boven