dannyh1983
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker die mp Mikeeeee!!!!!
Welkom bij de 100+ club![]()
Thanks haha ja de 100 had ik al wel. Doe ook bijna nooit mp.
Dit jaar de 110 zou mooi zijn

Thanks haha ja de 100 had ik al wel. Doe ook bijna nooit mp.
Dit jaar de 110 zou mooi zijn
Zondags overdag moet men gewoon niet zeiken....je zou ook zondags van 10u tot 20u met een drilboor kunnen gaan bikken, hebben ze ook niks te zeggen!
3uurtjes over een hele week --> mensen moeten hun b**kes houden.
Jezus wat een tire.
Je zou maar een keertje alleen trainen, band neerploffen en niet meer recht op krijgen... Sta je dan![]()
Allemaal leuk en aardig, maar met deze (terechte) conclusie verdwijnen de klachten niet.
Snap ook wel dat Mike er gehoor aan geeft, je woont toch in een buurt, en daar wil je niet te boek gaan staan als aso o.i.d.
Dat is bij de hal van mijn vader, daar gaan we het nu proberen te regelen. Moeten we nog wel een aanhanger of iets in die richting regelen zodat we de spullen steeds mooi weg kunnen zetten daar.Bazige brute band man!
Balen van de buren, hopen dat je snel een goede plek vind, die plek waar jullie die truck pull, is die heel ver van jullie huidige ruimte af?
Waar trainde jullie ook al weer?
Naja als ik in mn tuin elke dag een uur smiddags een tire wil flippen en daarna wil gaan boren bepaal ik dat toch echt zelf buren of niet. Leven en laten leven. Neem aan dat de buur ook is een badkamertje verbouwd.
Kan je niet tegen buren geluid ( zolang het niet snachts is ), dan moet je maar in een hutje op de hei wonen
Ja het is een flinke haha, komen er nog 2 bij die wat lichter zijnVervelend van je buren. Maar kan het me ook wel voorstellen. Tenzij ze zelf op zondag ook lawaai maken vind ik het weer een ander verhaal.
Huge band zeg. Heb er nu ook 1 in de gym maar die krijg ik niet omver, die lijkt nog in de verste verte niet op deze. haha. Gebruiken ze meer met een hamer, oefening voor schouders en lats.
Zeker nice
Thanks
Ja het is de bedoeling dat ze binnen komen te staan maar ze moeten daarvoor eerst schoon zijn.Jezus wat een gevaarte man!! Wij legden er in de winter een groot zeil op, zodat ie niet vol water loopt. Misschien ideetje, want er komt me een partij water uit!!
Thanks. Op de auto ambulance van mn vadersterk die tire mike! damn. Hoe heb je die banden eigenlijk op bestemming gekregen?