- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Thanks Gijs. Zo altijd met een gemotiveerd groepje trainen maakt het ook een stuk leuker
http://www.youtube.com/watch?v=faJ53LSSmrA&feature=youtu.be
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, heb deze ook nog niet zo veel aangehad. Op de push pull leek er meer uit te komen maar die stang was dan ook op rackpull hoogte dusja.Dat heb ik ook als ik in suit lift moet wel zeggen dat ik dat nog maar 3 keer gedaan heb ofzo zal met het vaker liften wel beter gaan!
Nice PR
Thanks Bart2412
Zwaar man Nice.
Reden ervoor dat je niet heel diep door de benen zakt bij start positie?
Thanks frenkiepie
Ja de sq en dl gaan zeker lekker. nu de boom nog

Zou wel heel mooi zijn de 300 dit jaar te pakken. Maar dat zie ik jou ook zeker doenJa echt lekker. Ik geef t nog twee maandjes voor de 300! Ben stiekum wel een beetje jaloers
Mooi die droge reactie ook na de tweede lift 'ja, proficiat'
Thanks. Zo voelt ie het lekkerst aan om los te trekken.Zwaar man Nice.
Reden ervoor dat je niet heel diep door de benen zakt bij start positie?
Denk het wel. Heb hem van Ziyed overgekocht destijds
Juist
Thanks natty

Ja probleem is dat hij altijd bij mij blijft hangen die hond dus als ik aan de beurt ben moet hij wel weg (hij schoot naar binnen)Goed tempo man, toch goed dat jullie het hondje even weg haalde.
Ik zit ook te twijfelen of dat doorrol iets voor mij is, mss eens op trainen.
Thanks Hans
Doorrol is wel met enig risico, vooral op hoogte.
Nice mike, je gaat erg hard.
Ja techniek ziet er goed zeker goed uit. Heb het nog niet eerder gezien zo
Ja niet veel doen het zo idd. Maar degene waarvan ik weet die het doet heeft er op de stone circle het world record mee gezet.Lekker Mike! Veel toppers doen het maar wel vaak alleen wat lagere platforms he.. Maar als dit voor jou werkt gewoon doen opzich krijg je hem vrij hoog op de borst zo dus... Gas erop![]()