XXL Nutrition

Mike's road to NK sterkste man

Mike jongen. Al die arbeid en nu voor het eerst knallen op een voorronde! Je bent al ver gekomen.

Succes en vooral en leer ze morgen Mike!

veel plezier en succes!

Doe je best morgen :) !

succes he mike gas erop gvd!!!!

Succes Mike!

Be Stronk Mike!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.690
Re: Mike's trainingslog

Thanks iedereen. Ga er het beste van maken

Gas er op!!

Ofnie gas geven

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.693
Vandaag wedstrijd in Heerenveen.

Doel was om niet laatste te worden is helaas niet gelukt.
Paar fouten gemaakt.

Tire mag dus ook met hars kom je dan achter als je hem zelf net magnesium hebt gedaan en iedereen hars ziet gebruiken.
Betere schoenen bij de truckpull zal ook wel winst kunnen geven nog (klimschoenen)

Hooggooien had ik meer moeten oefenen.

Farmers kwa grip zeker tevreden alleen afstand viel toch nog wat tegen.

toch blij met de ervaring en volgend jaar een aantal plaatsen hoger scoren zou mooi zijn. Nu meer wedstrijden blijven draaien want het is toch helemaal anders de wedstrijden van dit kaliber.
Dat is net de plek waar je sterk moet zijn en dat lijkt er niet goed helemaal uit te komen. In het hoofd moet ook alles op zijn plaats vallen dan (zenuwen bijv). Maar ik kijk uit naar de volgende wedstrijd (Alphen aan den Rijn)

Goed leer moment geweest mike

Is een goede ervaring, inderdaad. Ik ken het fenomeen hoor, telkens laatste zijn. Gewoon bikkelen zoals je bezig bent en het binnen een x aantal tijd terug voor gaan. Geen nood,je komt er wel. Het niveau ginder is verdomd hoog.

Je staat er wel !

Log gedrukt?

Mooie ervaring Mike, je bent nog jong kerel en je hebt veel talent. Je komt er wel!

ach ja Mike idd een goed leermoment.

Gewoon zo veel mogelijk wedstrijden mee doen, je hebt nu alweer een paar dingen geleerd en die log was echt een klote ding. Helemaal geen wonder als je deze dan net niet pakt. Niels doet er normaal easy veel meer dan 6 en had er nu ook moeite mee. Allemaal kleine dingetjes waar je van leert en die je mee neemt naar de volgende kwali. Hoe dan ook, je inzet was gewoon top! En was leuk om naar te kijken.

Mooi gestreden grote jongen!! Truck pull was ook wat techniek wat ontbrak, je stond behoorlijk rechtop dacht ik maar kan me vergissen hoor..

Mooi gestreden!

Terug
Naar boven