AndroidHealthClinic

Mike's road to NK sterkste man

Dat dere celltech.

• Like
Waarderingen: koef
****ing sterk mike!

ik wil fuark zeggen, ik wil strong zeggen, ik wil buff zeggen, ik wil AAS zeggen, ik wil not natty zeggen.

Hoeft allemaal niet.

Ik moet gewoon "dat dere Mike" zeggen. Enough for me.

t*ring Zeus, die fronts gaan sneller als een aapje op e stokje.

3x170 is belachelijk man wtf

:D skon filmpke

Ik zeg het maar vast
EN NOG OVER!!!!

sterk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.947
Thanks allemaal! Geeft ook goede vertrouwen voor de junior

Holy shit niggu

woaaahhh haha ik weet nu alweer dat woensdag een mafketel training gaat worden :roflol:

Gekke zooi Mike. weet je ook waardoor die pijn in je schenen komt? Heb er ook last van.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.952
Gekke zooi Mike. weet je ook waardoor die pijn in je schenen komt? Heb er ook last van.

Voorheen had ik het al na 3 weken yoke lopen. Raar genoeg of misschien door gewenning heb ik er dit seizoen nog helemaal geen last van gehad tot vorige week.

Heb het idee dat het nu door de front squats komt. Het is in een verder stadium wel een erg vervelende pijn dat traplopen niet meer zonder pijn kan. laat staan yoke lopen dus pas ermee op als het te ver vordert duurt het erg lang om weer te herstellen.

Moet nu zelf ook rustig aan doen tot de junior anders voelt alles al meteen zwaar aan de schenen

heb hier ook erg veel last van tijdens yoke lopen, is egt klote

goed bezig mike, dat wordt een serieuze gooi doen naar sterkste junior

Voorheen had ik het al na 3 weken yoke lopen. Raar genoeg of misschien door gewenning heb ik er dit seizoen nog helemaal geen last van gehad tot vorige week.

Heb het idee dat het nu door de front squats komt. Het is in een verder stadium wel een erg vervelende pijn dat traplopen niet meer zonder pijn kan. laat staan yoke lopen dus pas ermee op als het te ver vordert duurt het erg lang om weer te herstellen.

Moet nu zelf ook rustig aan doen tot de junior anders voelt alles al meteen zwaar aan de schenen

Dus geen frontsquats meer, kan je gelijk kijken of je daar last van krijgt.

Waar wordt de sterkste junior gehouden?

Mike jonguh. Je gaat toch niet opgeven. Volgende week toch gewoon 3x180. Infinite goirlese progress. Je weet. Da's easy voor jou jonge. Gewoon gas terop !

**** zeg ...

zijn dat oly shoes waarop je squat?

Nice man!

Harde reps jonge!

Terug
Naar boven