prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is ook niet verkeerd. Maar mn pr is 4 x 240 die een stuk harder ging dan deze.
Vind je dat echt Starter? Ik zie 5x235 als dito aan 4x240 3x245 etc..(altijd 5 kg per rep) Dus dit is 2,5 kg onder zn top imo.
wat zegt een cijfer als je de effort niet weet wat het kostte?
mwah, naarmate je 1rm omhoog gaat wordt normaal gezien reppen dichterbij moeilijker. 5x235 is echt een stuuuuk beter dan 4x240 als je het mij vraagt. je praat maar over een verschil van 5 kilo he dat is echt geen zak meer als je 1rm 260+ is ofzo.
Ik heb eens in 3 weken 15x200 13x210 en 6x220 achter mekaar gehad, is een momentopname maar zegt imo wel wat.
Ligt er maar net aan waar je sterker in bent imo, ik draai makkelijker reps met iets lichtere gewichten dan met die 5 kg meer..
Of wel, ik denk dat ik 5x235 makkelijker doe dan 4x240.
wat zegt een cijfer als je de effort niet weet wat het kostte?
Hij zei een easy 4*240 en nu een moeilijkere 5*232,5. Zo vreemd is het niet wat ik zeg.
en daarbij is natuurlijk het bepalen van hoeveel effort iets kost erg subjectief; hoe vaak je wel niet een 70-80% RM deadlift pulled het aanvoelt als lood en je het bijna even traag pulled als je laatste 1RM, en dan 3-4 sets later een PR trekt. Om maar een voorbeeld te noemen.