XXL Nutrition

Mike's road to NK sterkste man

Was een mooie training vandaag, ging goed dood op de truckpull.

Lijkt of het geen verschil maakt voor je de hoogte met de 143er.

Ofnie ging net zo hard

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.764
Re: Mike's trainingslog

Training van net,

RE squat

Front squat
2 x 5 x 20
5 x 60
3 x 80
1 x 105
8 x 130 pr (laatste paused)
Nog wel meerdere reps in de tank

Sled pull
40m x 160kg

Toen kwam de eerste klagen en hij kon precies opnoemen wanneer we hier zijm begonnen, hoelaat we trainen en rond welke tijden de harde dreunen komen.

Ook 3 tires bij geregeld, eentje al opgehaald. Maar nu moeten we dringend een andere locatie vinden voor de zondag.

De tire is een 440 die misschien all out 1 rep zal lukken

uploadfromtaptalk1367875055684.jpg

Das een flink apparaat man!!!

Sterke fq mike! Netjes.

Snel geregeld Mike, en je neemt ook de lichtere? Dan heb je een hele mooie set.
Balen van de klachten, je vertelde dat het allemaal nog wel meeviel.

Tip nieuwe locatie: je pa heeft een hele mooie loods. ;)

Laatst bewerkt:
  • #1.769

Das een flink apparaat man!!!

ja dat wordt eem flinke uitdaging

Thnx Daniel (bart)

zeker! Denk dat ze zoiets niet eens op de finale gebruiken

Snel geregeld Mike, en je neemt ook de lichtere? Dan heb je een hele mooie set.
Balen van de klachten, je vertelde dat het allemaal nog wel meeviel.

Tip nieuwe locatie: je pa heeft een hele mooie loods. ;)

Jep. Mooi setje.

Goede tip maar die moet helaas ook mooi blijven

Jezus wat een tire.
Je zou maar een keertje alleen trainen, band neerploffen en niet meer recht op krijgen... Sta je dan :p

Zondags overdag moet men gewoon niet zeiken....je zou ook zondags van 10u tot 20u met een drilboor kunnen gaan bikken, hebben ze ook niks te zeggen!
3uurtjes over een hele week --> mensen moeten hun b**kes houden.

Zondags overdag moet men gewoon niet zeiken....je zou ook zondags van 10u tot 20u met een drilboor kunnen gaan bikken, hebben ze ook niks te zeggen!

Lijkt mij ook, het is geen constante herrie ofzo.

Allemaal leuk en aardig, maar met deze (terechte) conclusie verdwijnen de klachten niet.
Snap ook wel dat Mike er gehoor aan geeft, je woont toch in een buurt, en daar wil je niet te boek gaan staan als aso o.i.d.

Bazige brute band man!
Balen van de buren, hopen dat je snel een goede plek vind, die plek waar jullie die truck pull, is die heel ver van jullie huidige ruimte af?

Waar trainde jullie ook al weer?

Allemaal leuk en aardig, maar met deze (terechte) conclusie verdwijnen de klachten niet.
Snap ook wel dat Mike er gehoor aan geeft, je woont toch in een buurt, en daar wil je niet te boek gaan staan als aso o.i.d.
Naja als ik in mn tuin elke dag een uur smiddags een tire wil flippen en daarna wil gaan boren bepaal ik dat toch echt zelf buren of niet. Leven en laten leven. Neem aan dat de buur ook is een badkamertje verbouwd.
Kan je niet tegen buren geluid ( zolang het niet snachts is ), dan moet je maar in een hutje op de hei wonen

Vervelend van je buren. Maar kan het me ook wel voorstellen. Tenzij ze zelf op zondag ook lawaai maken vind ik het weer een ander verhaal.

Huge band zeg. Heb er nu ook 1 in de gym maar die krijg ik niet omver, die lijkt nog in de verste verte niet op deze. haha. Gebruiken ze meer met een hamer, oefening voor schouders en lats.

3 tires in dat hokje :D

nice

nice ! mischien ergens een loods huren of iest ?

• #1.780

Training van net,

ME overhead

Military press
8 x 20
5 x 40
2 x 3 x 60
2 x 80
1 x 90
1 x 102,5 Pr

Cgbp
5 x 20
3 x 60
3 x 80
3 x 100
4 x 130 pr
2 x 8 x 110

Strict log
3 x 10 x 60

Tricep pushdown
Stokje
8 x 25
8 x 35
8 x 45
Touwtje
2 x 12 x 25

Side raises
2 x 15 x 10

Front raises
2 x 15 x 10

Toch een klein mooi pr op de mp. Alhoewel alles eigenlijk zwaarder dan normaal aanvoelde toch lekker. Goede pompings ook

Terug
Naar boven