AndroidHealthClinic

Mike's road to NK sterkste man

nice side raises

Logpress zag er solid uit zeg !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.383
Re: Mike's trainingslog

Thanks heren

Deadlift
5 x 60
5 x 100
3 x 140
3 x 170
1 x 200
5 x 232,5

Squat
5 x 60
5 x 100
3 x 130
3 x 5 x 160

Seated rows
3 x 10 licht

Potverdomme ben echt zo slap als een vaatdoek met die k*t nachtdienst

Zat maar 1 week normaal dienst tussen deze keer en deze week weer nacht.
De deadlift zal volgende week wel weer beter gaan dan.

5x232,5 kg is toch nice.. wat is je PR eigenlijk?

Ja das inderdaad lekker en dat op een dag dat je niet fit bent! Goed bezig man

• #1.387

Volgende week gewoon extra hard knallen.
Morgen word ook weer k*t. Moet s ochtends om 10 uur een diploma ophalen op school terwijl ik tot 7 uur moet werken

Vind je dat echt Starter? Ik zie 5x235 als dito aan 4x240 3x245 etc..(altijd 5 kg per rep) Dus dit is 2,5 kg onder zn top imo.

Vind je dat echt Starter? Ik zie 5x235 als dito aan 4x240 3x245 etc..(altijd 5 kg per rep) Dus dit is 2,5 kg onder zn top imo.

mwah, naarmate je 1rm omhoog gaat wordt normaal gezien reppen dichterbij moeilijker. 5x235 is echt een stuuuuk beter dan 4x240 als je het mij vraagt. je praat maar over een verschil van 5 kilo he dat is echt geen zak meer als je 1rm 260+ is ofzo.

wat zegt een cijfer als je de effort niet weet wat het kostte?

mwah, naarmate je 1rm omhoog gaat wordt normaal gezien reppen dichterbij moeilijker. 5x235 is echt een stuuuuk beter dan 4x240 als je het mij vraagt. je praat maar over een verschil van 5 kilo he dat is echt geen zak meer als je 1rm 260+ is ofzo.

Ik heb eens in 3 weken 15x200 13x210 en 6x220 achter mekaar gehad, is een momentopname maar zegt imo wel wat.
Ligt er maar net aan waar je sterker in bent imo, ik draai makkelijker reps met iets lichtere gewichten dan met die 5 kg meer..
Of wel, ik denk dat ik 5x235 makkelijker doe dan 4x240.

Ik heb eens in 3 weken 15x200 13x210 en 6x220 achter mekaar gehad, is een momentopname maar zegt imo wel wat.
Ligt er maar net aan waar je sterker in bent imo, ik draai makkelijker reps met iets lichtere gewichten dan met die 5 kg meer..
Of wel, ik denk dat ik 5x235 makkelijker doe dan 4x240.

misschien wat kort door de bocht, maar ben je dan niet gewoon heel slecht in pieken?

Hij zei een easy 4*240 en nu een moeilijkere 5*232,5. Zo vreemd is het niet wat ik zeg.

Niet vreemd, maar geen antwoord op de vraag.

Als je naar rpe's kijkt dan is bv een 8/10 effort de ene dag een andere workload dan de andere.

Volgens mij snap je de (cynische) post van Frank niet :p

• #1.399

Psych up heeft hier helemaal niks mee tr maken.

Met die 240 kon ik er destijds ook wel 7 doen denk. Nu kon er geen rep bij.

Maar nachtdienst is gewoon -10kg lijkt het ongeveer. Iedere keer weer vallen dan de trainingen tegen.

Heb mn tentakels ook nog steeds uit staan naar een opleiding of ander werk.

Was meer een 'inside joke' voor de kenners onder ons :) en daarbij is natuurlijk het bepalen van hoeveel effort iets kost erg subjectief; hoe vaak je wel niet een 70-80% RM deadlift pulled het aanvoelt als lood en je het bijna even traag pulled als je laatste 1RM, en dan 3-4 sets later een PR trekt. Om maar een voorbeeld te noemen.

Terug
Naar boven